Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Dat blijft daar toch echt een soep, constant reorganisaties, publiekslievelingen die moeten vertrekken waar dan vervangers voor worden gehaald die een grote gok zijn en de banden van D'Onofrio in de verf moeten zetten, dat stadion maar even vlug te lijken renoveren (wat natuurlijk niet zo gemakkelijk is),... Je zou nog denken dat de periode onder Hofmans een goede periode was :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marseille-Oostende :D Lekker hoor. Behoorlijk onmogelijk, maar wel mooie galamatchen om je seizoen mee te beginnen.

Wij wel kutloting tegen Istanbul zeg, pff. Geen mooie affiche, en je gaat er wss uit ook als je ziet wie daar rondloopt. Adebayor, Emre, Elia, Clichy..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, en hoe komt dat? Omdat geen enkele club in de JPL zo rijk is als Basaksehir en dan heb je nog altijd de factor Istanbul. Turkse competitie heeft gewoon meer te bieden dan de onze voor zulke spelers, maar dat wil niet zeggen dat je er schrik van moet hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je haalt er inderdaad de beste uit. :roll:

De Bock is toch al jarenlang een vaste waarde bij Club lijkt me. En Limbombe speelde vorig seizoen toen hij fit was toch ook erg veel.

Maar goed, je mag me gerust een linksback uit de JPL opnoemen die beter is dan Clichy hoor.

bewerkt door Ehcos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Bock is toch al jarenlang een vaste waarde bij Club lijkt me. En Limbombe speelde vorig seizoen toen hij fit was toch ook erg veel.

Maar goed, je mag me gerust een linksback uit de JPL opnoemen die beter is dan Clichy hoor.

Deschacht :LO:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weinig vertrouwen in Club dit seizoen. Gisteren kansloos onderuit tegen Bilbao op de Brugse Metten, wat meestal toch beschouwd mag worden als een eerste echte test. Opstelling was ook totaal niet om over naar huis te schrijven. Ik denk dat het volgende week een dikke njet wordt, alvast een bedragje op die Turken gesmeten want heb er absoluut geen goed oog in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep. Bijna alle oefenmatchen verloren met slecht voetbal. Gisteren ook echt rare opstelling. Vossen weer alleen diepe spits, dat werkt niet. Centraal middenveld Nakamba-Vormer heb je 0 creativiteit. De Bock linkervleugel? Die man heeft een waardeloze voorzet. Dit zijn toch allemaal dingen waar je geen genie moet voor zijn, en toch doet Leko het. En blijkbaar vond hij dat we nog goed speelden ook :cab:

Hij zegt dan wel "we missen nog enkele profielen" Ja, als je al 10 transfers hebt gedaan en nog steeds een aantal dingen mist dan stel ik me toch wel vragen. De gaten van vorig seizoen zijn er nog altijd. Verder zou ik toch hopen dat Engels en Izquierdo, ook al zijn die in afwachting van een transfer, gewoon gebruikt gaan worden. Die staan nu aan de kant omdat ze misschien weggaan, ik vind niet dat wij daar de kwaliteit voor hebben om die in de tribune te laten zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuur gaat Appiah zot spelen volgende week :love:

Ff zonder zwans, wij gaan een pak slaag krijgen volgende week. Nog geen spits, nog geen automatismen, niks :cab: Terwijl je de langste voorbereiding van alle ploegen hebt gehad. Ik kijk tegelijk uit naar volgende week, als dat ik bang heb voor een afslachting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites