Mathi Gepost March 12, 2017 Share Gepost March 12, 2017 Moeskroen man man man, dat kan je toch niet menen man :-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antwerp1 Gepost March 12, 2017 Share Gepost March 12, 2017 (edited) Komop Gent scoor nog wat meer. :D Moeskroen 0-2. verkochte wedstrijd. Vorige week ook al. Ghoh 'verkocht', gewoon een vriendendienst. Vorige week Walen ondereen met Standard, en nu de buren uit Kortrijk die hen een handje helpen. Maakt mij niet uit, Westerlo is toch ook geen club voor eerste klasse en kruipt ook ieder jaar door het oog van de naald :) Edited March 12, 2017 by Antwerp1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ehcos Gepost March 12, 2017 Share Gepost March 12, 2017 Haha, altijd grappig die complottheorieën. Wij hebben verdorie 1x gewonnen in 12 matchen maar als er dan een nederlaag in Moeskroen bij zit dan is het verkocht. :cab: Niet toevallig komt dat ook weer uit de mond van gefrustreerde Jasper. Heb zelf nu eens echt totaal niks met Westerlo en een club die Jacky Mathijssen aanstelt zal ik absoluut niet missen in eerste klasse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
King XVI Gepost March 12, 2017 Share Gepost March 12, 2017 (edited) Ja Westerlo is vorig jaar ook door het oog van de naald gekropen maar voor Moeskroen is het al drie jaar op rij denk ik. Ik heb alleszins meer voeling met Westerlo dan met zo'n artificieel gedrocht als Mouscron-Péruwelz. En enorm blij dat we dit ontlopen zijn. Is er buiten Union één ploeg die hier naar uitkijkt? Edited March 12, 2017 by King XVI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scifo Gepost March 12, 2017 Share Gepost March 12, 2017 Haha, altijd grappig die complottheorieën. Wij hebben verdorie 1x gewonnen in 12 matchen maar als er dan een nederlaag in Moeskroen bij zit dan is het verkocht. :cab: Niet toevallig komt dat ook weer uit de mond van gefrustreerde Jasper. Heb zelf nu eens echt totaal niks met Westerlo en een club die Jacky Mathijssen aanstelt zal ik absoluut niet missen in eerste klasse. Lachen inderdaad. KVK ook gewoon 12 keer verloren op 15 matchen in de terugronde. Veel wedstrijden verkocht zo :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost March 12, 2017 Share Gepost March 12, 2017 Gefeliciteerd Antwerp-fans :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaspeeer123 Gepost March 12, 2017 Share Gepost March 12, 2017 Haha, altijd grappig die complottheorieën. Wij hebben verdorie 1x gewonnen in 12 matchen maar als er dan een nederlaag in Moeskroen bij zit dan is het verkocht. :cab: Niet toevallig komt dat ook weer uit de mond van gefrustreerde Jasper. Heb zelf nu eens echt totaal niks met Westerlo en een club die Jacky Mathijssen aanstelt zal ik absoluut niet missen in eerste klasse. Sinds wanneer ben ik gefrustreerde Jasper? :banana: Als je gewoon naar die 2de goal vandaag in Kortrijk kijkt, weet je al genoeg. En ja, Play-off 1 hebben we zelf laten liggen onder meer tegen Lokeren, Waasland-Beveren en Charleroi thuis. Ik had liever dat Westerlo erin bleef dan Moeskroen ja. Omdat ik totaal geen voeling heb met Waalse clubs. Moeskroen is ook ieder jaar weer hetzelfde liedje. Veel huurspelers die er een jaar spelen en dan weer weg zijn. Buh. Antwerp terug is een goede zaak. Liever dan Roeselare in ieder geval. Ook benieuwd naar hen volgend jaar. Ze zullen toch wel hun kern mogen opkuisen, want met spelers als Vleminckx, Camus, Haroun en Daeseleire ga je er echt niet komen in 1ste klasse. Als we onze play-off 2 groep niet winnen, tja. ;e Dan maar alles zetten op een kwartfinale in de EL, en misschien zelfs een halve finale. Zou een mooi eindpunt zijn van alweer een misgelopen seizoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel RAFC Gepost March 12, 2017 Share Gepost March 12, 2017 Ik geef jullie alvast de revelatie van volgend jaar mee: Johanna Omolo. Wat een avond, wat een nacht. 13 jaar frustratie kwam eruit. Heerlijk gewoon. Had toch graag nog PO II meegespeeld. Al is het voor wat gezellige avonden gewoon. Nu liggen we 4 a 5 maanden stil :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansje Gepost March 12, 2017 Share Gepost March 12, 2017 #TeamMazzu _O_ Prachtig dat Charleroi het gewoon haalt, fantastische club. Jammer van Westerlo, hoe kan je Moeskroen nu verkiezen. Onduidelijk wie daar aan de touwtjes trekt, amper supporters en een tweedehands autoverkoper als coach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
King XVI Gepost March 12, 2017 Share Gepost March 12, 2017 Sinds wanneer ben ik gefrustreerde Jasper? :banana: Als je gewoon naar die 2de goal vandaag in Kortrijk kijkt, weet je al genoeg. En ja, Play-off 1 hebben we zelf laten liggen onder meer tegen Lokeren, Waasland-Beveren en Charleroi thuis. Ik had liever dat Westerlo erin bleef dan Moeskroen ja. Omdat ik totaal geen voeling heb met Waalse clubs. Moeskroen is ook ieder jaar weer hetzelfde liedje. Veel huurspelers die er een jaar spelen en dan weer weg zijn. Buh. Antwerp terug is een goede zaak. Liever dan Roeselare in ieder geval. Ook benieuwd naar hen volgend jaar. Ze zullen toch wel hun kern mogen opkuisen, want met spelers als Vleminckx, Camus, Haroun en Daeseleire ga je er echt niet komen in 1ste klasse. Als we onze play-off 2 groep niet winnen, tja. ;e Dan maar alles zetten op een kwartfinale in de EL, en misschien zelfs een halve finale. Zou een mooi eindpunt zijn van alweer een misgelopen seizoen. Heb je Antwerp wel eens zien spelen dit jaar? Want dan zou je Haroun niet zo snel afschrijven. Als we hem niet gekocht hadden deze winter dan waren we nu geen kampioen geweest. Vormt een fantastisch duo met Omolo. Ook akkoord met Michiel, is de speler van het jaar voor mij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rexcoder Gepost March 12, 2017 Share Gepost March 12, 2017 Westerlo doet anders ook elk jaar mee tot het eind voor de degradatie, zakken dan ook gewoon meer dan terecht ook al is Moeskroen een kakploeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens. Gepost March 13, 2017 Share Gepost March 13, 2017 Westerlo of Moeskroen maakt me nu niet veel uit, zolang die Vanlangendonck maar verdwijnt :LO: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scifo Gepost March 13, 2017 Share Gepost March 13, 2017 Goed dat Gent het gehaald heeft in ieder geval, geeft toch wat meer kleur aan PO1. Ben ook benieuwd wat ze nog kunnen forceren. Brugge moddert al een heel seizoen wat aan en heel dat sfeertje rond het onoverwinnelijke Anderlecht is gewoon één grote luchtbel die zomaar kan uiteenspatten. Krijgen wel niet voor niks slaag van Genk thuis en hebben hoe je het ook draait of keert moeten krabbelen tot gisteren om in de eerste 6 te geraken. Je kan moeilijk zeggen dat het een stabiele ploeg is. Wordt weer genieten met na elke PO speeldag andere scenario's en momentum swings :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alovenac Gepost March 13, 2017 Share Gepost March 13, 2017 (edited) De beslissing vandaag. Ik hoop gewoon dat dat mottig Charleroi uit Play-off 1 valt. Maken ploegen zoals Roeselaere ook nog kans om de promoveren of zijn die ook klaar? Net als de rest vd tweede klasse. Want dat is wel erg vroeg dan. Edited March 13, 2017 by Alovenac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel RAFC Gepost March 13, 2017 Share Gepost March 13, 2017 (edited) Maken ploegen zoals Roeselaere ook nog kans om de promoveren of zijn die ook klaar? Net als de rest vd tweede klasse. Want dat is wel erg vroeg dan. Roeselare, Union en Lierse spelen mee Play Off 2 en kunnen Europees halen, promoveren echter niet. Antwerp is kampioen en is klaar. De onderste 4 van tweede klasse spelen voor degradatie. Edited March 13, 2017 by Michiel RAFC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ehcos Gepost March 14, 2017 Share Gepost March 14, 2017 In onze poule van PO2 zitten zo maar eventjes 31 titels, 15 bekers en één Europacup verzameld. Vergane glorieën quoi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alovenac Gepost March 15, 2017 Share Gepost March 15, 2017 Roeselare, Union en Lierse spelen mee Play Off 2 en kunnen Europees halen, promoveren echter niet. Antwerp is kampioen en is klaar. De onderste 4 van tweede klasse spelen voor degradatie. Apart systeem. Maakt het wel aantrekkelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaspeeer123 Gepost March 15, 2017 Share Gepost March 15, 2017 @Messidona : Gaat Gent morgen met zijn sterkst mogelijke elftal spelen? Kwestie van eventueel een betje te plaatsen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel RAFC Gepost March 15, 2017 Share Gepost March 15, 2017 Waarom zouden ze dat niet doen? Het is geen competitie de komende 2 weken en je weet maar nooit. Genk kan met z'n ups en downs zomaar een totale offday hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Messidona Gepost March 15, 2017 Share Gepost March 15, 2017 (edited) : Gaat Gent morgen met zijn sterkst mogelijke elftal spelen? Kwestie van eventueel een betje te plaatsen. Op de persconferentie zei Hein toch met de sterkst mogelijke ploeg te spelen, al gaat hij degenen die geen 100% zijn wel rust gunnen. Ook zouden er 4 beloften opgeroepen zijn?! Dejaegere speelde gewoon tegen Mechelen dus ik verwacht wel dat hij speelt. Zeker omdat Schoofs Europees niet ingeschreven is. Milicevic is niet fit net zoals Neto en Saief, Asare zou onzeker zijn. Esiti geschorst. Dusja, Hein kennende zal het wel een herkenbare ploeg worden maar ook niet ons sterkste elftal zo te zien. Edited March 15, 2017 by Messidona Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaspeeer123 Gepost March 16, 2017 Share Gepost March 16, 2017 tja. Volwassen uitgespeeld. Als Gent-supporter zou ik teleurgesteld zijn over de manier waarop mijn ploeg vandaag de wedstrijd aanvatte. Ik heb zo een gevoel dat het de volgende ronde Schalke/ Monchengladbach wordt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaspeeer123 Gepost March 17, 2017 Share Gepost March 17, 2017 Liefst Anderlecht en Besiktas vermijden straks;e Al wordt het waarschijnlijk wel een van de twee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaspeeer123 Gepost March 17, 2017 Share Gepost March 17, 2017 Anderlecht-Manchester United Celta Vigo-Genk Als we op ons best zijn, mogen we dromen. :clap: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonsav Gepost March 17, 2017 Share Gepost March 17, 2017 Genk tegen Celta, mogen uit beginnen, das toch wel een 50/50 matchup denk ik. Liggen kansen. Al weet je het ook nooit met Celta. Hebben dit seizoen al gewonnen van Barça, in Real, en Shakhtar uitgeschakeld. Anderlecht mooie galamatch tegen United Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miz Gepost March 17, 2017 Share Gepost March 17, 2017 (edited) Genk maakt echt wel een goede kans. Anderlecht... Tja, you never know. :p Edited March 17, 2017 by Miz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts