Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Blijkbaar heeft Antwerp niet voldoende kunnen bewijzen waar het geld vandaan komt. Loopt via een constructie met Ghelamco en een Spaans bedrijf.

Ik heb er nog wel vertrouwen in dat het in orde komt maar gvd zeg, dit is weeral zo amateuristisch.

Gheysens haalt zijn geld uit S.L. Peridot en Ghelamco Invest. Dit is de constructie die Antwerp van de nodige financieën voorziet. Echter kan m.b.v. jaarrekeningen niet deftig aangetoond worden hoe deze constructie in elkaar zit waardoor de continuïteit door de bond in vraag wordt gesteld met als resultaat geen licentie.

Die bouw van de nieuwe tribune en transfers mag je nu ook enkele weken/maanden uitstellen.

bewerkt door King XVI
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet morgen werken in het Koning Boudewijnstadion. Mag ook aanwezig zijn bij de wedstrijd, maar tegen wie speelt Standard Luik? Ik ken die ploeg helemaal niet :D :D Zal wel aan mij liggen.

Union, tweedeklasser.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet morgen werken in het Koning Boudewijnstadion. Mag ook aanwezig zijn bij de wedstrijd, maar tegen wie speelt Standard Luik? Ik ken die ploeg helemaal niet :D :D Zal wel aan mij liggen.

Union Saint-Gilloise, spelen in de reeks 1B, tweede klasse eigenlijk.

11-voudig landskampioen, meest succesvolle club in de Belgische geschiedenis na Anderlecht en Club Brugge

Vandaag de dag helaas minder succesvol maar zijn wel weer aan een weg naar boven aan het timmeren :D

bewerkt door King XVI
Link naar opmerking
Deel via andere websites

We spelen blijkbaar geen EL-match straks. :cab: Geen woord over ons op het VTM-nieuws., alleen Anderlecht.

Als er iemand hier nu nog durft te komen beweren dat we media-aandacht krijgen, mag die ophoepelen.

Voor provincieclubjes als Racing Genk kan je toch op TV Limburg afstemmen? Nationale tv is voor de grote clubs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

René "zakelijke winst" Weiler strikes again.

Buiten die wereldgoal weer kapot ergeren aan Hanni. Ga die komende zondag weer 90 minuten uitfluiten vergis je niet.

Die penalty trouwens. Hoe kan je dat nu fluiten. Absurd gewoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites