Christian. Geplaatst 12 februari 2016 Share Geplaatst 12 februari 2016 In dit vervolg op de succesvolle Euro Truck Simulator gaat u nu uitdaging aan op de weg in een groot aantal verschillende vrachtwagens door 60 Europese steden! Wees voorzichtig met de breekbare lading, houd u aan uw schema en bouw uw eigen handelszaak op. Euro Truck Simulator 2 biedt een uitdagende simulatie-ervaring met physics, graphics en gameplay ontwikkeld door het ervaren team van SCS Software, de toonaangevende experts. De in-game kaart - met meer dan 60 Europese steden om te ontdekken - is een knap stuk werk waar jarenlang aan gewerkt is! U bent er verantwoordelijk voor om de waardevolle lading van stad tot stad af te leveren; daarmee zullen uw financiën toenemen, zodat u een groot aantal investeringen kunt doen. U kunt uw vrachtwagen upgraden met een selectie van verschillende onderdelen waaronder motoren, koplampen, body kits en nog veel meer, waardoor de prestatie en het uiterlijk van uw truck verbeteren. Daarnaast krijgt u ook de kans om uw eigen handelszaak te beheren, waarbij u chauffeurs moet aannemen die u opdrachten moet geven om contracten af te sluiten. Zorg ervoor dat u genoeg geld verdient om iedereen te kunnen betalen en help zelf ook mee in de zaak. Kenmerken: - Meer dan 60 steden door heel Europa. - Pas uw truck aan en verbeter zijn prestaties met nieuwe motoren, body kits en meer. - Onderhoud uw eigen transportbedrijf, neem personeel aan, ontsla ze en sluit contracten af. - Bestuur geautoriseerde trucks uit een selectie van verschillende fabrikanten. Kon er zo snel nog geen topic over vinden, dus heb hem even aangemaakt. Volgens mij spelen wel redelijk veel leden ETS2 en afgelopen maand is daar dus ook American Truck Simulator bij gekomen. Samen met onder andere [MENTION=7078]Stefanos[/MENTION]; en [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; spelen we nog weleens ETS online en dat zorgt nog weleens voor mooie momenten ;c Zijn er nog meer mensen die weleens online spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 12 februari 2016 Auteur Share Geplaatst 12 februari 2016 In dit vervolg op de succesvolle Euro Truck Simulator gaat u nu uitdaging aan op de weg in een groot aantal verschillende vrachtwagens door 60 Europese steden! Wees voorzichtig met de breekbare lading, houd u aan uw schema en bouw uw eigen handelszaak op. Euro Truck Simulator 2 biedt een uitdagende simulatie-ervaring met physics, graphics en gameplay ontwikkeld door het ervaren team van SCS Software, de toonaangevende experts. De in-game kaart - met meer dan 60 Europese steden om te ontdekken - is een knap stuk werk waar jarenlang aan gewerkt is! U bent er verantwoordelijk voor om de waardevolle lading van stad tot stad af te leveren; daarmee zullen uw financiën toenemen, zodat u een groot aantal investeringen kunt doen. U kunt uw vrachtwagen upgraden met een selectie van verschillende onderdelen waaronder motoren, koplampen, body kits en nog veel meer, waardoor de prestatie en het uiterlijk van uw truck verbeteren. Daarnaast krijgt u ook de kans om uw eigen handelszaak te beheren, waarbij u chauffeurs moet aannemen die u opdrachten moet geven om contracten af te sluiten. Zorg ervoor dat u genoeg geld verdient om iedereen te kunnen betalen en help zelf ook mee in de zaak. Kenmerken: - Meer dan 60 steden door heel Europa. - Pas uw truck aan en verbeter zijn prestaties met nieuwe motoren, body kits en meer. - Onderhoud uw eigen transportbedrijf, neem personeel aan, ontsla ze en sluit contracten af. - Bestuur geautoriseerde trucks uit een selectie van verschillende fabrikanten. Kon er zo snel nog geen topic over vinden, dus heb hem even aangemaakt. Volgens mij spelen wel redelijk veel leden ETS2 en afgelopen maand is daar dus ook American Truck Simulator bij gekomen. Samen met onder andere [MENTION=7078]Stefanos[/MENTION]; en [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; spelen we nog weleens ETS online en dat zorgt nog weleens voor mooie momenten ;c Zijn er nog meer mensen die weleens online spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 12 februari 2016 Share Geplaatst 12 februari 2016 Speel je dat met je toetsenbord? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bazoer Geplaatst 12 februari 2016 Share Geplaatst 12 februari 2016 Die roze. ;c Heb het spel overigens wel, ook de download om online te kunnen spelen. Speel het echter bijna nooit, tenzij ik er zin in heb oid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 12 februari 2016 Share Geplaatst 12 februari 2016 Putin cant drive Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 12 februari 2016 Share Geplaatst 12 februari 2016 Had ETS2 al en ATS vd week gehaald, online speel ik niet aangezien het bij mij voor ETS niet lukte, met ATS heb ik nog niet gekeken. Lekker spel als je ff lekker rustig wil spelen ipv geknal :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 12 februari 2016 Share Geplaatst 12 februari 2016 Ik wacht nog met Ats want ze hebben nog maar licenties voor 2 trucks en nog geen Arizona erin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 12 februari 2016 Auteur Share Geplaatst 12 februari 2016 Speel je dat met je toetsenbord? Toetsenbord en muis, al kan het volgens mij ook wel met een controller/stuurtje e.d. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satioz Geplaatst 12 februari 2016 Share Geplaatst 12 februari 2016 Kan idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 februari 2016 Share Geplaatst 12 februari 2016 Volgens mij ooit de demo gedownload, maar kreeg die niet werkend. Nooit verder gekeken dan dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 12 februari 2016 Share Geplaatst 12 februari 2016 Oké Zolang je geen legale versie heb mag je niet meepraten :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 14 februari 2016 Share Geplaatst 14 februari 2016 Oh nee dit ziet er echt leuk uit :D door de zovele locaties :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 14 februari 2016 Share Geplaatst 14 februari 2016 Speel het inderdaad zo nu en dan weleens. Was echter niet op de hoogte van de onlineversie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 februari 2016 Share Geplaatst 14 februari 2016 Oké Bedankt voor de waardevolle toevoeging aan deze thread. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 14 februari 2016 Share Geplaatst 14 februari 2016 Ik heb bij beide spellen dat na een aantal min het beeld op zwart gaat, het spel staat nog wel aan en ik hoor ook gewoon geluid maar beeld blijft zwart. Moet via taakbeheer t spel afsluiten en als ik hem weer opnieuw opstart binnen paar min hetzelfde probleem weer, iemand die hier ervaring mee heeft of een oplossing weet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bazoer Geplaatst 14 februari 2016 Share Geplaatst 14 februari 2016 Ik heb bij beide spellen dat na een aantal min het beeld op zwart gaat, het spel staat nog wel aan en ik hoor ook gewoon geluid maar beeld blijft zwart. Moet via taakbeheer t spel afsluiten en als ik hem weer opnieuw opstart binnen paar min hetzelfde probleem weer, iemand die hier ervaring mee heeft of een oplossing weet? Even met je muis heen en waar gaan? Helpt bij mij weleens als ik zwart scherm heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 14 februari 2016 Share Geplaatst 14 februari 2016 Even met je muis heen en waar gaan? Helpt bij mij weleens als ik zwart scherm heb. Thnx maar nope, zit net even verder te kijken en blijkt dat meerdere mensen hier last van hebben. Heb wel een oplossing gezien maar moet ik in het register gaan zitten kloten en dat zie ik niet zitten als de noob die ik ben. Zodra de steamwinkel het mij toelaat (storing ofzo) vraag ik om een refund ook al heb ik meer als 2 uur gespeeld. Ik voldoe aan de minimum eisen voor het spel en als ik dan moet gaan kloten in het register voor een spel heb ik liever mn geld terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 februari 2016 Share Geplaatst 14 februari 2016 Bedankt voor de waardevolle toevoeging aan deze thread. Gelukkig was jouw toevoeging ook zo waardevol. :D Wel altijd mooi om mee te kijken dat ETS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 14 februari 2016 Share Geplaatst 14 februari 2016 Fille in MP is gewoon het leukste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Weet niet waarom, maar heb hem ook. Meestal gaat ie ff aan op momenten dat ik me werkelijk waar de touwtyfus verveel. Spelletje slaat natuurlijk nergens op, en iets saaiers is er niet te vinden denk ik, maargoed. Is trouwens ook te spelen met een PS3/PS4 controller. Stuurt wat vloeiender dan een toetsenbord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Weet niet waarom, maar heb hem ook. Meestal gaat ie ff aan op momenten dat ik me werkelijk waar de touwtyfus verveel. Spelletje slaat natuurlijk nergens op, en iets saaiers is er niet te vinden denk ik, maargoed. Is trouwens ook te spelen met een PS3/PS4 controller. Stuurt wat vloeiender dan een toetsenbord. Serieus een game die ik totaal niet van jou had verwacht om te doen. :D Wss een beste noob vraag, maar die PS4 controller op je PC gebruiken. Speciaal programma voor ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Weet niet waarom, maar heb hem ook. Meestal gaat ie ff aan op momenten dat ik me werkelijk waar de touwtyfus verveel. Spelletje slaat natuurlijk nergens op, en iets saaiers is er niet te vinden denk ik, maargoed. Is trouwens ook te spelen met een PS3/PS4 controller. Stuurt wat vloeiender dan een toetsenbord. Serieus een game die ik totaal niet van jou had verwacht om te doen. :D Wss een beste noob vraag, maar die PS4 controller op je PC gebruiken. Speciaal programma voor ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Serieus een game die ik totaal niet van jou had verwacht om te doen. :D Wss een beste noob vraag, maar die PS4 controller op je PC gebruiken. Speciaal programma voor ofzo? Huhu hoezo niet? Ben meestal wel te porren voor van die slechte sim games die eigenlijk nergens op slaan. Zo'n Farming Simulator. Als die niet zo belachelijk duur was stond ie hier ook geïnstalleerd om eens een keertje te spelen. Geinig man. Is een programma voor ja. Zo gebeurd. http://ds4windows.com/ Installeren, dan krijg je een venstertje met een aantal stappen. Ook gewoon volgen. Aansluiten via het kabeltje (bluetooth werkte hier niet) en klaar. In het spel zelf nog wel ff de controls toewijzen naar eigen voorkeur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 17 februari 2016 Auteur Share Geplaatst 17 februari 2016 Is het Kella weer gelukt (d) [MENTION=7078]Stefanos[/MENTION]; [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 februari 2016 Share Geplaatst 17 februari 2016 Is het Kella weer gelukt (d) [MENTION=7078]Stefanos[/MENTION]; [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; Hoe kun je eigenlijk online spelen? Nooit naar gekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten