Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Dat netwerk van D'Onofrio neemt toch ook mythische proporties aan. Als je zo'n netwerk hebt zit je niet zes jaar zonder werk om uiteindelijk bij een promovendus in de JPL te belanden he.

Als hij er nog een paar haalt zoals Ivo Rodrigues ga ik persoonlijk z'n voeten kussen hoor :love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe kan het dat al die talenten van Anderlecht weggaan? Ik heb toch heerlijke spelers gezien met Jaadi, Svilar, Mangala en Ademoglu.

Hoe het kan dat die Svilar nou weggaat dan :D Wordt daar waarschijnlijk eerste keeper..

Omdat hem beloofd werd een kans te krijgen als eerste doelman, maar Weiler vond hem zelfs nog te jong als tweede keeper of zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja en die 3 op één middenveld kun je beter niet voetballen.

Cavanda > Standard @Echos

Overigens ander nieuws: Jason Denayer naar Gala :<:< Lion. Hoopt al 2 jaar op een terug keer naar Gala en nu is het eindelijk zover. Vorig jaar op het vliegveld aan het wachten tot die aan boord mocht van City en laatste dag niet gelukt.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraag me alleen af waar we die moeten gaan zetten; Vormer-Nakamba is het onbetwistbare centrale duo vooralsnog

Gewoon op de bank. Nutteloze transfer als er geen aankoopoptie bijzit. We gaan niet zoals Anderlecht beginnen hè.

bewerkt door Mathi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja en die 3 op één middenveld kun je beter niet voetballen.

Cavanda > Standard @Echos

Overigens ander nieuws: Jason Denayer naar Gala :<:< Lion. Hoopt al 2 jaar op een terug keer naar Gala en nu is het eindelijk zover. Vorig jaar op het vliegveld aan het wachten tot die aan boord mocht van City en laatste dag niet gelukt.

Wat denk je van Cavanda? Heb hem in Turkije eigenlijk zelden bezig gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon op de bank. Nutteloze transfer als er geen aankoopoptie bijzit. We gaan niet zoals Anderlecht beginnen hè.

Wat ook kan is Vormer naar de rechtshalf doorschuiven, heeft het daar vorig jaar uitstekend gedaan een paar keer. Heeft dat loopvermogen, heeft een goeie voorzet, is defensief betrouwbaar. Want die Palacios, ik weet het toch niet :cab:

Bon. Engels dus naar Olympiakos, Denswil wss naar Brighton :r ff op de laatste dag je centrale verdedigingsduo verpatsen nog

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Engels speelt dan ook meer dan een jaar op 1B-niveau. Meer uithalen was moeilijk.

Wat ook kan is Vormer naar de rechtshalf doorschuiven, heeft het daar vorig jaar uitstekend gedaan een paar keer. Heeft dat loopvermogen, heeft een goeie voorzet, is defensief betrouwbaar. Want die Palacios, ik weet het toch niet :cab:

Dat was ook mijn eerste gedacht. Ben zelf ook geen grote fan van Palacios :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat groot interview met Deschacht :mrgy:

HUMO Er is je weleens aangewreven dat je vaak als laatste op de club aankwam en als eerste weer vertrok.

Deschacht «Dat had met de files te maken. Ik sta dagelijks een uur, soms anderhalf uur in de file tussen Gent en Brussel. Om ze voor te blijven, zou ik om zes uur ’s ochtends moeten vertrekken en dat vind ik toch iets te vroeg. Het belangrijkste voor een kapitein is dat hij er altijd is op de training en tot het uiterste gaat in de wedstrijden. Dat heb ik altijd gedaan.»

Link naar opmerking
Deel via andere websites