King XVI Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 (bewerkt) Blijkbaar heeft Antwerp niet voldoende kunnen bewijzen waar het geld vandaan komt. Loopt via een constructie met Ghelamco en een Spaans bedrijf. Ik heb er nog wel vertrouwen in dat het in orde komt maar gvd zeg, dit is weeral zo amateuristisch. Gheysens haalt zijn geld uit S.L. Peridot en Ghelamco Invest. Dit is de constructie die Antwerp van de nodige financieën voorziet. Echter kan m.b.v. jaarrekeningen niet deftig aangetoond worden hoe deze constructie in elkaar zit waardoor de continuïteit door de bond in vraag wordt gesteld met als resultaat geen licentie. Die bouw van de nieuwe tribune en transfers mag je nu ook enkele weken/maanden uitstellen. 12 april 2017 bewerkt door King XVI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 12 april 2017 Share Geplaatst 12 april 2017 (bewerkt) Weer typisch Belgisch die licentie-problemen. STVV komt, mocht het Europees spelen in ons stadion spelen. Gekker kan toch niet. :-D Anyway, morgen is het zover. Kijk er al de hele week naar uit. :banana: 12 april 2017 bewerkt door Jaspeeer123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 13 april 2017 Share Geplaatst 13 april 2017 Inderdaad wel erg bedenkelijk als 3/4de van je stadion recent vernieuwd is... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 13 april 2017 Share Geplaatst 13 april 2017 Ik moet morgen werken in het Koning Boudewijnstadion. Mag ook aanwezig zijn bij de wedstrijd, maar tegen wie speelt Standard Luik? Ik ken die ploeg helemaal niet :D :D Zal wel aan mij liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 13 april 2017 Share Geplaatst 13 april 2017 We spelen blijkbaar geen EL-match straks. :cab: Geen woord over ons op het VTM-nieuws., alleen Anderlecht. Als er iemand hier nu nog durft te komen beweren dat we media-aandacht krijgen, mag die ophoepelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 april 2017 Share Geplaatst 13 april 2017 Genk krijgt media-aandacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 13 april 2017 Share Geplaatst 13 april 2017 Ik moet morgen werken in het Koning Boudewijnstadion. Mag ook aanwezig zijn bij de wedstrijd, maar tegen wie speelt Standard Luik? Ik ken die ploeg helemaal niet :D :D Zal wel aan mij liggen. Union, tweedeklasser. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 13 april 2017 Share Geplaatst 13 april 2017 Redelijke uitgangspositie nog. Na de eerste helft vreesde ik even voor een afstraffing, maar die is er niet gekomen. Pozuelo wel nergens vandaag. 2de tegengoal moet je altijd vermijden. Hopen om het volgende week thuis af te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 14 april 2017 Share Geplaatst 14 april 2017 (bewerkt) Ik moet morgen werken in het Koning Boudewijnstadion. Mag ook aanwezig zijn bij de wedstrijd, maar tegen wie speelt Standard Luik? Ik ken die ploeg helemaal niet :D :D Zal wel aan mij liggen. Union Saint-Gilloise, spelen in de reeks 1B, tweede klasse eigenlijk. 11-voudig landskampioen, meest succesvolle club in de Belgische geschiedenis na Anderlecht en Club Brugge Vandaag de dag helaas minder succesvol maar zijn wel weer aan een weg naar boven aan het timmeren :D 14 april 2017 bewerkt door King XVI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 14 april 2017 Share Geplaatst 14 april 2017 We spelen blijkbaar geen EL-match straks. :cab: Geen woord over ons op het VTM-nieuws., alleen Anderlecht. Als er iemand hier nu nog durft te komen beweren dat we media-aandacht krijgen, mag die ophoepelen. Voor provincieclubjes als Racing Genk kan je toch op TV Limburg afstemmen? Nationale tv is voor de grote clubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 14 april 2017 Share Geplaatst 14 april 2017 Voor provincieclubjes als Racing Genk kan je toch op TV Limburg afstemmen? Nationale tv is voor de grote clubs. Beetje rustig e ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 14 april 2017 Share Geplaatst 14 april 2017 Union :D mooi man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 15 april 2017 Share Geplaatst 15 april 2017 Was wel mooi sfeertje alleen jammer dat stadion niet volledig gevuld was. Voor mij wel pittig dagje heb er nu 24 uur zowat opzitten bij onze zuiderburen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 16 april 2017 Share Geplaatst 16 april 2017 Die schwalbe van Hanni :-D :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 16 april 2017 Share Geplaatst 16 april 2017 René "zakelijke winst" Weiler strikes again. Buiten die wereldgoal weer kapot ergeren aan Hanni. Ga die komende zondag weer 90 minuten uitfluiten vergis je niet. Die penalty trouwens. Hoe kan je dat nu fluiten. Absurd gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 16 april 2017 Share Geplaatst 16 april 2017 Kortrijk ontzettend zwak zeg. 0-3 en dat met een B-ploeg. Had makkelijk 0-5 kunnen worden als we efficiënter waren geweest. Dat we hier 4-1 hebben verloren in de reguliere competitie is onbegrijpelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 16 april 2017 Share Geplaatst 16 april 2017 (bewerkt) Zat toch wel in Het Journaal hoop ik? 16 april 2017 bewerkt door Hansje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 17 april 2017 Share Geplaatst 17 april 2017 Jankovic buiten bij Standard :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 17 april 2017 Share Geplaatst 17 april 2017 Brugge:huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 17 april 2017 Share Geplaatst 17 april 2017 Lommel 2-0 voor tegen Tubize :D Huidige stand in 1B 1. OHL - 20 2. Tubize - 20 3. Lommel - 19 4. Cercle - 19 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 18 april 2017 Share Geplaatst 18 april 2017 Stadion donderdag waarschijnlijk uitverkocht. Nog een 1500 plaatsen over. Alles om er een historische avond van te maken. :banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 18 april 2017 Share Geplaatst 18 april 2017 Om dan droogjes af te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 18 april 2017 Share Geplaatst 18 april 2017 Om dan droogjes af te gaan. Erger dan Brugge in de CL kan toch niet. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 april 2017 Share Geplaatst 18 april 2017 Historische nederlagen zijn ook historisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 18 april 2017 Share Geplaatst 18 april 2017 Erger dan Brugge in de CL kan toch niet. ;) Tenminste CL gehaald. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten