Simonsav Geplaatst 20 oktober 2016 Share Geplaatst 20 oktober 2016 Niet verwacht zeg van Gent. Wat een makkelijke goals ook van Shakhtar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 20 oktober 2016 Share Geplaatst 20 oktober 2016 KAA Gent, de schaam van België. Persoonlijk zou ik nooit zoiets durven roepen als mijn club met 0 punten stond in een van de zwakste Champions League poules ooit. Maar bon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 20 oktober 2016 Share Geplaatst 20 oktober 2016 Persoonlijk zou ik nooit zoiets durven roepen als mijn club met 0 punten stond in een van de zwakste Champions League poules ooit. Maar bon. Gelukkig ga je je daar nooit zorgen over moeten maken ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 20 oktober 2016 Share Geplaatst 20 oktober 2016 Ndidi, Pozuelo, Colley_O__O__O__O_. Begrijp helemaal niks meer van deze ploeg, maar heerlijk is dit. Wat een kutvent is die aduriz zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 21 oktober 2016 Share Geplaatst 21 oktober 2016 KAA Gent, de schaam van België. :mrgy: Je laat je weer kennen zo Mathi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 21 oktober 2016 Share Geplaatst 21 oktober 2016 Eerder deze week al bij Club-Porto, nu gisteren Aduriz op Buffel. Hallo UEFA? En dan heb je bij die fase van Aduriz ook nog eens die 6de man die er op 2 meter voor staat en weer niks kan zien? Hou toch op. De hoeveelste dwaling is dat al tov Belgische clubs, en hoe waardeloos zijn die assistenten. Destijds toen ook al bij Dinamo Moskou-Anderlecht. Wordt beetje triest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 21 oktober 2016 Share Geplaatst 21 oktober 2016 KAA Gent, de schaam van België. Wat zijn jullie dan als wij méér punten in de CL haalde vorig seizoen in een moeilijkere poule, tenminste al punten hebben gehaald in onze Europese poule en boven jullie staan in de competitie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 21 oktober 2016 Share Geplaatst 21 oktober 2016 de schaam van west vlaanderen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 21 oktober 2016 Share Geplaatst 21 oktober 2016 Wat zijn jullie dan als wij méér punten in de CL haalde vorig seizoen in een moeilijkere poule, tenminste al punten hebben gehaald in onze Europese poule en boven jullie staan in de competitie? Prijzen worden uitgedeeld aan de meet, net zoals vorig seizoen. Mijn opmerking was overigens niet serieus, dat was wel duidelijk denk ik. Persoonlijk werk ik liever een mindere CL campagne af om vervolgens wel het seizoen af te sluiten met een prijs dan wat Gent vorig jaar deed. Je kan geen heel jaar top zijn, dat hebben zowel Club als Gent de voorbije seizoenen ondervonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 21 oktober 2016 Share Geplaatst 21 oktober 2016 Eerder deze week al bij Club-Porto, nu gisteren Aduriz op Buffel. Hallo UEFA? En dan heb je bij die fase van Aduriz ook nog eens die 6de man die er op 2 meter voor staat en weer niks kan zien? Hou toch op. De hoeveelste dwaling is dat al tov Belgische clubs, en hoe waardeloos zijn die assistenten. Destijds toen ook al bij Dinamo Moskou-Anderlecht. Wordt beetje triest. Het natrappen van Laporte op Karelis niet vergeten gisteren. Al had Athletic ook een penalty en minstens één extra corner moeten krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 21 oktober 2016 Share Geplaatst 21 oktober 2016 En de belachelijk afgekeurde goal van Gent tegen Braga niet te vergeten :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 21 oktober 2016 Share Geplaatst 21 oktober 2016 Eerder deze week al bij Club-Porto, nu gisteren Aduriz op Buffel. Hallo UEFA? En dan heb je bij die fase van Aduriz ook nog eens die 6de man die er op 2 meter voor staat en weer niks kan zien? Hou toch op. De hoeveelste dwaling is dat al tov Belgische clubs, en hoe waardeloos zijn die assistenten. Destijds toen ook al bij Dinamo Moskou-Anderlecht. Wordt beetje triest. Die gasten staan er alleen voor het constateren van achterbal of corner. Verder zijn ze volstrekt nutteloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wasp Geplaatst 23 oktober 2016 Share Geplaatst 23 oktober 2016 Anderlecht wederom zeer zwak. 2-0 was een betere uitslag geweest dan 2-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 23 oktober 2016 Share Geplaatst 23 oktober 2016 Tactiek van Weiler zat ook gewoon helemaal verkeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 23 oktober 2016 Share Geplaatst 23 oktober 2016 10 miljoen voor Stanciu, ik blijf me erover verbazen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 23 oktober 2016 Share Geplaatst 23 oktober 2016 Gent :cab: wat een bizar einde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 23 oktober 2016 Share Geplaatst 23 oktober 2016 10 miljoen voor Stanciu, ik blijf me erover verbazen. Paul Van Himst ging al zeker op hem stemmen voor de gouden schoen... Vertrek van Depoitre, Kums en vooral Sels hebben toch diepe gaten geslaan. Was weer niet echt goed, missen echt een leider. In de winter een doelman en spits halen aub, en liefst mannen met karakter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 23 oktober 2016 Share Geplaatst 23 oktober 2016 10 miljoen voor Stanciu, ik blijf me erover verbazen. Goh ja. Laat voorlopig weinig zien, maar ik durf er geld op te zetten dat die gaat knallen in PO1. Al blijft het een onnodige aankoop als je Hanni al hebt op die positie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 24 oktober 2016 Share Geplaatst 24 oktober 2016 Karelis _O__O_ 22 doelpunten in 39 wedstrijden _O__O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 24 oktober 2016 Share Geplaatst 24 oktober 2016 Goh ja. Laat voorlopig weinig zien, maar ik durf er geld op te zetten dat die gaat knallen in PO1. Al blijft het een onnodige aankoop als je Hanni al hebt op die positie. Die Hanni, dat is toch een typische net-niet voetballer. Komt zowel technisch als fysiek te kort om de grote man te zijn bij een ploeg als Anderlecht hoor. De aankoop van Stanciu is zowat de enige geslaagde deal op de transferperiode geweest, naast het lenen van Teo dan. Wat niet noodzakelijk betekent dat hij ooit z'n prijskaartje waard zal worden, maargoed. Die 10 miljoen was trouwens met bonussen, die gelet op het niveau dat hij nu haalt niet zullen moeten worden betaald ;c Heb verder weinig tot niets gezien gisteren, maar lees dat het weer smullen was. Weiler begint ook meer en meer gewoon op Hasi 2.0 te lijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 24 oktober 2016 Share Geplaatst 24 oktober 2016 Die Hanni, dat is toch een typische net-niet voetballer. Komt zowel technisch als fysiek te kort om de grote man te zijn bij een ploeg als Anderlecht hoor. De aankoop van Stanciu is zowat de enige geslaagde deal op de transferperiode geweest, naast het lenen van Teo dan. Wat niet noodzakelijk betekent dat hij ooit z'n prijskaartje waard zal worden, maargoed. Die 10 miljoen was trouwens met bonussen, die gelet op het niveau dat hij nu haalt niet zullen moeten worden betaald ;c Heb verder weinig tot niets gezien gisteren, maar lees dat het weer smullen was. Weiler begint ook meer en meer gewoon op Hasi 2.0 te lijken. Mja, Hanni is misschien niet de man die Anderlecht kampioen maakt, maar deed het als 10 toch prima? Steek dat geld dan in een verdediger en een rechterflank. Daar zit je nu met rommel als Chipciu, Bruno etc. Ben er van overtuigd dat Stanciu nog gaat knallen, maar er waren posities waar de versterking meer nodig was, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wasp Geplaatst 25 oktober 2016 Share Geplaatst 25 oktober 2016 Hanni heeft wel een enorm mentaliteitsprobleem, die gaat Anderlecht nooit leiden. Stanciu in de toekomst misschien wel, maar moet de tijd krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 26 oktober 2016 Share Geplaatst 26 oktober 2016 Leekens weg bij Lokeren, niet zo heel verrassend. Denk dat hij nu wel klaar is in België, zal wel weer ergens nog een paar jaar poen gaan scheppen of bondscoach worden in Afrika. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 26 oktober 2016 Share Geplaatst 26 oktober 2016 Toch weer Teo (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 26 oktober 2016 Share Geplaatst 26 oktober 2016 Pff, wat speelt Anderlecht slecht joh. Zoveel goede voetballers op het veld en toch draait het absoluut niet. Zou ook veel liever Bruno op rechts zien ipv Capel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten