Jaspeeer123 Geplaatst 28 augustus 2017 Share Geplaatst 28 augustus 2017 (bewerkt) Oostende :mrgy: 0 op 15 tegen Moeskroen, Anderlecht, Waasland-Beveren, Eupen & Antwerp. Waarvan ook nog eens 3 thuiswedstrijden. Zelf zijn we ook niet zo geweldig gestart, maar Oostende gaat echt mogen krabbelen om PO-1 te halen dit jaar. 28 augustus 2017 bewerkt door Jaspeeer123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 28 augustus 2017 Share Geplaatst 28 augustus 2017 Oostende gaat echt geen PO1 meer halen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 28 augustus 2017 Share Geplaatst 28 augustus 2017 We zijn door het moeilijke openingsprogramma heen, nu kunnen we eindelijk punten beginnen rapen :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 29 augustus 2017 Share Geplaatst 29 augustus 2017 Dat netwerk van D'Onofrio neemt toch ook mythische proporties aan. Als je zo'n netwerk hebt zit je niet zes jaar zonder werk om uiteindelijk bij een promovendus in de JPL te belanden he. Als hij er nog een paar haalt zoals Ivo Rodrigues ga ik persoonlijk z'n voeten kussen hoor :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 augustus 2017 Share Geplaatst 29 augustus 2017 Hoe kan het dat al die talenten van Anderlecht weggaan? Ik heb toch heerlijke spelers gezien met Jaadi, Svilar, Mangala en Ademoglu. Hoe het kan dat die Svilar nou weggaat dan :D Wordt daar waarschijnlijk eerste keeper.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 29 augustus 2017 Share Geplaatst 29 augustus 2017 Hoe kan het dat al die talenten van Anderlecht weggaan? Ik heb toch heerlijke spelers gezien met Jaadi, Svilar, Mangala en Ademoglu. Hoe het kan dat die Svilar nou weggaat dan :D Wordt daar waarschijnlijk eerste keeper.. Omdat hem beloofd werd een kans te krijgen als eerste doelman, maar Weiler vond hem zelfs nog te jong als tweede keeper of zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 30 augustus 2017 Share Geplaatst 30 augustus 2017 Perbet naar Kortrijk, Thelin naar WB, het lijkt wel dump je rommel dag vandaag Al snap ik niet waarom Rotariu nu verhuurd moet worden bij ons ipv een kans te krijgen, was eind vorig seizoen net een lichtpuntje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 30 augustus 2017 Share Geplaatst 30 augustus 2017 Beetje jammer ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 30 augustus 2017 Share Geplaatst 30 augustus 2017 Hoe kan het dat al die talenten van Anderlecht weggaan? Ik heb toch heerlijke spelers gezien met Jaadi, Svilar, Mangala en Ademoglu. Hoe het kan dat die Svilar nou weggaat dan :D Wordt daar waarschijnlijk eerste keeper.. Wanbeleid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 30 augustus 2017 Share Geplaatst 30 augustus 2017 Perbet naar Kortrijk, Thelin naar WB, het lijkt wel dump je rommel dag vandaag Al snap ik niet waarom Rotariu nu verhuurd moet worden bij ons ipv een kans te krijgen, was eind vorig seizoen net een lichtpuntje En Ganvoula naar ons :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 augustus 2017 Share Geplaatst 30 augustus 2017 Clasie echt mooie transfer voor Brugge zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 30 augustus 2017 Share Geplaatst 30 augustus 2017 Vraag me alleen af waar we die moeten gaan zetten; Vormer-Nakamba is het onbetwistbare centrale duo vooralsnog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 augustus 2017 Share Geplaatst 30 augustus 2017 (bewerkt) Ja en die 3 op één middenveld kun je beter niet voetballen. Cavanda > Standard @Echos Overigens ander nieuws: Jason Denayer naar Gala :<:< Lion. Hoopt al 2 jaar op een terug keer naar Gala en nu is het eindelijk zover. Vorig jaar op het vliegveld aan het wachten tot die aan boord mocht van City en laatste dag niet gelukt. 30 augustus 2017 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 31 augustus 2017 Share Geplaatst 31 augustus 2017 (bewerkt) Vraag me alleen af waar we die moeten gaan zetten; Vormer-Nakamba is het onbetwistbare centrale duo vooralsnog Gewoon op de bank. Nutteloze transfer als er geen aankoopoptie bijzit. We gaan niet zoals Anderlecht beginnen hè. 31 augustus 2017 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 31 augustus 2017 Share Geplaatst 31 augustus 2017 Ja en die 3 op één middenveld kun je beter niet voetballen. Cavanda > Standard @Echos Overigens ander nieuws: Jason Denayer naar Gala :<:< Lion. Hoopt al 2 jaar op een terug keer naar Gala en nu is het eindelijk zover. Vorig jaar op het vliegveld aan het wachten tot die aan boord mocht van City en laatste dag niet gelukt. Wat denk je van Cavanda? Heb hem in Turkije eigenlijk zelden bezig gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 31 augustus 2017 Share Geplaatst 31 augustus 2017 Gewoon op de bank. Nutteloze transfer als er geen aankoopoptie bijzit. We gaan niet zoals Anderlecht beginnen hè. Wat ook kan is Vormer naar de rechtshalf doorschuiven, heeft het daar vorig jaar uitstekend gedaan een paar keer. Heeft dat loopvermogen, heeft een goeie voorzet, is defensief betrouwbaar. Want die Palacios, ik weet het toch niet :cab: Bon. Engels dus naar Olympiakos, Denswil wss naar Brighton :r ff op de laatste dag je centrale verdedigingsduo verpatsen nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 augustus 2017 Share Geplaatst 31 augustus 2017 Clasie is nog wel een stuk beter dan die 2. Wat denk je van Cavanda? Heb hem in Turkije eigenlijk zelden bezig gezien. Matig, snapte niet dat Gala hem haalde en zij zelf ook niet aangezien die al snel weg mocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 31 augustus 2017 Share Geplaatst 31 augustus 2017 7 miljoen voor Engels, belachelijk slecht gehandeld, zeker als je ziet dat ze vorig jaar 15 miljoen geweigerd hebben. Daarnaast Olympiakos vandaag een centrale verdediger die 20 competitiematchen gespeeld heeft voor 22 miljoen verkocht aan Leverkusen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 31 augustus 2017 Share Geplaatst 31 augustus 2017 Initieel bedrag is weinig ja, maar komen nog bonussen en doorverkoop bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 1 september 2017 Share Geplaatst 1 september 2017 Engels speelt dan ook meer dan een jaar op 1B-niveau. Meer uithalen was moeilijk. Wat ook kan is Vormer naar de rechtshalf doorschuiven, heeft het daar vorig jaar uitstekend gedaan een paar keer. Heeft dat loopvermogen, heeft een goeie voorzet, is defensief betrouwbaar. Want die Palacios, ik weet het toch niet :cab: Dat was ook mijn eerste gedacht. Ben zelf ook geen grote fan van Palacios :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 5 september 2017 Share Geplaatst 5 september 2017 Dat groot interview met Deschacht :mrgy: HUMO Er is je weleens aangewreven dat je vaak als laatste op de club aankwam en als eerste weer vertrok. Deschacht «Dat had met de files te maken. Ik sta dagelijks een uur, soms anderhalf uur in de file tussen Gent en Brussel. Om ze voor te blijven, zou ik om zes uur ’s ochtends moeten vertrekken en dat vind ik toch iets te vroeg. Het belangrijkste voor een kapitein is dat hij er altijd is op de training en tot het uiterste gaat in de wedstrijden. Dat heb ik altijd gedaan.» Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 5 september 2017 Share Geplaatst 5 september 2017 Icoon Gumienny stopt er mee, zwarte dag voor het Belgische (en Europese) voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 5 september 2017 Share Geplaatst 5 september 2017 Zotten Serge :D 't werd tijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 10 september 2017 Share Geplaatst 10 september 2017 Gent al 10x zien duiken deze eerste helft :-D eindelijk een kaart. Degoutante club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 10 september 2017 Share Geplaatst 10 september 2017 Die penal was ook bullshit IMO Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten