cimbomcu Geplaatst 22 januari 2016 Share Geplaatst 22 januari 2016 Haha die Dennis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 22 januari 2016 Share Geplaatst 22 januari 2016 Ik doe geen vergelijkingen/goedpraten, ik vind alleen dat je belastingen vergeten te betalen nu ook niet zo'n drama is, hij heeft nu toch gewoon betaald uiteindelijk dus mij boeit het verder niet zo. Maar dat sommigen zich op een voetbalveld als een varken gedragen en dat daar nooit iets van komt "want het gebeurt tijdens een match dus mag het" zou voor mij meer aandacht mogen krijgen dan dit. Ontduiken is iets anders dan vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 22 januari 2016 Share Geplaatst 22 januari 2016 Ik doe geen vergelijkingen/goedpraten, ik vind alleen dat je belastingen vergeten te betalen nu ook niet zo'n drama is, hij heeft nu toch gewoon betaald uiteindelijk dus mij boeit het verder niet zo. Maar dat sommigen zich op een voetbalveld als een varken gedragen en dat daar nooit iets van komt "want het gebeurt tijdens een match dus mag het" zou voor mij meer aandacht mogen krijgen dan dit. Je doet alsof hij gewoon uit eigen wil opeens heeft terugbetaald nadat hij opmerkte dat hij 2 jaar lang belastingen aan het ontduiken was en zo 1,5 miljoen heeft gestolen. Hij pleegde een misdaad, dat begrijp je toch wel hoop ik? Hij is gewoon een dief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 22 januari 2016 Share Geplaatst 22 januari 2016 Tuurlijk is het een misdaad. Banken en belastingsdiensten zijn trouwens ook dieven. Alleen hebben die allerlei regeltjes om hetgene wat ze doen opeens legaal te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 23 januari 2016 Share Geplaatst 23 januari 2016 Maarre, Cholito, hoe zit het nu dan met jouw mening over Sampaoli dan :mrgy:? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 23 januari 2016 Share Geplaatst 23 januari 2016 Tuurlijk is het een misdaad. Banken en belastingsdiensten zijn trouwens ook dieven. Alleen hebben die allerlei regeltjes om hetgene wat ze doen opeens legaal te maken. Bv witwassen van drugsgeld in Niemandsland ergens tussen de VS en Mexico :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 23 januari 2016 Share Geplaatst 23 januari 2016 Dit is echt één van de slechtste helften die ik me in tijden heb gezien van Barça. Echt ongelofelijk hoe slecht. Malaga had al makkelijk moeten voorstaan. Die verdediging jongens, dramatisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 januari 2016 Share Geplaatst 23 januari 2016 Bizar zeg hoeveel ruimte Malaga nog krijgt :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 23 januari 2016 Share Geplaatst 23 januari 2016 We winnen, daarmee is ook alles gezegd. Die zware nederlagen bij Bilbao en Celta speelden we zelfs veel beter dan hier vandaag. Mag blij zijn dat je hier met een resultaat wegkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 24 januari 2016 Share Geplaatst 24 januari 2016 Laatste Gijon - Sociedad gekeken, Halilovic als invaller en gelijk mooie assist. :< Straks Betis vs R Madrid, neem aan dat Real ze gaat slopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 24 januari 2016 Share Geplaatst 24 januari 2016 Wejoo die goal van Betis :cab: : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 januari 2016 Share Geplaatst 24 januari 2016 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 24 januari 2016 Share Geplaatst 24 januari 2016 Wat een volley :< Wel verschrikkelijk slecht verdedigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 24 januari 2016 Share Geplaatst 24 januari 2016 Zuiver penal, jongens toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 24 januari 2016 Share Geplaatst 24 januari 2016 Zuiver penal, jongens toch Soms worden ze ook wel heel makkelijk gegeven, maar ben het met je eens dat dit 100 % strafschop was ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 24 januari 2016 Share Geplaatst 24 januari 2016 Lekker hoor. Barça gewonnen na een zaadpot, Atleti en Real beide punten verspeeld. Volgende week de kraker tegen Atleti Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 januari 2016 Share Geplaatst 24 januari 2016 Real kwam nog goed weg, 100% penal op het eind met Varane :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 25 januari 2016 Share Geplaatst 25 januari 2016 GOLASO _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 januari 2016 Share Geplaatst 25 januari 2016 Aduriz :< Gun hem wel een plekje in de selectie voor het EK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 27 januari 2016 Share Geplaatst 27 januari 2016 (bewerkt) Wat is die Vermaelen onthutsend slecht zeg, kan het niveau totaal NIET aan ;e Nu speelt Athletic wel echt geweldig :D :D 27 januari 2016 bewerkt door Sanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 27 januari 2016 Share Geplaatst 27 januari 2016 Met Vermaelen én Mathieu achterin weet je ook gewoon dat je de 0 niet gaat houden. En die gasten krijgen altijd maar de voorkeur op Bartra. Atlético gaat er trouwens uit zometeen, tenzij ze nog een mirakel verrichten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 27 januari 2016 Share Geplaatst 27 januari 2016 Met Vermaelen én Mathieu achterin weet je ook gewoon dat je de 0 niet gaat houden. En die gasten krijgen altijd maar de voorkeur op Bartra. Atlético gaat er trouwens uit zometeen, tenzij ze nog een mirakel verrichten Mathieu is nog de betere van de 2, maar idd wat je zegt met zo'n verdediging vraag je ook om problemen. Wat moet Atletico doen? Nog 1 x scoren of 2 x? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 27 januari 2016 Share Geplaatst 27 januari 2016 Moesten nog 2x scoren maar liggen er dus uit. Knap van Celta toch. En Guidetti doet het toch wel erg goed daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 januari 2016 Share Geplaatst 27 januari 2016 Moesten nog 2x scoren maar liggen er dus uit. Knap van Celta toch. En Guidetti doet het toch wel erg goed daar. Jullie zien hem zonder twijfel meer dan ik, maar hoe doet hij het los van zijn goals? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 27 januari 2016 Share Geplaatst 27 januari 2016 Zo, deze wedstrijd heeft vermoedelijk behoorlijk wat energie gekost voor Barça, hopelijk hebben ze daar zaterdag tegen Atletico niet te veel last van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten