Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Ronaldo net met een 'Bilalletje' ... één op één met de keeper en mis, benieuwd of die zijn vorm nog gaat hervinden. Leeftijd speelt natuurlijk ook een rol. Wel 2-1 winst, maar vraag niet hoe, zeer zeer matig gespeeld. En waar die Varane allemaal mee bezig is in verdedigend opzicht, dunno.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goddelijk doelpunt, alles klopt. En dan denk je nou dit is Barcelona, Atletico of Real, nee hoor .. Las Palmas huhuhu.

Las Palmas is ook een beetje het nieuwe Rayo. Spelen sinds hun promotie vorig jaar al het leukste voetbal van de gehele Liga en halen er ook nog uitstekende resultaten mee. Jonathan Viera is ook weer helemaal tot leven gekomen nadat het er bij Valencia nooit echt uitkwam.

Hebben ook nog hele toffe spelers met oa Javi Varas, Bigas, Vicente Gomez, Roque Mesa, Araujo en El Zhar. Alleen de hype rondom Lemos snap ik niet zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Pieter'] Iedereen is het over iets eens en Hansje gaat er tegenin. Typisch. Does the pope shits in the woods? [/QUOTE] Je bent er in de loop der jaren niet bepaald gezelliger op geworden Pieter. Ik beproef steeds vaker een hautaine houding bij jou en dat is best wel jammer, want volgens mij heb je dat niet nodig. Die goal van Las Palmas btw _O_. Dios mio. Dat KPB em dan scoort, verbaasd mij ook niet. Hij heeft net als Zlatan een patent op prachtige goals. En inderdaad @Cerebral , Jonathan Viera doet het gelukkig weer goed bij Las Palmas. Vond hem toch wel een gave speler, maar helaas is dat er niet uitgekomen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ronaldo net met een 'Bilalletje' ... één op één met de keeper en mis,

Hier had ie imo gewoon beter afgelegd, Bilal ging echt in zijn eentje op de keeper af, Ronaldo had naast zich nog iemand. Ik snap dat ie wilt scoren om dat vertrouwen weer terug te krijgen, maar ergens als je niet lekker in je vel zit, kon die in dit geval gewoon beter een assist geven. Maar goed winst is winst en dat is het belangrijkste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Don Sampaoli _O_. Het is jammer dat ze gisteren niet wonnen, maarja, dat zijn we eigenlijk wel gewend van Barca. Die maken hun kansen wel af helaas. Hoe dan ook, wat we gisteren gezien hebben is weer pure reclame voor de Liga. De intensiteit, het publiek, topspelers op het veld, twee ploegen die ook nog aanvallend spelen. Echt genoten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sampaoli ging toch in de fout door niet in te grijpen in het begin van de tweede helft. Ze werden compleet overlopen en het was echt een kwestie van tijd vooraleer de 1-2 viel. Dat dat na een domme fout van Carriço gebeurt, maakt het extra pijnlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe dan ook, wat we gisteren gezien hebben is weer pure reclame voor de Liga. De intensiteit, het publiek, topspelers op het veld, twee ploegen die ook nog aanvallend spelen. Echt genoten.

Helemaal mee eens, Chrissie. Dan vergeet je nog het clublied van Sevilla voorafgaand aan de wedstrijd, dat maakte het helemaal af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites