Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Laat Ronaldo maar rusten in de komende twee wedstrijden, zodat ie topfit kan geraken voor de CL finale, we zullen het nodig hebben.

Ik zou hem zoals [MENTION=8509]Mathi[/MENTION]; al aangeeft gewoon rust geven. Dit is het moment om jongens zoals Borja en Kovacic te laten starten. Celta is zowat al uitgespeeld, zie ze niet over Bilbao heengaan en Sevilla zal zich wel focussen op de Europa League.

Juist niet. Hij moet weer wedstrijdritme opdoen. Wil je hem 3 weken zonder wedstrijd de finale in laten gaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juist niet. Hij moet weer wedstrijdritme opdoen. Wil je hem 3 weken zonder wedstrijd de finale in laten gaan?

Je gaat toch geen risico nemen :cab: Het is Ronaldo, die kan echt wel 3 weken zonder wedstrijden een finale knallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik neem aan dat jij wel eens in teamverband gevoetbald hebt? Er is niets kutters dan na zoveel tijd weer een wedstrijd te spelen.

Daarnaast wil Ronaldo ook nog die pichichi, kan Real nog kampioen worden en zijn er absoluut niet veel wedstrijden meer(1 per week?) om het te riskeren. Genoeg rust tussendoor dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik neem aan dat jij wel eens in teamverband gevoetbald hebt? Er is niets kutters dan na zoveel tijd weer een wedstrijd te spelen.

Daarnaast wil Ronaldo ook nog die pichichi, kan Real nog kampioen worden en zijn er absoluut niet veel wedstrijden meer(1 per week?) om het te riskeren. Genoeg rust tussendoor dus.

Als ik de kans heb om zo'n finale te spelen en ik heb op 't moment last van een blessure die elk moment fataal kan zijn voor zo'n finale en misschien wel het EK. 100% dat ik dan rust had genomen. Alsof Suarez z'n voorsprong van 4 doelpunten nu ook nog eens zal gaan verspillen. Nee, wat mij betreft stuur je Ronaldo twee weken naar z'n grote vriend Badr of weet ik 't wat, maar hij heeft die rust gewoon nodig. Je zag tegen City ook dat hij een paar keer naar z'n hamstring greep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voorzitter bevestigt: Ben Arfa onderhandelt met Barcelona

Jean-Pierre Rivière, de voorzitter van Olympique Nice, heeft bevestigd dat Hatem Ben Arfa in contact staat met Barcelona. Het bericht van L’Équipe van vrijdagochtend dat de aanvallende middenvelder aan het onderhandelen is met de club uit Catalonië, lijkt dus op waarheid te berusten.

“Ben Arfa moet nu een beslissing nemen, maar als Barcelona mij als speler een aanbieding zou doen, dan zou ik niet aarzelen en direct vertrekken. Je kunt Barcelona simpelweg niet afwijzen. Ik zou erg blij voor hem en voor Olympique Nice zijn als de deal doorgaat. Maar er is nog niets rond, voor zover ik weet”, aldus Rivière in een interview met France 3.

De 29-jarige Ben Arfa kwam in dienst van Nice tot achttien doelpunten en vijf assists in 35 wedstrijden en heeft een aflopend contract. Hij werd ook al gelinkt aan Liverpool, Chelsea, AC Milan, Internazionale, Besiktas, Fenerbahçe, Villarreal, Atlético Madrid, Paris Saint-Germain, Olympique Lyon, Borussia Dortmund en Bayern München.

Opmerkelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ging nog afbouwen bij Las Palmas, de club waar het voor hem allemaal begon en promoveerde vorig jaar naar de Liga, dankzij hem geloof ik. Eeuwig zonde van zijn blessures ja. Nu maar een functie bij Las Palmas of Depor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha wtf is dit nou weer. Valencia zit voor een lege doel bal rond te tikken en missen m dus. Paar minuten later staat Benzema meter buitenspel, mag die door mist m. Krijgt m vervolgens van een Valencia speler wordt ie afgevlagd en telt de goal alsnog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites