Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Frenkie de Jong’s lawyers contact authorities over Barcelona’s ‘planned media slander campaign’

Frenkie de Jong is reportedly extremely angry with Barcelona and feels he’s a victim of a planned media slander campaign. 

The midfielder has been involved in a long lasting transfer saga since the start of the summer transfer window. 

Barcelona are desperate to offload the Dutchman due to his high wages in order to balance the books, however, De Jong himself has so far been reluctant to discuss a move away from the Camp Nou

Earlier this week, it was reported by The Athletic that Barcelona have threatened legal action over De Jong’s contract. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei timpy00:

Wel lekker dat Frenkie van zich afbijt en andere organisaties erbij betrekt. Hoop dat hij zorgt dat die spelers niet ingeschreven kunnen worden. Laat ze maar rotten.

@La Pulga hoe kijk jij nu eigenlijk naar Barca? En hoe kijken de fans er in het algemeen naar?

Ja moeilijk, blijft uiteraard gewoon mijn clubje met rare fratsen van het bestuur. Zij hadden eerst gewoon Frenkie moeten verkopen en dan pas al die transfers moeten doen, dan was er niets aan de hand geweest. Dat zij Busquets en Pique vragen om in te leveren vind ik dan wel weer logisch, zij willen uiteraard ook afsluiten bij Barcelona met een kampioenschap. Maar we hebben echt hele moeilijke jaren gehad, vooral het vertrek van Messi doet nog steeds erg pijn. Ook het kijken onder het voetbal van Koeman deed echt heel veel pijn maar toch probeer je dat 90 minuutjes te kijken. Gelukkig ging het vorig seizoen onder de komst van Xavi al iets beter en zag je meer lijn, ik vind het dan ook wel jammer dat ze dat niet gewoon vasthielden want 80% van de transfers waren echt niet nodig. (de transfervrije spelers zijn gewoon een goede steal geweest en ook Kounde was echt nodig, de rest is nog al wat discutabel. Raphinha is natuurlijk een klasse beter dan wat er al was en ook Lewan is een topspits, maar dat vind ik ook van Auba die het vorig seizoen echt niet slecht heeft gedaan. Dan kon Depay prima als back-up fungeren en had je Fati - Auba - Dembele voorin wat ook zeker niet slecht is. Dan heb je ook nog eens Ferran en uiteraard helaas een Braithwaite maar dat hoort genoeg te zijn. Op het middenveld loopt er gewoon één van de betere van de wereld rond, namelijk Pedri, en verder heb je met Gavi, Kessie, Frenkie, Busquets, Nico en nu ook Pablo Torre genoeg kwaliteit. De komst van Lewandowski ben ik altijd op tegen geweest maar nu hij er voetbalt moet ik hem maar aanmoedigen ook. Raphinha kwam zo erg uit de lucht vallen dat ik daar niet echt een mening over had. Qua huidige selectie hadden we ook zonder Lewan en Raphinha meegedaan om de titel en dat is het enige wat telt.

Doet natuurlijk wel pijn om al die berichten op social media te lezen over Frenkie, dat verdiend hij echt niet. Als hij verstandig is dan vertrekt hij omdat hij geen basisspeler zal gaan worden. Mensen kunnen hier daarover hun mening hebben dat hij in de basis hoort maar Xavi gaat hem niet in de belangrijkste wedstrijden opstellen. 

Ik ken verder geen fans in het algemeen, ben hier ook maar in mijn eentje en toen het echt slecht ging met Barcelona waren er al heel weinig fans meer. Mensen keken natuurlijk meer naar Barca vanwege Messi.

Edit: Frenkie stapt nu naar de FIFPro om Barcelona aan te klagen. Dit gaat nog wel even duren.. Komt er geen Netflix serie hierover? 

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kampioenschap? Als je een Barcelona + Real Madrid best 11 moet maken ziet het er zo uit 

C40591C8-69A2-4352-ABA5-D445EA840C9E.thumb.jpeg.d4f5b522362e9a7cb0790183bfaa304a.jpeg

en op de bank: Rüdiger, Tchouameni, Camavinga, Rodrygo, Pedri ,Araujo oh en Lewandowski als je die kan registreren 

Araujo heeft nog nooit een wedstrijd in de CL knock-out phase gespeeld. Pedri ook niet. Ze hebben ook nog nooit een kampioenschap gewonnen of in de buurt geweest van een kampioenschap en zijn nog niet gewend om voor titels te spelen. 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Azpi:

Kampioenschap? Als je een Barcelona + Real Madrid best 11 moet maken ziet het er zo uit 

C40591C8-69A2-4352-ABA5-D445EA840C9E.thumb.jpeg.d4f5b522362e9a7cb0790183bfaa304a.jpeg

en op de bank: Rüdiger, Tchouameni, Camavinga, Rodrygo, Pedri ,Araujo oh en Lewandowski als je die kan registreren 

haha mooi leventje moet je ook hebben. Misschien leraar worden van de basisschool waar je alles mooi zonder onderbouwing kan uitleggen met plaatjes en filmpjes.  

Haat voor Barcelona toch iets groter dan voor je eigen kleurloze club?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minutes ago, La Pulga said:

haha mooi leventje moet je ook hebben. Misschien leraar worden van de basisschool waar je alles mooi zonder onderbouwing kan uitleggen met plaatjes en filmpjes.  

Haat voor Barcelona toch iets groter dan voor je eigen kleurloze club?

wie van Barcelona zou in dat team van Madrid komen dan? 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Just now, La Pulga said:

Sorry, ik kon je al niet serieus nemen maar nu echt niet meer. 

ah dat is erg overtuigend 

dus jij gaat met droge ogen beweren dat: 

Raphinha ipv Vini Jr?

Lewandowski ipv Benzema?

Dembele ipv Valverde?

Gavi ipv Modric 😂

Pedri ipv Kroos

Araujo ipv Alaba?

Piqué of Koundé of García ipv Militao of Rüdiger?

Baldé ipv Carvajal?

Roberto of Dest ipv Mendy?

Ter Stegen ipv Courtois?

en dan heb je nog wie je op de bank wilt hebben 

Rodrygo, Camavinga & Tchouameni of Nico, Alba, Depay & Fati? 

Ik zou alleen Kroos vervangen voor Pedri of Militao voor Araujo wellicht 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Azpi:

ah dat is erg overtuigend 

dus jij gaat met droge ogen beweren dat: 

Raphinha ipv Vini Jr?

Lewandowski ipv Benzema?

Dembele ipv Valverde?

Gavi ipv Modric 😂

Pedri ipv Kroos

Araujo ipv Alaba?

Piqué of Koundé of García ipv Militao of Rüdiger?

Baldé ipv Carvajal?

Roberto of Dest ipv Mendy?

Ter Stegen ipv Courtois?

en dan heb je nog wie je op de bank wilt hebben 

Rodrygo, Camavinga & Tchouameni of Nico, Alba, Depay & Fati? 

Ik zou alleen Kroos vervangen voor Pedri of Militao voor Araujo wellicht 

nou ik ga dan voor de allerlaatste keer me best doen om het uit te leggen, mocht het te moeilijk zijn zal ik er morgen plaatjes bij gebruiken. 

vriendelijke vriend, ik heb nog nooit gehad dat de beste 11 van de competitie al überhaupt van te voren wist dat zij kampioen zouden worden. Iedere club heeft te maken met een selectie, daarin wordt gerouleerd en dat kan er voor zorgen dat lang niet alle spelers elke wedstrijd speelt. Dacht jij dat Chelsea laatst de Champions League won met 11 sterren? Echt geen enkele speler die daar toen in de beste 11 zou komen als je dat voor het toernooi zou zeggen. 

met deze selectie heeft Barcelona een top selectie wat het 19 teams in de competitie moeilijk gaat maken, want ik weet niet of je het weet, maar Barcelona speelt niet alleen tegen Real Madrid. Ook vind ik dat als Real Madrid het spelletje zelf moet gaan maken zij zeker in de problemen kunnen gaan komen omdat zij meer zijn van de reactie voetbal. Spelers 1 op 1 met elkaar vergelijken is ook echt de grootste onzin ooit als ze niet in dezelfde selectie zitten,  de Frenkie De Jong van Nederland of Ajax zou met twee vingers een Kroos uit de basis spelen maar hanteert Barcelona niet het voetbal wat goed bij hem past dus lijkt Kroos nu beter (iets wat ik niet eens zeker weet) 

hoe kom je trouwens met Balde ipv Carvajal met je vergelijking? Als ik dat van te voren had geweten had ik dit allemaal niet hoeven typen maar het gewoon verstandelijk moeten negeren. Jij typt maar wat zonder enige onderbouwing behalve met een plaatje dat er toevallig een speler met waarschijnlijk een blauw shirt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minutes ago, La Pulga said:

nou ik ga dan voor de allerlaatste keer me best doen om het uit te leggen, mocht het te moeilijk zijn zal ik er morgen plaatjes bij gebruiken. 

vriendelijke vriend, ik heb nog nooit gehad dat de beste 11 van de competitie al überhaupt van te voren wist dat zij kampioen zouden worden. Iedere club heeft te maken met een selectie, daarin wordt gerouleerd en dat kan er voor zorgen dat lang niet alle spelers elke wedstrijd speelt. Dacht jij dat Chelsea laatst de Champions League won met 11 sterren? Echt geen enkele speler die daar toen in de beste 11 zou komen als je dat voor het toernooi zou zeggen. 

met deze selectie heeft Barcelona een top selectie wat het 19 teams in de competitie moeilijk gaat maken, want ik weet niet of je het weet, maar Barcelona speelt niet alleen tegen Real Madrid. Ook vind ik dat als Real Madrid het spelletje zelf moet gaan maken zij zeker in de problemen kunnen gaan komen omdat zij meer zijn van de reactie voetbal. Spelers 1 op 1 met elkaar vergelijken is ook echt de grootste onzin ooit als ze niet in dezelfde selectie zitten,  de Frenkie De Jong van Nederland of Ajax zou met twee vingers een Kroos uit de basis spelen maar hanteert Barcelona niet het voetbal wat goed bij hem past dus lijkt Kroos nu beter (iets wat ik niet eens zeker weet) 

hoe kom je trouwens met Balde ipv Carvajal met je vergelijking? Als ik dat van te voren had geweten had ik dit allemaal niet hoeven typen maar het gewoon verstandelijk moeten negeren. Jij typt maar wat zonder enige onderbouwing behalve met een plaatje dat er toevallig een speler met waarschijnlijk een blauw shirt. 

Als ik tijd had zou ik eens een lijstje maken met hoeveel prijzen dit Madrid team heeft gewonnen in vergelijking met dit Barcelona team. Om maar niet te beginnen met het vergelijken van Managers. Ervaring en routine is zeer belangrijk. Hoe lang speelt dat Madrid team al niet samen? Ik denk daarnaast ook dat dit Madrid team mentaal vele malen sterker is. Vandaar dat ik ervan overtuigd ben dat ze weer met gemak de titel gaan pakken.

Ik denk trouwens dat je Kroos zwaar onderschat. En een neutrale kijker zou waarschijnlijk niet veel Barcelona spelers in dit huidige Madrid team zetten. Zoals ik al zei Pedri en Araujo zijn voor mij de enigen. 

we gaan het zien dit seizoen

Link naar opmerking
Deel via andere websites