La Pulga Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Denk dat die gekke Noor wel goed zit daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 juni 2023 Share Geplaatst 4 juni 2023 Valencia komt hier toch weer enorm goed weg zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 juni 2023 Share Geplaatst 6 juni 2023 Mits ze hem goed gebruiken is dit een heerlijke trannie. Havertz in zijn Leverkusen-vorm gaat smullen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 Citaat EXCL: Barcelona are set to sign top talented centre back Mikayil Faye from NK Kustosija. Deal done, here we go. #FCB Born in 2004, linked with Chelsea and BVB — Barça see Faye as a potential future top player. 🔵🔴 Deal agreed on €5m fee plus add-ons, to be signed soon. Ja ja! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 Wat een shirt. Smullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 Jammer van die badge alleen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 In ieder geval geen lelijk Blauw-Rood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 Nacho aanvoerder, leuk voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 juni 2023 Share Geplaatst 15 juni 2023 Mooi prijsje ook, €155. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 juni 2023 Share Geplaatst 20 juni 2023 Op 9-5-2023 om 21:25 zei Kyrill: Hoe groot acht je de kans dat eind augustus 2023, Gavi nog bij Barcelona speelt? Hij blijft hoor Karel, contract is geldig verklaard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 https://www.vi.nl/nieuws/spaans-trio-zit-om-tomaten-voorlopig-niet-verlegen Navas, Ruiz en Gavi komen dus alledrie uit hetzelfde stadje van 35.000 inwoners. Absurd eigenlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 Op 14-6-2023 om 11:34 zei Thierryvane: Wat een shirt. Smullen. Echt een pareltje dit! Op 15-6-2023 om 11:17 zei La Pulga: Mooi prijsje ook, €155. Jammer van het logo Wel erg duur. Is er niet ook gewoon een replica van rond de 90? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 juni 2023 Share Geplaatst 23 juni 2023 22 minuten geleden zei ElMarcos: Echt een pareltje dit! Jammer van het logo Wel erg duur. Is er niet ook gewoon een replica van rond de 90? Ik zag em inderdaad op voetbalshop voor €94,99, vind ik alsnog te prijzig. Even kijken hoeveel het bij DHGate zal gaan kosten ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 juni 2023 Share Geplaatst 26 juni 2023 Wat lekker zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 26 juni 2023 Share Geplaatst 26 juni 2023 Echt een hele fijne middenvelder. Die gaan ze bij City enorm missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 Wel een lekker rijtje dit hoor: U23 players signed by Real Madrid since 2018/19: ◉ Vinicius Jr ◉ Alvaro Odriozola ◉ Brahim Diaz ◉ Eder Militao ◉ Luka Jovic ◉ Rodrygo ◉ Reinier ◉ Takefusa Kubo ◉ Eduardo Camavinga ◉ Aurelian Tchouameni ◉ Jude Bellingham ◉ Arda Guler 🆕 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 Goh.. gevalletje Yusuf Demir, Emre Mor denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 Verwacht ik eerlijk gezegd ook, maar Real slaat wel een mooie en nieuwe weg in met deze transfers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 Citaat Ronald Koeman heeft geen goed woord over voor de manier waarop FC Barcelona spelers aantrekt. De bondscoach en voormalig trainer van de Catalaanse club kan er niet bij dat er enkel dertigers naar de club worden gehaald. Koeman spreekt tijdens de presentatie van de Koeman Cup, een golftoernooi dat in Barcelona plaatsvindt. Na de komst van spelers als Robert Lewandowski en Ilkay Gündogan heeft de voormalig trainer van de club genoeg gezien. "Noch financieel, noch voetbaltechnisch werken ze aan de toekomst. Vooral over de leeftijden van de spelers valt te discussiëren." De bondscoach stelt de kwaliteit van de spelers niet ter discussie, maar zet hevige vraagtekens bij de leeftijd van de aanwinsten. "Gündogan is een geweldige speler, maar ze hadden hem eerder moeten halen. Hij heeft niet heel lang meer als topspeler. Een 22-jarige aantrekken is beter dan een speler van 33 of 34. Je kunt niet elk seizoen twee of drie spelers van deze leeftijd vastleggen, je moet ook kijken naar de toekomst", meent Koeman. Als het aan Koeman zelf lag, waren dergelijke spelers nooit gekomen. "In Nederland zijn we gewend om dit soort jonge gasten een kans te geven. Ik heb de komst van spelers als Gündogan en Lewandowski nooit besproken." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 Op 7-7-2023 om 11:16 zei Keeza: Verwacht ik eerlijk gezegd ook, maar Real slaat wel een mooie en nieuwe weg in met deze transfers. Absoluut. Zou nog mooier zijn als er ook nog wat eigen kweek bij kwam, om het elftal wat herkenbaarder te maken. Maar ik ben zeker voorstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 14 minuten geleden zei ElMarcos: Absoluut. Zou nog mooier zijn als er ook nog wat eigen kweek bij kwam, om het elftal wat herkenbaarder te maken. Maar ik ben zeker voorstander. Zit die eigen kweek er eigenlijk aan te komen? Ze hebben nu Fran García teruggehaald, maar verder hebben ze alleen Carvajal, Nacho en Vázquez. Dat is niet heel hoogstaand allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 4 uur geleden zei Tim': Zit die eigen kweek er eigenlijk aan te komen? Ze hebben nu Fran García teruggehaald, maar verder hebben ze alleen Carvajal, Nacho en Vázquez. Dat is niet heel hoogstaand allemaal. Altijd lastig te zeggen bij Real. Volgens mij loopt er wel het een en ander rond, maar of ze echt een serieuze kans gaan krijgen de stap te maken betwijfel ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 Man man man, ik ken weer een Arsenal fan (niet Karel) en bleek dat er Arsenal - Barcelona was. Ik krijg nu al twee dagen te horen hoe goed Arsenal was en hoe middelmatig Barcelona speelde.. Wist even niet waar ik het moest plaatsen, Spaans voetbal of ik heb een gruwelijke hekel aan topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 Wat was de uitslag dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten