Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Op 19-9-2022 om 14:37 zei Bingbangboem:

Toogpraat naar alle waarschijnlijkheid. Maes is al lange tijd een vaste klant bij thuismatchen ADK, dat zal zulke roddels wel voeden.

@DGremlin Het voetbal van Vrancken heeft de sportieve leiding al opgegeven zodra ze voor Buijs kozen. Het blijft een onbegrijpelijke beslissing. Die man past niet bij onze club, op elk vlak. 

Defour weet ik niet of hij er zelf voor open staat, ik betwijfel het. 

Van mij mag zelfs De Boeck out of all people overnemen van Buijs. En nog liefst zo snel mogelijk. 

Snap ook niet dat je na Vrancken voor zo'n coach gaat..Je wilt toch net voort borduren op die zijn prestaties en voetbal..

Yannick Fereira is mss een optie? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De revelatie van vorig jaar tegen de (voorlopige) revelatie van dit jaar en toevallig ook mijn 2 favoriete teams die straks tegenover mekaar staan. Ben heel benieuwd. In principe is Union beter, maar als de rechterkant van Leuven een goede dag heeft is er ook voor hun veel mogelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei FlyD:

De revelatie van vorig jaar tegen de (voorlopige) revelatie van dit jaar en toevallig ook mijn 2 favoriete teams die straks tegenover mekaar staan. Ben heel benieuwd. In principe is Union beter, maar als de rechterkant van Leuven een goede dag heeft is er ook voor hun veel mogelijk.

2.2 denk ik! Spannende match 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kami:

Mazzu zal ook bijna zijn koffers mogen pakken...

Ik mag het hopen.. Dit is echt een paar stappen achteruit ivm de vooruitgang die geboekt werd onder Kompany. 

Dit mag je dus ook wel op het conto van Vandenhaute & Verbeke schrijven..

Zowel het voetbal als de resultaten vallen nu tegen.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites