Ragazzo Geplaatst 12 december 2015 Share Geplaatst 12 december 2015 Lol, Barcelona, ach als dit de soort misstappen zijn die ze zo nu en dan maken valt het nog allemaal erg mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 12 december 2015 Share Geplaatst 12 december 2015 Ja nou. Ik vind het hatelijk als ze tegen dit soort teams er wel even vanuitgaan dat ze al wandelend ook wel winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 12 december 2015 Share Geplaatst 12 december 2015 Goh, ja dat krijg je als je in zulke vorm bent en op meerdere vlakken volop meestrijdt om de prijzen, moeten ze binnenkort ook niet om de wereldbeker voor clubs spelen? Je kan moeilijk verwachten dat ze elke wedstrijd 100% scherp zijn, in de grotere matchen staat Barcelona er bijna altijd. Kan me herinneren dat er onder Pep ook wel eens zo'n match was die dan niet gewonnen werd om in de eerste volgende topwedstrijd de tegenstander weer volledig zoek te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 12 december 2015 Share Geplaatst 12 december 2015 Ja komende week is dat WK. Geloof donderdag de halve finale tegen América of Guanghzou, en dan zondag de finale tegen (normaal gezien) River Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 12 december 2015 Share Geplaatst 12 december 2015 http://www.ziggosporttotaal.nl/video/ zieke goal van Iago Aspas, dacht dat die nog bij Liverpool zat :? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 12 december 2015 Share Geplaatst 12 december 2015 Ja nou. Ik vind het hatelijk als ze tegen dit soort teams er wel even vanuitgaan dat ze al wandelend ook wel winnen. Wat mij zo tegenstaat de laatste wedstrijden (Valencia en Deportivo) is de gunfactor, ze gunnen elkaar op dit moment imo iets te veel, waardoor de aanvallen in schoonheid stranden. Even net 1 passje te veel ipv van zelf schieten, Messi die ze echt per se in scoringspositie willen krijgen. Schoten van buiten de 16 zie je niet of nauwelijks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 13 december 2015 Share Geplaatst 13 december 2015 Die laatste goal van Depor :-D wat ziek zeg. Stuk gaan om Neville ook, hoop dat ie binnen paar weken word ontslagen. Straks Real, ik gok puntenverlies Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 13 december 2015 Share Geplaatst 13 december 2015 Een punt pakken bij Eibar(zeker na die kansloze rode kaart) is hoe slecht er ook gespeeld werd wel een prima resultaat bij je La Liga debuut, zeker als je je ook nog bedenkt dat hij z'n sterspelers moest missen. Heeft nu ook een paar weken de tijd om de boel op orde te krijgen met 2 hele makkelijke thuiswedstrijden voordat men tegen Villarreal en Real moet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 13 december 2015 Share Geplaatst 13 december 2015 Laatste goal van Deportivo was toch niet heel bijzonder? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 13 december 2015 Share Geplaatst 13 december 2015 (bewerkt) Laatste goal van Deportivo was toch niet heel bijzonder? Haalt in één keer uit naar linkerhoek, is moeilijk hoor :cab: Een punt pakken bij Eibar(zeker na die kansloze rode kaart) is hoe slecht er ook gespeeld werd wel een prima resultaat bij je La Liga debuut, zeker als je je ook nog bedenkt dat hij z'n sterspelers moest missen. Heeft nu ook een paar weken de tijd om de boel op orde te krijgen met 2 hele makkelijke thuiswedstrijden voordat men tegen Villarreal en Real moet. Normaal als een nieuwe trainer er is zie je meestal een verandering, ik zie nog steeds een slecht spelend Valencia. Ze hadden geen eens een schot tussen de palen. Neville is vast wel een aanvallend ingestelde coach... not. 13 december 2015 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 13 december 2015 Share Geplaatst 13 december 2015 Neville heeft ook veel tijd gehad om iets te veranderen inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 13 december 2015 Share Geplaatst 13 december 2015 Ach 1e wedstrijd onder Valverde werden ze in Mestalla ook weggespeeld. Beetje te snel om te oordelen over Neville en zijn speelstijl zeker aangezien het tegen Lyon gewoon 3-0 moest staan na 10 minuten en men gewoon goed(maar misschien veel te aanvallend) voetbal speelde. Vandaag leek het dan grotendeels weer nergens op, maar vorig seizoen werd men ook gewoon weggespeeld uit bij Eibar terwijl het team in topvorm was en 1(?) week later Real en Ancelotti voetballes gaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 13 december 2015 Share Geplaatst 13 december 2015 Griezmann :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 13 december 2015 Share Geplaatst 13 december 2015 (bewerkt) Hmm nvm valt wel mee ;c Maximaal terecht :D :D 13 december 2015 bewerkt door Sanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 13 december 2015 Share Geplaatst 13 december 2015 Zat eraan te komen natuurlijk. Avondje Villareal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 13 december 2015 Share Geplaatst 13 december 2015 (bewerkt) Man man, Sport1 zendt Nederlands vrouwen handbal uit ipv Real Madrid :r Aha, op het laatste Ziggo kanaal, geen HD. 13 december 2015 bewerkt door Sacioli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 13 december 2015 Share Geplaatst 13 december 2015 Zat eraan te komen natuurlijk. Avondje Villareal. Ja vanaf het begin zie je gewoon al dat ze niet willen verliezen ipv winnen. Ik had mn eerste post ge-edit, maar dat had ik niet hoeven doen volgens mij :cab: Had trouwens wel 2-0 moeten zijn net. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 13 december 2015 Share Geplaatst 13 december 2015 Bakambu kon er nu al twee maken. :-D vooral Ramos staat echt te slapen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 13 december 2015 Share Geplaatst 13 december 2015 Bakambu kon er nu al twee maken. :-D vooral Ramos staat echt te slapen. Die had ie rechts moeten geven, maar hij ging zelf :( Overigens moet ik wel zeggen dat ik dat Villarreal eigenlijk altijd wel zie voetballen ipv de bus parkeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 13 december 2015 Share Geplaatst 13 december 2015 Waardeloze pot weer (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 13 december 2015 Share Geplaatst 13 december 2015 Danilo weer :-D die komt nog niet mee op Segunda B Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 13 december 2015 Share Geplaatst 13 december 2015 Goh, zap in en krijg gelijk weer wat mooi theater voorgeschoteld. Wat een smet blijft dat op deze competitie zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 13 december 2015 Share Geplaatst 13 december 2015 Je staat achter en je haalt Modric eruit. Sterk weer. Haal dan liever Bale eraf, toch amper gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 december 2015 Share Geplaatst 13 december 2015 Ronaldo 17 vrije trappen gekregen ofzo? 18 schoten en maar 1 op doel :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 13 december 2015 Share Geplaatst 13 december 2015 (bewerkt) Ik vond het voetbal van Real in het begin van dit seizoen erg goed bv die wedstrijden in de eerste helft tegen Sevilla, Athletic en Atletico, dat was bij vlagen zelfs geweldig om naar te kijken, maar het is echt afgegleden naar een zeer bedenkelijk niveau voor Real begrippen :cab: 13 december 2015 bewerkt door Sanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten