LosMerengues Geplaatst 5 mei 2016 Share Geplaatst 5 mei 2016 Laat Ronaldo maar rusten in de komende twee wedstrijden, zodat ie topfit kan geraken voor de CL finale, we zullen het nodig hebben. Ik zou hem zoals [MENTION=8509]Mathi[/MENTION]; al aangeeft gewoon rust geven. Dit is het moment om jongens zoals Borja en Kovacic te laten starten. Celta is zowat al uitgespeeld, zie ze niet over Bilbao heengaan en Sevilla zal zich wel focussen op de Europa League. Juist niet. Hij moet weer wedstrijdritme opdoen. Wil je hem 3 weken zonder wedstrijd de finale in laten gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 5 mei 2016 Share Geplaatst 5 mei 2016 Juist niet. Hij moet weer wedstrijdritme opdoen. Wil je hem 3 weken zonder wedstrijd de finale in laten gaan? Je gaat toch geen risico nemen :cab: Het is Ronaldo, die kan echt wel 3 weken zonder wedstrijden een finale knallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 5 mei 2016 Share Geplaatst 5 mei 2016 Ik neem aan dat jij wel eens in teamverband gevoetbald hebt? Er is niets kutters dan na zoveel tijd weer een wedstrijd te spelen. Daarnaast wil Ronaldo ook nog die pichichi, kan Real nog kampioen worden en zijn er absoluut niet veel wedstrijden meer(1 per week?) om het te riskeren. Genoeg rust tussendoor dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Ik neem aan dat jij wel eens in teamverband gevoetbald hebt? Er is niets kutters dan na zoveel tijd weer een wedstrijd te spelen. Daarnaast wil Ronaldo ook nog die pichichi, kan Real nog kampioen worden en zijn er absoluut niet veel wedstrijden meer(1 per week?) om het te riskeren. Genoeg rust tussendoor dus. Als ik de kans heb om zo'n finale te spelen en ik heb op 't moment last van een blessure die elk moment fataal kan zijn voor zo'n finale en misschien wel het EK. 100% dat ik dan rust had genomen. Alsof Suarez z'n voorsprong van 4 doelpunten nu ook nog eens zal gaan verspillen. Nee, wat mij betreft stuur je Ronaldo twee weken naar z'n grote vriend Badr of weet ik 't wat, maar hij heeft die rust gewoon nodig. Je zag tegen City ook dat hij een paar keer naar z'n hamstring greep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Voorzitter bevestigt: Ben Arfa onderhandelt met Barcelona Jean-Pierre Rivière, de voorzitter van Olympique Nice, heeft bevestigd dat Hatem Ben Arfa in contact staat met Barcelona. Het bericht van L’Équipe van vrijdagochtend dat de aanvallende middenvelder aan het onderhandelen is met de club uit Catalonië, lijkt dus op waarheid te berusten. “Ben Arfa moet nu een beslissing nemen, maar als Barcelona mij als speler een aanbieding zou doen, dan zou ik niet aarzelen en direct vertrekken. Je kunt Barcelona simpelweg niet afwijzen. Ik zou erg blij voor hem en voor Olympique Nice zijn als de deal doorgaat. Maar er is nog niets rond, voor zover ik weet”, aldus Rivière in een interview met France 3. De 29-jarige Ben Arfa kwam in dienst van Nice tot achttien doelpunten en vijf assists in 35 wedstrijden en heeft een aflopend contract. Hij werd ook al gelinkt aan Liverpool, Chelsea, AC Milan, Internazionale, Besiktas, Fenerbahçe, Villarreal, Atlético Madrid, Paris Saint-Germain, Olympique Lyon, Borussia Dortmund en Bayern München. Opmerkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Yesssss dat zou echt prachtig zijn, heerlijke speler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Die gaat voor problemen zorgen als hij daar op de bank komt te zitten, lijkt me een slechte aankoop voor Barca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 En dan zeker net als Arda verkracht door 'm op het middenveld te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 Ben Arfa is dan ook een middenvelder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 Ja Arda ook maar niet in het systeem van Barca geldt ook voor Ben Arfa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 Valeron stopt ermee :( [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 Valeron stopt ermee :( [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; Ja, jammer :( Wat een geweldige speler was dat he, eeuwig zonde van zijn blessures. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 Ben Arfa is dan ook een middenvelder Last time I checked was Ben Arfa geen centrale middenvelder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 Speelt bij Nice gewoon als centraal aanvallende middenvelder hoor :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 Oh, gelukkig speelt Barça ook met een '10'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 Nee neem ook aan dat mocht Barca hem halen, hij voor de flanken gehaald wordt. Maar dat was het punt niet, bijdehandje ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 Dezelfde flank waar ze Arda ook voor hebben gekocht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Valeron stopt ermee :( [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; Bah, speler van Superdepor. die ermee stopt. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Ging nog afbouwen bij Las Palmas, de club waar het voor hem allemaal begon en promoveerde vorig jaar naar de Liga, dankzij hem geloof ik. Eeuwig zonde van zijn blessures ja. Nu maar een functie bij Las Palmas of Depor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Haha wtf is dit nou weer. Valencia zit voor een lege doel bal rond te tikken en missen m dus. Paar minuten later staat Benzema meter buitenspel, mag die door mist m. Krijgt m vervolgens van een Valencia speler wordt ie afgevlagd en telt de goal alsnog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Vage goal ja, moest imo fluiten voor overtreding. Ordinaire schoppartij in Camp Nou wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Die Diop :cab: moest er alweer met donkerrood af maar mag vrolijk blijven staan. Dat die beenhouwer al jaren ongestraft z'n ding mag doen in La Liga, elke keer hart vasthouden met die vent. Bij Levante ook al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 (bewerkt) Goh, als Valenz en Levante nog een goaltje maken, zijn we kampioen edit: waarom krijgt Valenz nu rood dan? :-D 8 mei 2016 bewerkt door Simonsav Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Dat Valencia hier maar 2x gescoord heeft joh:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Atleti mag de titel vergeten, gaan verliezen in Levante :| En Real komt idd goed weg, flinke druk van Valenz nog op het eind Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten