Boeruh! Geplaatst 4 april 2016 Share Geplaatst 4 april 2016 Ja mooi cijfer idd. Juiste momenten stil leggen, (maar wel nuttig) en vooral begin praatje overtuigd overkomen. Had ook de mazzel dat de groep voor mij een klein goaltje aan de zijkant had laten staan, voor de training deze over het hek gezet waardoor je een veilige situatie creeerd, hielp ook zeker mee. Edit: [MENTION=32333]Boeruh![/MENTION]; ja zeker, staan alleen op de laptop van mijn baas en die zat afgelopen week in sSouthampton, dus niet meer aangedacht. Heb ze zelf ook nog geen eens naar mezelf gestuurd. Mention mij woensdag voor 14:00 nog even. :thumb: (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 april 2016 Share Geplaatst 5 april 2016 Zouden een aantal van jullie je ervaringen kunnen vertellen over TC3? Komend seizoen ga ik waarschijnlijk aan de cursus beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 6 april 2016 Share Geplaatst 6 april 2016 Ik ben oprecht bang dat nu de halfspaces zo bekend worden er hele groepen trainers hun jongens onder de 15 jaar lange tactische trainingen gaan geven waarbij ze de buitenspeler naar binnen laten komen en de back hoog laten staan. 'Je staat weer niet goed, speel die bal nou nog een keer'. Balcontacten per speler: 6 of 7 in een oefening van 20 minuten? Die hele halfspace-theorie is heerlijk voor technisch volgroeide spelers; denk niet dat je er in de jeugd (iig niet C'tjes en lager) iets aan hebt. Eerst de techniek, dan de tactiek. Je moet eerst letters weten voordat je kan gaan schrijven, zei Coerver al. Gister hadden wij oefenwedstrijd tegen hoofdklasserD1, 9-2 gewonnen. Onze linkerkant heeft denk je post gelezen en dacht; hey laat ik dat eens proberen. Wij besteden er natuurlijk 0 aandacht aan, maar goh, er was zelfs communicatie tussen 5/11; ga naar binnen, dan kom ik buitenom of nee blijf breed, mijn mannetje is al dichtbij. Geeft 2 assists en scoort uit een corner(door vanaf 30m naar de 16 te sprinten, de bal precies op zijn linker te krijgen en de 1-0 te maken door de bal in de kruising te rammen. Misschien onze beste wedstrijd wel. [MENTION=4291]timpy00[/MENTION]; wat wil je weten? Ik ben van mening dat het meest leerzame van de cursus je medecursisten zijn. Welke problemen komen deze mannen tegen bij hun team? Ik had een mix van trainers die al 10 jaar ervaring hadden op amateur hoofdklasse/divisie niveau en jongens die zelf hoofdklasse hadden gevoetbald en nu hun eerste stappen zetten.Ideaal. Ook omdat de knvb van de ideale situatie uitgaat (heel veld tot je beschikkig, altijd genoeg doelen/spelers etc) is het soms gewoon onrealistisch, vooral dat hele veld. Je hebt vaak natuurlijk per team een halfveld dus je tactische trainingen moet je goed voorbereiden/plannen in overleg met het team wat op jou veld speelt. Wat ik wel heb geleerd is concrete woorden/zinnen gebruiken en niet dingen als ; je moet meer inzet tonen, we staan te slapen en al die nutteloze dingen die ruimte laat voor discussie(kijk eens interviews van proftrainers en zij zeggen allemaal dit soort loze dingen). Probeer altijd dingen als slechte passing, wij liepen niet goed vrij , waren te laat met naar binnen knijpen. En ben zelf meer structuur gaan gebruiken in mijn wedstrijdbesprekingen, niet beginnen over aanvallen, dan iets over verdedigen dan over spelmomenten aanvallend en dan nog kort iets over aanvallen dan aan het eind nog over spelmomenten verdedigend. Vandaag zelf de knvb zo bellen, voorkeur gaat uit naar TC2 jeugd (sinds dit seizoen is deze er, was eerst alleen senioren). Heb totaal nog niet de ambitie om naar de senioren te gaan dus krijg dan liever info over de jeugd opleiding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 6 april 2016 Share Geplaatst 6 april 2016 Aahh klote je vergeten te mentionen, dacht er vanochtend nog aan... Succes alvast met TC2 in ieder geval :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 6 april 2016 Share Geplaatst 6 april 2016 Aahh klote je vergeten te mentionen, dacht er vanochtend nog aan... Ik wel ;) alleen mijn baas was weer weg :D ga het morgen regelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 6 april 2016 Share Geplaatst 6 april 2016 Gister hadden wij oefenwedstrijd tegen hoofdklasserD1, 9-2 gewonnen. Onze linkerkant heeft denk je post gelezen en dacht; hey laat ik dat eens proberen. Wij besteden er natuurlijk 0 aandacht aan, maar goh, er was zelfs communicatie tussen 5/11; ga naar binnen, dan kom ik buitenom of nee blijf breed, mijn mannetje is al dichtbij. Geeft 2 assists en scoort uit een corner(door vanaf 30m naar de 16 te sprinten, de bal precies op zijn linker te krijgen en de 1-0 te maken door de bal in de kruising te rammen. Misschien onze beste wedstrijd wel. [MENTION=4291]timpy00[/MENTION]; wat wil je weten? Ik ben van mening dat het meest leerzame van de cursus je medecursisten zijn. Welke problemen komen deze mannen tegen bij hun team? Ik had een mix van trainers die al 10 jaar ervaring hadden op amateur hoofdklasse/divisie niveau en jongens die zelf hoofdklasse hadden gevoetbald en nu hun eerste stappen zetten.Ideaal. Ook omdat de knvb van de ideale situatie uitgaat (heel veld tot je beschikkig, altijd genoeg doelen/spelers etc) is het soms gewoon onrealistisch, vooral dat hele veld. Je hebt vaak natuurlijk per team een halfveld dus je tactische trainingen moet je goed voorbereiden/plannen in overleg met het team wat op jou veld speelt. Wat ik wel heb geleerd is concrete woorden/zinnen gebruiken en niet dingen als ; je moet meer inzet tonen, we staan te slapen en al die nutteloze dingen die ruimte laat voor discussie(kijk eens interviews van proftrainers en zij zeggen allemaal dit soort loze dingen). Probeer altijd dingen als slechte passing, wij liepen niet goed vrij , waren te laat met naar binnen knijpen. En ben zelf meer structuur gaan gebruiken in mijn wedstrijdbesprekingen, niet beginnen over aanvallen, dan iets over verdedigen dan over spelmomenten aanvallend en dan nog kort iets over aanvallen dan aan het eind nog over spelmomenten verdedigend. Vandaag zelf de knvb zo bellen, voorkeur gaat uit naar TC2 jeugd (sinds dit seizoen is deze er, was eerst alleen senioren). Heb totaal nog niet de ambitie om naar de senioren te gaan dus krijg dan liever info over de jeugd opleiding. Raad je die cursus ook pas aan bij mensen die hoofdklasse of hoger trainen (ervaring hebben), met mijn nieuwe club ben ik nu in gesprek hoe hun het ideale traject zien en wat ik zelf wil. Want ik wil wel heel graag doorgroeien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 7 april 2016 Share Geplaatst 7 april 2016 Raad je die cursus ook pas aan bij mensen die hoofdklasse of hoger trainen (ervaring hebben), met mijn nieuwe club ben ik nu in gesprek hoe hun het ideale traject zien en wat ik zelf wil. Want ik wil wel heel graag doorgroeien. Nee zeker niet, want hoe meer kennis je hebt, hoe beter je kinderen kan opleiden. Of dat nou hoofdklasse D is of 3de klasse D, die kinderen gaan er beter van voetballen. Ik vind hem 'nutteloos' bij E1 of lager(of als er niet op heel veld wordt gespeeld) omdat het een opleiding is die uitgaat van grootveld -> hoe vallen wij met elkaar aan en hoe en waar gaan wij met elkaar verdedigen. alles kleiner dan heel veld kom je wat mij betreft niet in deze situatie. Neem als voorbeeld een linksback die in een 11x11 regelmatig 20meter naar binnen moet komen om te knijpen, in de E/D (en nu ook twingames bij ons ) is dit misschien 10 meter. Wat ik je aanraad ook ook te kijken naar de soort trainer die op een groep staat. Niet blind staren op het niveau van het team maar meer kijken naar niveau van de trainer. Die kan jou veel verder helpen in jou ontwikkeling dan het niveau van jou groep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 april 2016 Share Geplaatst 11 april 2016 Oké bedankt voor je reactie, ik zal het hier plaatsen wanneer er meer bekend is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 15 april 2016 Share Geplaatst 15 april 2016 [MENTION=3278]jj1[/MENTION]; kan je ergens online checken of iemand TC3 heeft? Liefst zonder dat je zelf aan die gozer hoeft te vragen hoe zijn docent heet of iets dergelijks. Beetje lang verhaal, heb ook niet zoveel zin erover te vertellen, maar ik vertrouw ergens iets niet .. Misschien googlen op zijn naam en dat je dan een link kriigt van zijn club op de website. Maar er is volgens mij geen bestand of iets dergelijks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 [MENTION=8575]LosMerengues[/MENTION]; heb jij Nederlandse versie van Pep al gelezen? Had ik gekregen voor m'n verjaardag, maar had hem al in het Engels gelezen, maar ben nu te laat met ruilen. Dus die kan in het pakket dat jouw kant nog opkomt :mrg: Goedmakertje voor de vertraging ;) Ik ben geblesseerd dus alle tijd nu om het te regelen. Denk vanmiddag even. Nog wel meer leuke nieuwtjes. Als ik een dag vrij kan krijgen van stage mag ik op kosten van de club Meulensteencursus gaan volgen met nieuwe hoofdtrainer E (met wie ik een hele goeie klik heb). 20/21/22 mei in Arnhem, kost 800 ofzo. Dus erg blij mee ofcourse :) En trainer van onze D1 naar ADO. #dinsdagnieuwtjes Goed bezig jongen :) Die cursus (of zon coerver cursus) staat ook nog op mijn verlanglijstje. Is nog wel een puinhoop bij ADO, hoorde toevallig dat de A1 trainer van ons een fulltime B1 functie kon doen daar maar hij wilt naar de hoofd/topklasse dus heeft heel bewust voor een 2de klasser in de regio gekozen ivm zijn cv. Knopper, van ADO gaat trouwens terug naar Ajax als trainer. Hier zoeken ze alleen nog trainer voor de B1 volgens mij. Vind het allemaal vrij laat haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 Ik heb nog nooit positieve verhalen gehoord over de jeugdopleiding van ADO. Niet van KNVB-docenten, niet van (ex)-trainers, niet van spelers, niet van ouders .. Ben daar 2x gaan kijken, 1x bij C2 en 1x bij A1. Trainer van C2 schold een linksbuiten uit omdat hij een kans miste en coachte op 'eerder een dieptemoment zoeken' toen de opbouw één keer mislukte. Toen elke bal lang over de verdediging. Trainer van A1 was Alexander Rankovic :mrg: Daar begin ik niet eens aan. Maarja staat toch op je cv he, dat zal zwaar wegen. Haha ja Rankovic...tja. Vechtvoetbal speelt die A1 ja. Tja oud-profs...;) Zal je binnenkort even een pm sturen met ervaringen van trainers met oud-profs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 Weet niet of ik hier goed zit, maar iemand hier mooie simpele oefeningen voor training voor ons team? Spelen vrij laag, 5e klasse. Hebben wel een aantal technisch goede voetballers verder. Mja we verzorgen altijd zelf de trainingen dus vraag me af of jullie wat leuke oefeningen hebben. We hebben meestal rond de 10 mensen op de training. [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; vooral Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 2 goals tegenover elkaar. Twee groepen naast de goals. Één van de spelers van groep A speelt de bal lang op speler van groep B waarna speler groep B probeert te scoren in goal Groep A. Er ontstaat dus 1 vs 1 situatie. Speler groep A verdedigd en probeert bal te veroveren en daarna te scoren in het andere goal. Houdt lekker het tempo erin en wanneer het te lang duurt afblazen en snel door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 Wat doen jullie meestal? Meestal warming upje, rondo, en dan 1 of 2 passing/afwerkingoefeningen, dus met een korte bal, lange bal en buiten de 16 afwerken, maar laatste twee weken proberen we daar wat op uit te bouwen. Op het eind doen we altijd nog afsluitend partijen, al duurt het niet lang voordat een aantal beginnen te klagen dat ze willen stoppen. [MENTION=4607]Pinolero[/MENTION]; dat is een goede ja, kunnen we wel gebruiken. Beetje tempo erop kan nooit kwaad idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 [MENTION=8575]LosMerengues[/MENTION]; heb jij Nederlandse versie van Pep al gelezen? Had ik gekregen voor m'n verjaardag, maar had hem al in het Engels gelezen, maar ben nu te laat met ruilen. Dus die kan in het pakket dat jouw kant nog opkomt :mrg: Goedmakertje voor de vertraging ;) Ik ben geblesseerd dus alle tijd nu om het te regelen. Denk vanmiddag even. Nog wel meer leuke nieuwtjes. Als ik een dag vrij kan krijgen van stage mag ik op kosten van de club Meulensteencursus gaan volgen met nieuwe hoofdtrainer E (met wie ik een hele goeie klik heb). 20/21/22 mei in Arnhem, kost 800 ofzo. Dus erg blij mee ofcourse :) En trainer van onze D1 naar ADO. #dinsdagnieuwtjes Oh nice bro, hoeveel wil je ervoor hebben? En superchill dat je die cursus mag gaan doen!! Laat me/ons weten hoe het het bevallen. ;sm; Haha ja Rankovic...tja. Vechtvoetbal speelt die A1 ja. Tja oud-profs...;) Zal je binnenkort even een pm sturen met ervaringen van trainers met oud-profs. Don't exclude me. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 23 april 2016 Share Geplaatst 23 april 2016 Ha Naseeb. Pakketje onderweg naar Groningen. Je hebt me ooit een keer een mail gestuurd over een incident tijdens een wedstrijd, is dat het mailadres wat je nog gebruikt? Zo ja, dan krijg je daar 1 dag voor het aankomt een mailtje en alles. [MENTION=8575]LosMerengues[/MENTION]; Waaauw, thanks bro! :love: Nog een vraagje trouwens. Laatst dit filmpje opgenomen voor mijn spelers. Nu alleen de vraag: hoe heet deze beweging? Ben ik oprecht benieuwd naar, heb eigenlijk geen idee. Beste wat ik gehoord heb is van de hoofdtrainer E: slap-Cruijff. Iemand een idee? qvzxiGLGGhM Ik noem het altijd de Neymar chop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Hoe ben je met Volendam in contact gekomen [MENTION=3278]jj1[/MENTION]; ? Loop je er stage of? Hier namelijk met de Go Ahaed Eagles in gesprek. Althans, één deze weken. Gesprek met de trainer van D1 en de hoofd opleidingen daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Nee voor mij geen stage, volgend jaar wel weer Via Misha binnengekomen natuurlijk. Naar bvo altiid goed, bizar hoe er op dat niveau over voetbal wordt gepraat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Mooi man. Stel dat je het totaal niet eens bent met de visie of zoiets, zou je dan zo'n kans laten schieten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Nee voor mij geen stage, volgend jaar wel weer Via Misha binnengekomen natuurlijk. Naar bvo altiid goed, bizar hoe er op dat niveau over voetbal wordt gepraat Ah, vandaar. Ja, ideaal is dat man. Een goede kruiwagen die je binnen ergens kan krijgen. Bevalt het? Zeker, mooie kans. Wil ook wel aanhoren wat ze van plan zijn. Heb natuurlijk al die weken vooral meegekeken en al her en der wat gesprekken met trainers gehad. Ook met de nieuwe trainer van ze, Yildirim, erover gesproken wat ik van de trainingen enzo vond. Bedoel je bizar op een positieve of een negatieve manier? Ben het er lang niet altijd mee eens. Vind dat ook wel waar we in Nederland de fout in gaan. Jij en ik gaan het niet veranderen, Oud-voetballers kunnen dat wel. Maar je hebt gasten er tussen zitten, die me een visie hebben. :cab: Wat een drama. Bij FC Twente liep er ook altijd zo'n één die er helemaal niks van kon, maar die natuurlijk 100x een betere CV heeft dan jij kunt neerleggen. Mooi man. Stel dat je het totaal niet eens bent met de visie of zoiets, zou je dan zo'n kans laten schieten? Ik wel. Ambieer ook echt niet het hoogste, doe vooral wat ik leuk vind en waar ik goed in ben; spelers als voetballer en als kind beter maken. Ga sowieso zelf van het veld af qua één elftalletje trainen, wil Hoofd - Opleidingen onderbouw gaan worden. Kan bij twee clubs hier in het dorp terecht en bij twee in Apeldoorn. Liever dat ik het bij een F en E jeugd(wat hoofdklasse gaat spelen) voor elkaar krijg hoe ik het graag zie + dat ik doordeweeks op het veld sta, dan een jaartje pionen pakken bij een BVO. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Lekker bezig Dans. Vraag me wel af in hoeverre bvo's mensen zonder ervaring bij een bvo als Hoofd Jeugdopleiding aannemen. Heb het idee dat ze vooral jeugdtrainers doorschuiven naar die positie of mensen van andere clubs met dezelfde functie weghalen. Bij NEC zie ik bijvoorbeeld voor de meeste functies die vrijkomen wel vacature verschijnen op de site, voor Hoofd Jeugdopleiding nooit gezien (niet dat ik die functie wil, valt me gewoon op :huhu:). Vorig jaar haalden ze Koster binnen via Futuralis (neem aan vooral op basis van zijn cv), komend seizoen wordt een jeugdtrainer doorgeschoven naar die functie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Duidelijk. Hopen dat je hier vindt wat je zoekt dan :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Ah, vandaar. Ja, ideaal is dat man. Een goede kruiwagen die je binnen ergens kan krijgen. Bevalt het? Zeker, mooie kans. Wil ook wel aanhoren wat ze van plan zijn. Heb natuurlijk al die weken vooral meegekeken en al her en der wat gesprekken met trainers gehad. Ook met de nieuwe trainer van ze, Yildirim, erover gesproken wat ik van de trainingen enzo vond. Bedoel je bizar op een positieve of een negatieve manier? Ben het er lang niet altijd mee eens. Vind dat ook wel waar we in Nederland de fout in gaan. Jij en ik gaan het niet veranderen, Oud-voetballers kunnen dat wel. Maar je hebt gasten er tussen zitten, die me een visie hebben. :cab: Wat een drama. Bij FC Twente liep er ook altijd zo'n één die er helemaal niks van kon, maar die natuurlijk 100x een betere CV heeft dan jij kunt neerleggen. Ik wel. Ambieer ook echt niet het hoogste, doe vooral wat ik leuk vind en waar ik goed in ben; spelers als voetballer en als kind beter maken. Ga sowieso zelf van het veld af qua één elftalletje trainen, wil Hoofd - Opleidingen onderbouw gaan worden. Kan bij twee clubs hier in het dorp terecht en bij twee in Apeldoorn. Liever dat ik het bij een F en E jeugd(wat hoofdklasse gaat spelen) voor elkaar krijg hoe ik het graag zie + dat ik doordeweeks op het veld sta, dan een jaartje pionen pakken bij een BVO. Bizar hoog niveau ja, gewoon waar die trainers opletten bij spelers beoordelen bijvoorbeeld. Al heeft dat misschien ook met zijn kwaliteit te maken (is dus door AZ weggekocht en kon ook naar Ajax), heel zonde dat hij weggaat. Mbt oud-profs begrijp ik je volkomen; die gasten zeggen dingen waarvan je denkt :cab: Maar alles draait om connecties/cv ja. Heb hierna 3 jaar BVO op mijn cv staan en mijn TC2, prima. Bevalt zeker al had ik er meer van verwacht maar dat komt omdat Barry ook nog een beginnende trainer is. Volgend jaar in elk geval niet bij hem en hoop stiekem op nieuwe trainer van de O14. Is overgekomen van NAC en heeft ook een eigen voetbalschool dus iemand met goede ervaringen. Wil daarna in elk geval weer op eigen benen staan bij een divisie/hoofdklasse in de D/C. Al mogen we dat niet meer zo noemen zag ik gister op fb haha. al kan ik ook zomaar blijven als assistent (als de trainer mij bevalt) en zelf een zondag-team nemen. Duurt nog ruim een halfjaar voordat ik daar keuzes in moet gaan maken @Boeruh; ga deze week even die beelden proberen te regelen (:cab: ) komt er gewoon niet van. Ik zou ook wel bepaalde dingen laten schieten. Heb heel erg geleerd dat als je jezelf als trainer wilt ontwikkelen je dit ook heel erg kan doen met de juiste mensen om je heen. Sowieso zou ik natuurlijk Feyenoord weigeren ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Lekker bezig Dans. Vraag me wel af in hoeverre bvo's mensen zonder ervaring bij een bvo als Hoofd Jeugdopleiding aannemen. Heb het idee dat ze vooral jeugdtrainers doorschuiven naar die positie of mensen van andere clubs met dezelfde functie weghalen. Bij NEC zie ik bijvoorbeeld voor de meeste functies die vrijkomen wel vacature verschijnen op de site, voor Hoofd Jeugdopleiding nooit gezien (niet dat ik die functie wil, valt me gewoon op :huhu:). Vorig jaar haalden ze Koster binnen via Futuralis (neem aan vooral op basis van zijn cv), komend seizoen wordt een jeugdtrainer doorgeschoven naar die functie. Volgens mij bedoelt hij dat bij die amateurclubs HJO wilt worden ;) Maar verder klopt je post wel redelijk ja; trainers worden HJO. Wel slecht vind ik dat want dit zijn toch vaak passanten terwijl juist een HJO voor een x aantal jaar er zou moeten zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Bizar hoog niveau ja, gewoon waar die trainers opletten bij spelers beoordelen bijvoorbeeld. Al heeft dat misschien ook met zijn kwaliteit te maken (is dus door AZ weggekocht en kon ook naar Ajax), heel zonde dat hij weggaat. Mbt oud-profs begrijp ik je volkomen; die gasten zeggen dingen waarvan je denkt :cab: Maar alles draait om connecties/cv ja. Heb hierna 3 jaar BVO op mijn cv staan en mijn TC2, prima. Bevalt zeker al had ik er meer van verwacht maar dat komt omdat Barry ook nog een beginnende trainer is. Volgend jaar in elk geval niet bij hem en hoop stiekem op nieuwe trainer van de O14. Is overgekomen van NAC en heeft ook een eigen voetbalschool dus iemand met goede ervaringen. Wil daarna in elk geval weer op eigen benen staan bij een divisie/hoofdklasse in de D/C. Al mogen we dat niet meer zo noemen zag ik gister op fb haha. al kan ik ook zomaar blijven als assistent (als de trainer mij bevalt) en zelf een zondag-team nemen. Duurt nog ruim een halfjaar voordat ik daar keuzes in moet gaan maken @Boeruh; ga deze week even die beelden proberen te regelen (:cab: ) komt er gewoon niet van. Ik zou ook wel bepaalde dingen laten schieten. Heb heel erg geleerd dat als je jezelf als trainer wilt ontwikkelen je dit ook heel erg kan doen met de juiste mensen om je heen. Sowieso zou ik natuurlijk Feyenoord weigeren ;) Top (y) En duidelijk. Je moet natuurlijk wel plezier hebben, en niet het gevoel hebben dat je aan een dood paard trekt of spelers dingen waar je bet eigenlijk niet mee eens bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten