Jump to content

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Recommended Posts

Zo goed was Genk nu ook niet, Hein heeft wel een punt dat het eigenlijk niet zo ver uit elkaar lag. Hoeveel uitgespeelde kansen heeft Genk gecreëerd? Niet zo gek veel, zeker in de tweede helft was Gent gewoon beter. Hebben het vooral zelf weggegeven met twee flaters bij de 1-2 en 1-3.

Gent beter in de tweede helft? Tot de penalty ja, daarna toch niet meer. Hoeveel uitgespeelde kansen hebben we gehad? Ben je ermee aan echt lachen? Heb je de twee goals van Samatta en de goal van Uronen niet gezien dan?

Hoeveel uitgespeelde kansen heeft Gent gehad?Coulibaly mochte trouwens van geluk spreken dat hij de wedstrijd uitspeelde.

We waren op alle vlakken gewoon 5 keer beter dan Gent. Achja. Begrijp dat het voor sommigen moeilijk te verkroppen is.

Het is gewoon heerlijk om het 'Grote' Gent dat de media er van maakte even op hun plaats te zetten.

Het is natuurlijk dat de media en Hein hier meelezen?! Ja heel leuk die overwinning voor jou, snap ik. Maar wie had dit op voorhand durven voorspellen?! Alsof Genk in het verleden ons altijd zo afgedroogd heeft. In de competitie wonnen we tegen jullie en hielden we zelfs de nul. Vind je het dan zo verbazen dat Hein zegt dat het verschil in kwaliteit niet zo groot is... Dit is een schande langs Gentse kant, bij ons liep echt alles fout wat fout kon gaan. Zonder iets aan de overwinning van Genk willen afdoen, want jullie speelden gewoon echt goed.

Tweede helft was gewoon overbodig. Na die tweede Gentse goal begon er precies weer wat leven in de ploeg te komen maar na die gemiste penalty en vijfde Genkse goal gingen de kopjes weer omlaag.

Ook niet vergeten dat Gent wel met een pak blessures zit. Scheelt toch enorm als je met Neto en Dejaegere tegen Pozuelo-Malinovsky kan spelen in plaats van een manneke van 17 jaar.

Hier wil ik toch even bij zeggen, niet vergeten dat bij Genk ook 2 belangrijke jongens weg zijn met Ndidi en Bailey. Dat wordt soms snel vergeten

Klopt. Maar het is niet dat dat niet opgevangen is natuurlijk. Als je bv Schrijvers en Trossard hebt klaarstaan, das best een luxe :D

Schrijvers is nochtans echt niet goed genoeg op de flank.

Als je zo een Boetius zag spelen in de eerste helft, t.o.v.-met alle respect- een Buffel in de tweede helft. Ja jongens, dan kies ik toch voor Boetius hoor.

Ook weer knap van Buffel dat hij de reporters laat staan om te gaan vieren met de fans.:

Toch een paar traantjes moeten laten. Wat een avond, zoveel frustratie en miserie dat we achterlaten vandaag.

Van harte Antwerp fans.

Wat ik me afvraag. Hoe komt het dat deze competitie nu al klaar is? Het is net Maart.

De kampioen is al klaar. De andere ploegen spelen nog een vorm van eindronde om te degraderen of Europees voetbal te behalen.