Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Hadden ze Negredo niet voor de helft kunnen halen? Maakt Atletico ook nog dikke winst op de miskoop vh jaar in La Liga.

Nou, ik hoop voor Negredo toch wel dat hij een stap naar China achterwege laat. Vind het daar een veel te grote baas voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet dat het iets uitmaakt, maar was dat überhaupt een penalty laat staan rood? Achterlijke tactiek ook weer van Gerrit die blijkbaar denkt dat die op cursus is bij Valencia met al die kansloze experimenten van hem....

5 schoten, 3 goals en 2x het aluminium, Arme Ryan heeft geen kans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze spelen ook echt zielig. Moet je nagaan dat dit hetzelfde team is die ons vorig seizoen minstens een helft lang wegspeelde in Nou Camp.
Ze missen natuurlijk wel Diego Alves, Otamendi en nog belangrijker Javi Fuego. Zielig vind ik het niet eens, die 6-0 onder Voro in 2008 was zielig of die 0-5 van Real bij rust in Mestalla onder Valverde.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze missen natuurlijk wel Diego Alves, Otamendi en nog belangrijker Javi Fuego. Zielig vind ik het niet eens, die 6-0 onder Voro in 2008 was zielig of die 0-5 van Real bij rust in Mestalla onder Valverde.

Als Valencia geen 2 passes na elkaar meer kan geven dan vind ik dat zielig hoor..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Valencia geen 2 passes na elkaar meer kan geven dan vind ik dat zielig hoor..
Maar dat leren ze niet in Engeland.

God Neymar is ook blij dat die Barragan een keer voorbij is gekomen na zich de afgelopen jaren in z'n kontzak verstopt te hebben. Ik zou hem voor de zekerheid lekker thuislaten volgende week:r

Neville buiten, Voro alsnog het seizoen af laten maken en in de zomer maar weer opnieuw beginnen met Pellegrini.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond het al raar dat Neville bleef zitten na die wedstrijd tegen Gijon. Man, wat een agressiviteit van die supporters. Je weet overigens ook wel waar je staat wanneer Bakkali één van je betere spelers is, want dat was hij in die wedstrijd.

Barca was inderdaad prima, maar dat mocht ook wel weer eens. Espanyol, Bilbao, Malaga, Atletico met negen man.. Echt top was het telkens niet, al scheelde het nu ook wel dat Vermaelen eens niet achterin stond te schutteren. Suárez blijft ook een fenomeen, en Neymar moet geen penalty's meer nemen. Slaat totaal nergens op wat hij elke keer weer doet. Messi en Suarez zouden zo droog en zonder aanloop 'm nog wel kunnen maken, Neymar daarentegen heeft juist een druistige en/of swingende aanloop nodig. Ik snap het ook gewoon niet. Het show-gehalte in zijn spel met die 33 hoogstandjes is al hoog genoeg, waarom moet je dan op zo'n debiele wijze een penalty gaan nemen? Maar goed, hopen dat ze dit niveau vast gaan houden nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neville buiten, Voro alsnog het seizoen af laten maken en in de zomer maar weer opnieuw beginnen met Pellegrini.

Graag! Maar liefst 4 backs in Valencia's basiself gisteren. Vorig seizoen pakte het nog weleens goed uit om Cancelo op AMR te plaatsen maar zorgde Nuno voor een echte aanvaller zoals Rodrigo/Piatti op AML.

Alles stond gisteren in het teken van tegenhouden, terwijl er vorig seizoen nog vol vertrouwen gevoetbald werd in Camp Nou. Bizar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites