Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei La Pulga:

Nou vandaag gaan we er voor, een overwinning tegen Real in Madrid. Lang geleden, maar als er kansen zijn dan is vandaag er een ideaal moment voor.

Maar we zullen er wel weer worden uitgecounterd en wordt het 3-0 door 3 doelpunten van Jovic.

Tevreden toch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Auba had al een hattrick kunnen hebben hè. En Dembele trekt zijn goede vorm ook weer door.

Maar bovenal vind ik eigenlijk vooral Real echt heel zwak, niet verwacht. En niet enkel omdat ze Mendy en Benzema missen, zit gewoon geen enkel idee achter. Blinde paniek achterin ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Socrates:

Auba had al een hattrick kunnen hebben hè. En Dembele trekt zijn goede vorm ook weer door.

Maar bovenal vind ik eigenlijk vooral Real echt heel zwak, niet verwacht. En niet enkel omdat ze Mendy en Benzema missen, zit gewoon geen enkel idee achter. Blinde paniek achterin ook.

Ancelotti voetbal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aubameyang verdiend nu ene bron lees ik 96k pond per week en andere bron lees ik 80K per week in ponden. Iniedergeval is het maximaal 1/3e of minder dan zijn 300K pond per week bij Arsenal, dus hij wou echt graag voor Barcelona spelen....

En bij Arsenal was het laatste 3-4 maanden ook flink minder dus lief dat Barcelona hem deze kans gunt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Aubameyang verdiend nu ene bron lees ik 96k pond per week en andere bron lees ik 80K per week in ponden. Iniedergeval is het maximaal 1/3e of minder dan zijn 300K pond per week bij Arsenal, dus hij wou echt graag voor Barcelona spelen....

En bij Arsenal was het laatste 3-4 maanden ook flink minder dus lief dat Barcelona hem deze kans gunt :)

wordt wellicht wel moeilijk om de eindjes aan elkaar te knopen nu voor hem. poor boy!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Het is niet uitgesloten dat Ousmane Dembélé alsnog een nieuw contract tekent bij FC Barcelona. De 24-jarige Fransman heeft het uitstekend naar zijn zin onder trainer Xavi en begint steeds beter te presteren.

Zo was de rappe vleugelaanvaller zondag nog van grote waarde met twee assists in El Clásico tegen Real Madrid. Diario SPORT sluit een flinke ommekeer dan ook niet uit. In januari werd Dembélé nog net niet met pek en veren Camp Nou uitgejaagd, nadat geen akkoord werd bereikt om zijn aflopende contract te verlengen. Barça wilde hem verkopen, maar een transfer bleef uit.

Xavi doet sindsdien gewoon weer een beroep op de Franse international, die het vertrouwen dubbel en dwars terugbetaalt. Dembélé is ook nog niet bezig met een nieuwe club en zijn zaakwaarnemers geven te kennen dat ze bereid zijn om weer om tafel te gaan met de Catalanen. "Als Barça ons belt, dan komen we", klinkt het. Of club en speler nu water bij de wijn willen doen is wel de vraag, want de financiële eisen lagen eerder ver uit elkaar.

Gaat lekker daar :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijna vergeten.

Matchday! Sevilla thuis, dit gaat me toch een wedstrijdje worden. Hopen op een middenveld met Pedri - Gavi - Frenkie maar Busje zal altijd spelen. Dan verwacht ik Gavi op de bank en Frenkie er in omdat hij bij Nederland erg goed was. 

Voorin uiteraard gewoon Ferran - Auba en Demba 

Het gaat overigens 3-1 worden maar we komen wel 0-1 achter door een blunder van Garcia.

Link naar opmerking
Deel via andere websites