Malinwa Geplaatst 13 juli 2017 Share Geplaatst 13 juli 2017 Dat blijft daar toch echt een soep, constant reorganisaties, publiekslievelingen die moeten vertrekken waar dan vervangers voor worden gehaald die een grote gok zijn en de banden van D'Onofrio in de verf moeten zetten, dat stadion maar even vlug te lijken renoveren (wat natuurlijk niet zo gemakkelijk is),... Je zou nog denken dat de periode onder Hofmans een goede periode was :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 13 juli 2017 Share Geplaatst 13 juli 2017 Dat is ook flink overdreven ;) Maar ik had wel gehoopt dat het er een beetje professioneler en gestructureerder aan toe ging gaan dit seizoen. Vlak na mijn bericht tekenen er uiteraard 4 spelers :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 13 juli 2017 Share Geplaatst 13 juli 2017 Gelukkig heeft Gent eens zijn menselijke kant laten zijn en Foket een contractverlenging gegeven. Weliswaar 'maar' 1 jaar extra, maar wel met oorspronkelijk geboden opslag. Zou kwaad geweest zijn moesten we Fokkie hebben laten stikken. Mooi opgelost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 14 juli 2017 Share Geplaatst 14 juli 2017 Marseille-Oostende :D Lekker hoor. Behoorlijk onmogelijk, maar wel mooie galamatchen om je seizoen mee te beginnen. Wij wel kutloting tegen Istanbul zeg, pff. Geen mooie affiche, en je gaat er wss uit ook als je ziet wie daar rondloopt. Adebayor, Emre, Elia, Clichy.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 14 juli 2017 Share Geplaatst 14 juli 2017 Dat zijn allemaal mannen die daar aan 't uitbollen zijn omdat ze over hun toppunt heen zijn, daar heb ik echt geen schrik van tbh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 14 juli 2017 Share Geplaatst 14 juli 2017 Kom kom. Een speler van het kaliber Clichy of Elia loopt niet rond in België. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 14 juli 2017 Share Geplaatst 14 juli 2017 Ja, en hoe komt dat? Omdat geen enkele club in de JPL zo rijk is als Basaksehir en dan heb je nog altijd de factor Istanbul. Turkse competitie heeft gewoon meer te bieden dan de onze voor zulke spelers, maar dat wil niet zeggen dat je er schrik van moet hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 juli 2017 Share Geplaatst 17 juli 2017 (bewerkt) Kan iemand mij vertellen wat voor soort spits Vancamp is? Talent? 17 juli 2017 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 17 juli 2017 Share Geplaatst 17 juli 2017 Kom kom. Een speler van het kaliber Clichy of Elia loopt niet rond in België. Lol. Alsof Elia zo goed is. Clichy is ook niet echt iemand om nog schrik van te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 17 juli 2017 Share Geplaatst 17 juli 2017 Lol. Alsof Elia zo goed is. Clichy is ook niet echt iemand om nog schrik van te hebben. Klopt. Laurens De Bock en Anthony Limbombe zijn van een ander kaliber natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 17 juli 2017 Share Geplaatst 17 juli 2017 Je haalt er inderdaad de beste uit. :roll: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 juli 2017 Share Geplaatst 18 juli 2017 (bewerkt) Kom kom. Een speler van het kaliber Clichy of Elia loopt niet rond in België. :-D Of ben je sarcastisch? 18 juli 2017 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 18 juli 2017 Share Geplaatst 18 juli 2017 Elia is wel overschat inderdaad. Zou een Izquierdo, Onyekuru, Trossard etc veel liever hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 18 juli 2017 Share Geplaatst 18 juli 2017 Cercle zit ondertussen al aan z'n 18de transfer. Denk dat 1B dit jaar enorm interessant gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 19 juli 2017 Share Geplaatst 19 juli 2017 (bewerkt) Je haalt er inderdaad de beste uit. :roll: De Bock is toch al jarenlang een vaste waarde bij Club lijkt me. En Limbombe speelde vorig seizoen toen hij fit was toch ook erg veel. Maar goed, je mag me gerust een linksback uit de JPL opnoemen die beter is dan Clichy hoor. 19 juli 2017 bewerkt door Ehcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 19 juli 2017 Share Geplaatst 19 juli 2017 De Bock is toch al jarenlang een vaste waarde bij Club lijkt me. Ja, maar das vooral door een gebrek aan beter :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 19 juli 2017 Share Geplaatst 19 juli 2017 De Bock is toch al jarenlang een vaste waarde bij Club lijkt me. En Limbombe speelde vorig seizoen toen hij fit was toch ook erg veel. Maar goed, je mag me gerust een linksback uit de JPL opnoemen die beter is dan Clichy hoor. Deschacht :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 22 juli 2017 Share Geplaatst 22 juli 2017 Weinig vertrouwen in Club dit seizoen. Gisteren kansloos onderuit tegen Bilbao op de Brugse Metten, wat meestal toch beschouwd mag worden als een eerste echte test. Opstelling was ook totaal niet om over naar huis te schrijven. Ik denk dat het volgende week een dikke njet wordt, alvast een bedragje op die Turken gesmeten want heb er absoluut geen goed oog in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 22 juli 2017 Share Geplaatst 22 juli 2017 Yep. Bijna alle oefenmatchen verloren met slecht voetbal. Gisteren ook echt rare opstelling. Vossen weer alleen diepe spits, dat werkt niet. Centraal middenveld Nakamba-Vormer heb je 0 creativiteit. De Bock linkervleugel? Die man heeft een waardeloze voorzet. Dit zijn toch allemaal dingen waar je geen genie moet voor zijn, en toch doet Leko het. En blijkbaar vond hij dat we nog goed speelden ook :cab: Hij zegt dan wel "we missen nog enkele profielen" Ja, als je al 10 transfers hebt gedaan en nog steeds een aantal dingen mist dan stel ik me toch wel vragen. De gaten van vorig seizoen zijn er nog altijd. Verder zou ik toch hopen dat Engels en Izquierdo, ook al zijn die in afwachting van een transfer, gewoon gebruikt gaan worden. Die staan nu aan de kant omdat ze misschien weggaan, ik vind niet dat wij daar de kwaliteit voor hebben om die in de tribune te laten zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 22 juli 2017 Share Geplaatst 22 juli 2017 Jullie hebben tenminste een spits :LO: Antwerp momenteel zonder spits aan het spelen op STVV. Vleminckx moet weg en Owusu geschorst de eerste 2 matchen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 22 juli 2017 Share Geplaatst 22 juli 2017 De Vlemme moet alweer weg? Waarom? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 juli 2017 Share Geplaatst 22 juli 2017 Lekker keepertje.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 22 juli 2017 Share Geplaatst 22 juli 2017 Tuur gaat Appiah zot spelen volgende week :love: Ff zonder zwans, wij gaan een pak slaag krijgen volgende week. Nog geen spits, nog geen automatismen, niks :cab: Terwijl je de langste voorbereiding van alle ploegen hebt gehad. Ik kijk tegelijk uit naar volgende week, als dat ik bang heb voor een afslachting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 22 juli 2017 Share Geplaatst 22 juli 2017 Anderlecht gaat Antwerp gewoon weer onderschatten hoor, zoals ze altijd doen met nieuwkomers/'kleine' ploegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 22 juli 2017 Share Geplaatst 22 juli 2017 Ja daar kan ik ook echt niet bij he, heb je zo'n lange voorbereiding en dan 2 weken voor de competitie nog opeens beslissen dat een hele rits spelers moet opkrassen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten