Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Sergio (d) Blijft toch ook weer fascinerend om te zien dat hij elke wedstrijd zo'n moment heeft waar zijn brein ineens compleet vastloopt wat resulteert in een achterlijke actie.

Goh, toch weer hij hè.

bewerkt door Root
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Jeffersonn']Inmiddels is de trainer van Valencia, Pako Ayestaran al ontslagen. Daar gaan we weer... Wie wensen jullie als nieuwe trainer, @Montass @Cerebral @FC-Breda en de rest ;)?[/QUOTE] Hoop dat ze Voro zover kunnen krijgen om het seizoen af te maken. Wil sowieso het team wel eens zien als Voro er echt de tijd voor krijgt, maar tot nog toe heeft hij (helaas)dit altijd afgewezen. Vind het wel lullig voor Pako. Heeft Valencia vorig seizoen toch gered van degradatie met overwinningen op Barça en Sevilla. Verliest in de laatste 48h van de transfermarkt zijn aanvoerder en enigste spits en zijn belangrijkste spelers. Krijgt er natuurlijk wel iets voor terug, maar moet dan ook weer in no-time zijn hele achterhoede op orde krijgen. Met iets meer geluk win je ook gewoon dik van zowel Las Palmas, Eiber en Betis en pak je een punt in San Mames. Ze(Suso...) hadden hem natuurlijk nooit een vaste aanstelling moeten geven en gewoon iemand moeten halen als Pellegrini. [quote name='Montass']@Simonsav eens.. Maar ook voordat Lim er zat, was Valencia één groot trainers kerkhof. @Jeffersonn hij werd ontslagen omdat hij geloof ik een speler was aangevallen (weet even niet precies meer hoe en wat).[/QUOTE]Valencia was toch altijd al wel een trainers kerkhof? De druk vanuit het bestuur, maar vooral van de supporters is echt immens groot en dat hebben o.a. Pellegrino, Quique en Nuno al (onterecht)de kop gekost de laatste jaren. Dacht trouwens dat Marcelino zelf was aangevallen door Musacchio nadat hij zijn aanvoerdersband had afgepakt?, maar hij zou ook in de media geroepen hebben dat Gijon niet mocht degraderen om dan vervolgens op de laatste speeldag van Gijon te verliezen met Villarreal;c [quote name='Hansje'] Het is misschien een gek idee, maar Gary Neville? [/QUOTE]Het is nu eerst de beurt aan Ryan Giggs. Ik zet mijn geld voorlopig op Villas-Boas.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, hoe kun je hier nou 1-1 spelen?

Als de scheidsrechter niet wil meewerken krijg je dit.

Onnodige actie van Sergio Ramos, maar no way dat het in de zestien was. In de tweede helft kan je zelf twee (lichte) penalty's krijgen, maar beide fluit ie niet, tsja.

Desondanks moet je hier natuurlijk gewoon winnen, te weinig kansen gecreëerd en Bale en Ronaldo duidelijk nog niet top. Verkeerde keuze om beide te laten starten en niet gewoon te beginnen met iemand die goed aan het seizoen is begonnen (Asensio of Vazquez).

Oh en Danilo op linksback. Wat een verschrikking. Waar is Coentrão?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga dit aub niet op de ref afschuiven Mathi. Real was echt gewoon niet goed

Die 2 lichte penals doel je wss op Benz en Ramos? Die zochten het allebei zeer nadrukkelijk terwijl er niets aan de hand was.

Vond dat Real gewoon erg weinig creëerde. Een grote dubbele schietkans herinner ik me die werd afgeblokt, nog een kans voor Ronaldo ook, verder niet echt veel gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Jeffersonn']Inmiddels is de trainer van Valencia, Pako Ayestaran al ontslagen. Daar gaan we weer... Wie wensen jullie als nieuwe trainer, @Montass @Cerebral @FC-Breda en de rest ;)?[/QUOTE] Gewoon een jonge Duitse trainert aanstellen. Op dit moment zijn die het meest vernieuwend in de voetbalwereld. Kijk naar de trainers van Mainz, Hoffenheim, Leipzig etc.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lange zijde (niet hoofdtribune) tweede ring in de onderste blokken in de middencirkel. Je betaalt er wel wat voor, maar je zit ook niet elke week in Mestalla natuurlijk. (d) Alleszins al tevreden dat ik nog een wedstrijd mee kan pikken in dat geweldige stadion.

Link naar opmerking
Deel via andere websites