Steels Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei 9 uur geleden zei Aaron21: Ja. Dan was Union nog eerder kampioen geworden. Ze hadden nooit 0 op 12 gehaald. Denk ik ook en Club Brugge had nooit deze indrukwekkende reeks neergezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei Vooral de manier waarop we verliezen doet toch weer pijn hoor. In minuut 65 staan de verdedigers de bal gewoon rond te spelen en nog komt er niemand over de middenlijn om druk te gaan zetten. Toch net iets teveel als een stelletje angsthazen gespeeld dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei 2 uur geleden zei DGremlin: Vooral de manier waarop we verliezen doet toch weer pijn hoor. In minuut 65 staan de verdedigers de bal gewoon rond te spelen en nog komt er niemand over de middenlijn om druk te gaan zetten. Toch net iets teveel als een stelletje angsthazen gespeeld dit seizoen. Ondertussen kunnen we het er toch over eens zijn dat Riemer geen coach voor Anderlecht is. Ik hoop echt dat we hem volgend seizoen niet meer aan de zijlijn zullen zien in België. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei Misschien een idee: Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei 41 minuten geleden zei Aaron21: Misschien een idee: Inhoud verbergen Danst te weinig naar de pijpen van Denemarken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei 45 minuten geleden zei Aaron21: Misschien een idee: Toon verborgen inhoud Top idee, zwak materiaal vervangen door middelmaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei 1 minuut geleden zei Glenn08: Top idee, zwak materiaal vervangen door middelmaat. Besnik Hasi kon ook, maar die gaat al naar een andere middelmatige club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei Zojuist zei Aaron21: Besnik Hasi kon ook, maar die gaat al naar een andere middelmatige club. Voorlopig nog onzeker waar Hasi volgend jaar coach is, is wel één van de 3 namen op de lijst. Trouwens Kompany is een even grote stijfkop/tactisch onbenul als Riemer. Het is zijn systeem, en daar stopt het dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei 7 minuten geleden zei Glenn08: Voorlopig nog onzeker waar Hasi volgend jaar coach is, is wel één van de 3 namen op de lijst. Trouwens Kompany is een even grote stijfkop/tactisch onbenul als Riemer. Het is zijn systeem, en daar stopt het dan. Het was ook niet serieus bedoeld hé. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei 41 minuten geleden zei Aaron21: Besnik Hasi kon ook, maar die gaat al naar een andere middelmatige club. Blijf dan maar zonder trainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei Op 20-5-2024 om 14:11 zei Bogatyr: Ondertussen kunnen we het er toch over eens zijn dat Riemer geen coach voor Anderlecht is. Ik hoop echt dat we hem volgend seizoen niet meer aan de zijlijn zullen zien in België. Wie dan wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei 18 uur geleden zei Steels: Wie dan wel? Met alle respect, maar ik denk dat alles beter is dan Riemer. Hij heeft een zorgwekkend gebrek aan tactische flexibiliteit en hij is bovendien nauwelijks in staat om spelers boven zichzelf te laten uitstijgen of beter te maken. Wat uiteindelijk toch een belangrijke eigenschap is van een goede coach? Waarom niet Muslic, Jonas De Roeck of die trainer van Sint-Truiden? Ruud Van Nistelrooij is ook vrij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei 14 minuten geleden zei Bogatyr: Met alle respect, maar ik denk dat alles beter is dan Riemer. Hij heeft een zorgwekkend gebrek aan tactische flexibiliteit en hij is bovendien nauwelijks in staat om spelers boven zichzelf te laten uitstijgen of beter te maken. Wat uiteindelijk toch een belangrijke eigenschap is van een goede coach? Waarom niet Muslic, Jonas De Roeck of die trainer van Sint-Truiden? Ruud Van Nistelrooij is ook vrij. Ik wil eerst duidelijk stellen dat ik ook enorm ontgoocheld was met de prestatie tegen Club en dat er wat mij betreft ook een nieuwe coach mag komen. En tactisch heeft hij duidelijk zijn tekortkomingen, maar ik denk dat het een meer dan prima people-manager is; wat ook niet onbelangrijk is. Er zijn meer dan voldoende voorbeelden van trainers die tactisch erg sterk zijn, maar hun spelers niet mee krijgen in het verhaal. En we zijn toch van een elfde naar een derde plek gegaan + we laten teams achter ons die op voorhand als sterker werden ingeschat + we moeten ook niet onderschatten hoeveel kwaliteit/ervaring er momenteel gemist wordt. En van alle namen die je noemt, lijken De Roeck en Fink al ergens anders heen te gaan. Muslic zijn stijl past dan weer totaal niet bij Anderlecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei Zojuist zei DGremlin: Muslic zijn stijl past dan weer totaal niet bij Anderlecht. De stijl die bij Anderlecht past is Champagne-voetbal, maar dat lijkt me nu onder Riemer een hele tijd ook niet het geval, toch? Misschien is het beter om eens iets anders te proberen, want het is niet om aan te zien. Daarbij komt ook nog eens dat Anderlecht een paar keer enorm veel geluk heeft gehad. Ik denk dat de wedstrijd op Cercle hier een goed voorbeeld van is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei 3 uur geleden zei Bogatyr: De stijl die bij Anderlecht past is Champagne-voetbal, maar dat lijkt me nu onder Riemer een hele tijd ook niet het geval, toch? Misschien is het beter om eens iets anders te proberen, want het is niet om aan te zien. Daarbij komt ook nog eens dat Anderlecht een paar keer enorm veel geluk heeft gehad. Ik denk dat de wedstrijd op Cercle hier een goed voorbeeld van is. Champagene voetbal hoeft ook niet meteen, maar het voetbal van Muslic staat toch wel erg ver van de huisstijl. Elk team heeft wel eens geluk en eens pech.. de ene keer al wat meer dan de andere; dus dat lijkt me een non-argument. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei Zojuist zei DGremlin: 10 minuten geleden zei DGremlin: Champagene voetbal hoeft ook niet meteen, maar het voetbal van Muslic staat toch wel erg ver van de huisstijl. Elk team heeft wel eens geluk en eens pech.. de ene keer al wat meer dan de andere; dus dat lijkt me een non-argument. Riemer heeft de doelstelling ruim gehaald, maar haalt niet het beste uit deze kern en heeft al heel wat tactische blunders begaan. Ook de meest rare interviews, slechte wissels, zelden tactisch geslaagd, etc.. Wil Anderlecht volgend jaar kampioen spelen (wat er toch van Anderlecht zou moeten verwacht worden), gaan ze toch voor een andere trainer moeten gaan, want met dit voetbal en een incompetente trainer gaat het helaas niet lukken. Ik snap dat je een beetje door een paarse bril kijkt, maar komaan, je kan toch niet blij zijn met dit soort voetbal. 10 minuten geleden zei DGremlin: Champagene voetbal hoeft ook niet meteen, maar het voetbal van Muslic staat toch wel erg ver van de huisstijl. De huisstijl hoeft ook niet meteen hé, zolang het maar om aan te zien is. Het voetbal van Cercle is leuker om te zien dan het voetbal van Anderlecht, maar dat is mijn mening. Ik denk dat de andere topclubs in hun handen wrijven mocht die man hoofdtrainer blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei 4 uur geleden zei Bogatyr: De stijl die bij Anderlecht past is Champagne-voetbal, maar dat lijkt me nu onder Riemer een hele tijd ook niet het geval, toch? Misschien is het beter om eens iets anders te proberen, want het is niet om aan te zien. Daarbij komt ook nog eens dat Anderlecht een paar keer enorm veel geluk heeft gehad. Ik denk dat de wedstrijd op Cercle hier een goed voorbeeld van is. Mazzu hebben we toch ook al gehad? En die faalde toch ook compleet? De bal naar voren trappen en erachter rennen vind ik nu niet bepaald leuk om naar te kijken en het voetbal dat ik op Anderlecht wil zien. Verder zou ik het overigens ook aangeraden vinden om een nieuwe hoofdcoach aan te stellen (ik had graag ook gewoon Kompany gehouden), ook al vind ik dat we hier nu ook wel heel hard zijn voor Riemer die het in mijn ogen niet zo slecht heeft gedaan maar ik zou wel graag iets frisser, frivool, sneller aanvallend voetbal willen zien. Heb gewoon echt geen idee, welke trainer daar voor zou kunnen zorgen momenteel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei Naast Riemer zou ik ook dringend eens kijken naar de kwaliteiten van de physical en performance coach. Het is nu toch al conditioneel al jaren zo dat de spelers snel op hun tandvlees zitten en het is nu ook niet dat Anderlecht aan een verschroeiend tempo zit te spelen en veel wedstrijden achter de rug had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei 2 uur geleden zei Steels: Mazzu hebben we toch ook al gehad? En die faalde toch ook compleet? De bal naar voren trappen en erachter rennen vind ik nu niet bepaald leuk om naar te kijken en het voetbal dat ik op Anderlecht wil zien. Verder zou ik het overigens ook aangeraden vinden om een nieuwe hoofdcoach aan te stellen (ik had graag ook gewoon Kompany gehouden), ook al vind ik dat we hier nu ook wel heel hard zijn voor Riemer die het in mijn ogen niet zo slecht heeft gedaan maar ik zou wel graag iets frisser, frivool, sneller aanvallend voetbal willen zien. Heb gewoon echt geen idee, welke trainer daar voor zou kunnen zorgen momenteel. Hier kan ik alleen maar mee akkoord gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Hoe zit het met de ontknoping bij jullie vanavond. Is Brugge al officieus kampioen vanwege het doelsaldo, of gaat het om onderling resultaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei 8 minuten geleden zei Beppu: Hoe zit het met de ontknoping bij jullie vanavond. Is Brugge al officieus kampioen vanwege het doelsaldo, of gaat het om onderling resultaat? Club is kampioen als... het zelf minstens een punt pakt tegen Cercle het zelf verliest, maar Anderlecht én Union niet kunnen winnen Union is kampioen als... Club Brugge verliest en het zelf wint van RC Genk Anderlecht is kampioen als... Club Brugge verliest, Union niet wint én het zelf wint van Antwerp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Voor alle (eventuele) Brugge fans, van harte! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Gefeliciteerd Lardot met het Belgisch kampioenschap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei (bewerkt) Schandalig dit... 26 mei bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Was toch correct gefloten of mis ik iets? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten