Ehcos Gepost June 7, 2017 Share Gepost June 7, 2017 Onze nieuwe coach wordt waarschijnlijk Remi Garde. Ex-Lyon en Aston Villa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaspeeer123 Gepost June 7, 2017 Share Gepost June 7, 2017 Die zijn alle drie samen niet eens 20 miljoen waard... Nuja, ze hebben daar ook wel het geld nodig voor hun jaarlijkse floptransfers te kunnen financieren. Laatste drie jaar alleen al: -Bjedov -Rinne -Ndongala -Davidzada -Kujovic -Taravel -Tekie -Johansson -Wikheim -Olayinka -Schoofs -Elhamed -Diédhiou -Deaux -Pollet -Zolotic -Hajradanovic -Poletanovic ;e Garde lijkt me wel goede keuze. Benson naar ons zou deze week afgerond worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ehcos Gepost June 7, 2017 Share Gepost June 7, 2017 Ze zijn er uiteindelijk toch niet uitgekomen met Garde, jongens toch. Weten dat je al vanaf april op zoek moet naar een nieuwe trainer en een week voor de start van de voorbereiding nog steeds niemand binnen gehaald. Onwaarschijnlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonsav Gepost June 8, 2017 Share Gepost June 8, 2017 Ivan Leko nieuwe trainer van Club :cab: toch totaal niet wat je had verwacht, heeft het wel goed gedaan met STVV maar dit is toch nog wat anders. En waarom Leko dan wel, en Clement niet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansje Gepost June 8, 2017 Share Gepost June 8, 2017 Lol. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaspeeer123 Gepost June 9, 2017 Share Gepost June 9, 2017 Ivan Leko nieuwe trainer van Club :cab: toch totaal niet wat je had verwacht, heeft het wel goed gedaan met STVV maar dit is toch nog wat anders. En waarom Leko dan wel, en Clement niet? Relatief onervaren, maar dat hoeft opzich geen probleem te zijn( zie Stuivenberg). Maar dan hadden ze gewoon beter Clement een kans gegeven ja. Nu betaal je nog eens 600.000 euro ;eKans dat dit positief uitpakt ligt toch niet echt erg hoog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rexcoder Gepost June 9, 2017 Share Gepost June 9, 2017 Leko:-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost June 9, 2017 Share Gepost June 9, 2017 Is het vrij gemakkelijk om kaarten te krijgen voor Genk en Standard Luik ? Wil volgend seizoen wel eens over de grens kijken met de kleine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathi Gepost June 9, 2017 Share Gepost June 9, 2017 Clement wou ik al helemaal niet zien als T1. Mja, is dit nu een bewuste keuze of gewoon bij gebrek aan beter? :cab: Had wel gelezen dat ze de dag ervoor nog met Mazzu hebben samengezeten, maar dat is dus op niks uitgedraaid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaspeeer123 Gepost June 9, 2017 Share Gepost June 9, 2017 Is het vrij gemakkelijk om kaarten te krijgen voor Genk en Standard Luik ? Wil volgend seizoen wel eens over de grens kijken met de kleine Voor Genk wel, gewoon in de ticketshop voor de match of online op krcgenk.be Standard heb ik geen weet van. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ehcos Gepost June 9, 2017 Share Gepost June 9, 2017 (edited) Is het vrij gemakkelijk om kaarten te krijgen voor Genk en Standard Luik ? Wil volgend seizoen wel eens over de grens kijken met de kleine Op Standard zal je je moeten registreren om tickets te kunnen kopen. Kan wel online normaal volgend seizoen. Over Leko en Clement, goh ja. Ik vind het vreemd dat die twee per definitie evenveel kwaliteiten zouden hebben omdat ze allebei relatief weinig ervaring hebben? Zou het niet kunnen dat Leko gewoon een beter zicht op het spelletje heeft dan Clement? Of alleszins een visie die meer aansluit bij wat men zoekt? Vond Leko bij STVV wel een aangename verrassing. Edited June 9, 2017 by Ehcos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost June 9, 2017 Share Gepost June 9, 2017 Voor Genk wel, gewoon in de ticketshop voor de match of online op krcgenk.be Standard heb ik geen weet van. Volgend seizoen maar even kijken dan Thnx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost June 9, 2017 Share Gepost June 9, 2017 Op Standard zal je je moeten registreren om tickets te kunnen kopen. Kan wel online normaal volgend seizoen. Thnx . Is Standard een aanrader ? Sfeer lijkt mij wel intens daar . Al versta ik er geen klap van . Is daar ook nog een deel Nederlands talig in het stadion Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scifo Gepost June 9, 2017 Share Gepost June 9, 2017 Thnx . Is Standard een aanrader ? Sfeer lijkt mij wel intens daar . Al versta ik er geen klap van . Is daar ook nog een deel Nederlands talig in het stadion Heb wel nog een aardig percentage Vlaamse fans, maar overgrote meerderheid is natuurlijk wel Franstalig. Nu goed, altijd wel wat te beleven op Sclessin. Gaat het goed is het een gekkenhuis, gaat het slecht zetten ze de tent in de fik (letterlijk) ;c Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost June 9, 2017 Share Gepost June 9, 2017 Thnx . Is Standard een aanrader ? Sfeer lijkt mij wel intens daar . Al versta ik er geen klap van . Is daar ook nog een deel Nederlands talig in het stadion In Luik praten ze Frans, dus lijkt me niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost June 9, 2017 Share Gepost June 9, 2017 Heb wel nog een aardig percentage Vlaamse fans, maar overgrote meerderheid is natuurlijk wel Franstalig. Nu goed, altijd wel wat te beleven op Sclessin. Gaat het goed is het een gekkenhuis, gaat het slecht zetten ze de tent in de fik (letterlijk) ;c Hebben die Vlaamse fans een eigen vak / deel in het stadion ? Of zit alles verspreid ? Anders maar eens kijken om met anderen te gaan dan de met de kleine naar Sclessin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost June 9, 2017 Share Gepost June 9, 2017 Ik zou je kind sowieso niet meenemen naar Luik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost June 9, 2017 Share Gepost June 9, 2017 Zo erg daar dan ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ehcos Gepost June 9, 2017 Share Gepost June 9, 2017 @Pino; anders zeg je beter gewoon niets over zaken waar je weinig of niets over weet. @komodo25; 30% van de abonnees op Standard is Vlaming. Zitten verspreid over het hele stadion, je zal genoeg Nederlands horen alleszins. Geen probleem trouwens om met je kind naar het stadion te komen hoor, het valt allemaal wel mee. Alleen zou ik wel geen tickets kopen voor Tribune 3, maar de rest is gewoon prima te doen. Als je meer info wenst laat je het maar weten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost June 9, 2017 Share Gepost June 9, 2017 @Ehcos Thnx voor de info . Zal mij komend seizoen wel melden als het zo ver is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost June 9, 2017 Share Gepost June 9, 2017 @komodo25 Ik weet dat @steijns ook wel eens bij Standard komt kijken, die kan je misschien wel vertellen hoe het werkt voor Nederlanders. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rossini' Gepost June 11, 2017 Share Gepost June 11, 2017 Achter de goal bij de Ultras zou ik niet komen te staan, de rest valt zeer goed mee idd. @Scifo; Iets gehoord/gelezen over een eventuele verhuur van Iseka naar Malinwa? :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
King XVI Gepost June 12, 2017 Share Gepost June 12, 2017 leuk competitiebegin zeg Anderlecht (T), Gent (U), Genk (T), KV Mechelen (U) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonsav Gepost June 12, 2017 Share Gepost June 12, 2017 Damn :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaspeeer123 Gepost June 12, 2017 Share Gepost June 12, 2017 leuk competitiebegin zeg Anderlecht (T), Gent (U), Genk (T), KV Mechelen (U) Wij dan: Waasland-Beveren(T), Standard(U), Antwerp(U), Charleroi(T), Mechelen(T), Gent(U), STVV(U), Oostende(T):cab::cab::cab::cab::cab: Dan Eupen(U)-Moeskroen(T) en daarna Anderlecht(U)-Brugge(T) op 4 dagen.:cab::cab::cab::cab::cab::cab::cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts