Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Recommended Posts

Komop Gent scoor nog wat meer. :D

Moeskroen 0-2. verkochte wedstrijd. Vorige week ook al.

Ghoh 'verkocht', gewoon een vriendendienst. Vorige week Walen ondereen met Standard, en nu de buren uit Kortrijk die hen een handje helpen.

Maakt mij niet uit, Westerlo is toch ook geen club voor eerste klasse en kruipt ook ieder jaar door het oog van de naald :)

Edited by Antwerp1

Haha, altijd grappig die complottheorieën. Wij hebben verdorie 1x gewonnen in 12 matchen maar als er dan een nederlaag in Moeskroen bij zit dan is het verkocht. :cab: Niet toevallig komt dat ook weer uit de mond van gefrustreerde Jasper.

Heb zelf nu eens echt totaal niks met Westerlo en een club die Jacky Mathijssen aanstelt zal ik absoluut niet missen in eerste klasse.

Ja Westerlo is vorig jaar ook door het oog van de naald gekropen maar voor Moeskroen is het al drie jaar op rij denk ik. Ik heb alleszins meer voeling met Westerlo dan met zo'n artificieel gedrocht als Mouscron-Péruwelz.

En enorm blij dat we dit ontlopen zijn. Is er buiten Union één ploeg die hier naar uitkijkt?

17240404_10155339032539271_5729370873309388790_o.png?oh=daec07d9cc768d32dd8517290cf1bcd3&oe=596AA055

Edited by King XVI

Haha, altijd grappig die complottheorieën. Wij hebben verdorie 1x gewonnen in 12 matchen maar als er dan een nederlaag in Moeskroen bij zit dan is het verkocht. :cab: Niet toevallig komt dat ook weer uit de mond van gefrustreerde Jasper.

Heb zelf nu eens echt totaal niks met Westerlo en een club die Jacky Mathijssen aanstelt zal ik absoluut niet missen in eerste klasse.

Lachen inderdaad.

KVK ook gewoon 12 keer verloren op 15 matchen in de terugronde.

Veel wedstrijden verkocht zo :cab:

Sinds wanneer ben ik gefrustreerde Jasper? :banana:

Als je gewoon naar die 2de goal vandaag in Kortrijk kijkt, weet je al genoeg. En ja, Play-off 1 hebben we zelf laten liggen onder meer tegen Lokeren, Waasland-Beveren en Charleroi thuis.

Ik had liever dat Westerlo erin bleef dan Moeskroen ja. Omdat ik totaal geen voeling heb met Waalse clubs. Moeskroen is ook ieder jaar weer hetzelfde liedje. Veel huurspelers die er een jaar spelen en dan weer weg zijn. Buh.

Antwerp terug is een goede zaak. Liever dan Roeselare in ieder geval. Ook benieuwd naar hen volgend jaar. Ze zullen toch wel hun kern mogen opkuisen, want met spelers als Vleminckx, Camus, Haroun en Daeseleire ga je er echt niet komen in 1ste klasse.

Als we onze play-off 2 groep niet winnen, tja. ;e

Dan maar alles zetten op een kwartfinale in de EL, en misschien zelfs een halve finale. Zou een mooi eindpunt zijn van alweer een misgelopen seizoen.

Sinds wanneer ben ik gefrustreerde Jasper? :banana:

Als je gewoon naar die 2de goal vandaag in Kortrijk kijkt, weet je al genoeg. En ja, Play-off 1 hebben we zelf laten liggen onder meer tegen Lokeren, Waasland-Beveren en Charleroi thuis.

Ik had liever dat Westerlo erin bleef dan Moeskroen ja. Omdat ik totaal geen voeling heb met Waalse clubs. Moeskroen is ook ieder jaar weer hetzelfde liedje. Veel huurspelers die er een jaar spelen en dan weer weg zijn. Buh.

Antwerp terug is een goede zaak. Liever dan Roeselare in ieder geval. Ook benieuwd naar hen volgend jaar. Ze zullen toch wel hun kern mogen opkuisen, want met spelers als Vleminckx, Camus, Haroun en Daeseleire ga je er echt niet komen in 1ste klasse.

Als we onze play-off 2 groep niet winnen, tja. ;e

Dan maar alles zetten op een kwartfinale in de EL, en misschien zelfs een halve finale. Zou een mooi eindpunt zijn van alweer een misgelopen seizoen.

Heb je Antwerp wel eens zien spelen dit jaar? Want dan zou je Haroun niet zo snel afschrijven. Als we hem niet gekocht hadden deze winter dan waren we nu geen kampioen geweest. Vormt een fantastisch duo met Omolo. Ook akkoord met Michiel, is de speler van het jaar voor mij.

Goed dat Gent het gehaald heeft in ieder geval, geeft toch wat meer kleur aan PO1.

Ben ook benieuwd wat ze nog kunnen forceren. Brugge moddert al een heel seizoen wat aan en heel dat sfeertje rond het onoverwinnelijke Anderlecht is gewoon één grote luchtbel die zomaar kan uiteenspatten.

Krijgen wel niet voor niks slaag van Genk thuis en hebben hoe je het ook draait of keert moeten krabbelen tot gisteren om in de eerste 6 te geraken. Je kan moeilijk zeggen dat het een stabiele ploeg is.

Wordt weer genieten met na elke PO speeldag andere scenario's en momentum swings :D

De beslissing vandaag. Ik hoop gewoon dat dat mottig Charleroi uit Play-off 1 valt.

Maken ploegen zoals Roeselaere ook nog kans om de promoveren of zijn die ook klaar? Net als de rest vd tweede klasse.

Want dat is wel erg vroeg dan.

Edited by Alovenac

Maken ploegen zoals Roeselaere ook nog kans om de promoveren of zijn die ook klaar? Net als de rest vd tweede klasse.

Want dat is wel erg vroeg dan.

Roeselare, Union en Lierse spelen mee Play Off 2 en kunnen Europees halen, promoveren echter niet.

Antwerp is kampioen en is klaar.

De onderste 4 van tweede klasse spelen voor degradatie.

Edited by Michiel RAFC

: Gaat Gent morgen met zijn sterkst mogelijke elftal spelen?

Kwestie van eventueel een betje te plaatsen.

Op de persconferentie zei Hein toch met de sterkst mogelijke ploeg te spelen, al gaat hij degenen die geen 100% zijn wel rust gunnen. Ook zouden er 4 beloften opgeroepen zijn?! Dejaegere speelde gewoon tegen Mechelen dus ik verwacht wel dat hij speelt. Zeker omdat Schoofs Europees niet ingeschreven is. Milicevic is niet fit net zoals Neto en Saief, Asare zou onzeker zijn. Esiti geschorst. Dusja, Hein kennende zal het wel een herkenbare ploeg worden maar ook niet ons sterkste elftal zo te zien.

Edited by Messidona