Thierryvane Geplaatst 15 maart 2022 Share Geplaatst 15 maart 2022 Ik heb geen idee of Kessie echt zo goed is. In FIFA wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Meevaller voor morgen, Benzema doet niet mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Nou vandaag gaan we er voor, een overwinning tegen Real in Madrid. Lang geleden, maar als er kansen zijn dan is vandaag er een ideaal moment voor. Maar we zullen er wel weer worden uitgecounterd en wordt het 3-0 door 3 doelpunten van Jovic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Die opstelling van Real Kom op Barca! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Real Madrid eigenlijk geen idee hoe te voetballen buiten Vinicius de diepte insturen. Bijzonder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Dit is de mooiste dag van me leven ❤️ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 9 uur geleden zei La Pulga: Nou vandaag gaan we er voor, een overwinning tegen Real in Madrid. Lang geleden, maar als er kansen zijn dan is vandaag er een ideaal moment voor. Maar we zullen er wel weer worden uitgecounterd en wordt het 3-0 door 3 doelpunten van Jovic. Tevreden toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Auba had al een hattrick kunnen hebben hè. En Dembele trekt zijn goede vorm ook weer door. Maar bovenal vind ik eigenlijk vooral Real echt heel zwak, niet verwacht. En niet enkel omdat ze Mendy en Benzema missen, zit gewoon geen enkel idee achter. Blinde paniek achterin ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Dit is zo mooi ❤️ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Wow Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Dit is zeker mooi. Wel een apart moment bij die 0-4. Casemiro was al gestopt met spelen omdat de grensrechter zijn vlag al omhoog had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Heerlijk. Ancelotti ook gewoon Nacho erin houden en op rechts zetten. Straks lekker met Adama ook nog op een vleugel om ze te trollen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 32 minuten geleden zei Socrates: Auba had al een hattrick kunnen hebben hè. En Dembele trekt zijn goede vorm ook weer door. Maar bovenal vind ik eigenlijk vooral Real echt heel zwak, niet verwacht. En niet enkel omdat ze Mendy en Benzema missen, zit gewoon geen enkel idee achter. Blinde paniek achterin ook. Ancelotti voetbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 2 minuten geleden zei cimbomcu: Ancelotti voetbal Niet altijd, maar vandaag is het Xaviball vs. Koemanball ja. Auba had inmiddels al 6x kunnen scoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 15 minuten geleden zei Socrates: Niet altijd, maar vandaag is het Xaviball vs. Koemanball ja. Auba had inmiddels al 6x kunnen scoren. Met Xavi in het begin was je nu kampioen. Maja schijt, dit Barca is gewoon weer een topclub nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Alleen invalbeurt Memphis is dan weer jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Wauw, Barca tikte als vanouds zeg. Heerlijke pot van ze. Die Pedri, de tering wat een geweldenaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 (bewerkt) Ben benieuwd wanneer Dembele zijn nieuwe contract gaat tekenen, duidelijk beter dan Mbappe. 21 maart 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 Aubameyang verdiend nu ene bron lees ik 96k pond per week en andere bron lees ik 80K per week in ponden. Iniedergeval is het maximaal 1/3e of minder dan zijn 300K pond per week bij Arsenal, dus hij wou echt graag voor Barcelona spelen.... En bij Arsenal was het laatste 3-4 maanden ook flink minder dus lief dat Barcelona hem deze kans gunt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 1 uur geleden zei Kyrill: Aubameyang verdiend nu ene bron lees ik 96k pond per week en andere bron lees ik 80K per week in ponden. Iniedergeval is het maximaal 1/3e of minder dan zijn 300K pond per week bij Arsenal, dus hij wou echt graag voor Barcelona spelen.... En bij Arsenal was het laatste 3-4 maanden ook flink minder dus lief dat Barcelona hem deze kans gunt wordt wellicht wel moeilijk om de eindjes aan elkaar te knopen nu voor hem. poor boy! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 maart 2022 Share Geplaatst 22 maart 2022 Citaat Het is niet uitgesloten dat Ousmane Dembélé alsnog een nieuw contract tekent bij FC Barcelona. De 24-jarige Fransman heeft het uitstekend naar zijn zin onder trainer Xavi en begint steeds beter te presteren. Zo was de rappe vleugelaanvaller zondag nog van grote waarde met twee assists in El Clásico tegen Real Madrid. Diario SPORT sluit een flinke ommekeer dan ook niet uit. In januari werd Dembélé nog net niet met pek en veren Camp Nou uitgejaagd, nadat geen akkoord werd bereikt om zijn aflopende contract te verlengen. Barça wilde hem verkopen, maar een transfer bleef uit. Xavi doet sindsdien gewoon weer een beroep op de Franse international, die het vertrouwen dubbel en dwars terugbetaalt. Dembélé is ook nog niet bezig met een nieuwe club en zijn zaakwaarnemers geven te kennen dat ze bereid zijn om weer om tafel te gaan met de Catalanen. "Als Barça ons belt, dan komen we", klinkt het. Of club en speler nu water bij de wijn willen doen is wel de vraag, want de financiële eisen lagen eerder ver uit elkaar. Gaat lekker daar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 Ja, die Xavi doet het toch ook geweldig. Ik ga binnenkort kijken 'aar Barcelona. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 april 2022 Share Geplaatst 2 april 2022 Fati weer bijna fit, laat dat kampioenschap maar komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 Bijna vergeten. Matchday! Sevilla thuis, dit gaat me toch een wedstrijdje worden. Hopen op een middenveld met Pedri - Gavi - Frenkie maar Busje zal altijd spelen. Dan verwacht ik Gavi op de bank en Frenkie er in omdat hij bij Nederland erg goed was. Voorin uiteraard gewoon Ferran - Auba en Demba Het gaat overigens 3-1 worden maar we komen wel 0-1 achter door een blunder van Garcia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 Loopt bij iemand anders het commentaar ook voor? Echt irritant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten