Messidona Geplaatst 27 december 2016 Share Geplaatst 27 december 2016 Wat is dat met Gent vandaag zeg :cab: wat een geklungel Is al een hele tijd zo... Winterstop mocht echt niet langer op zich laten wachten. Verdediging is een ramp geworden, terwijl Mitrovic in 2015 echt een beest was. Die is compleet ineengestuikt erna... En Nielsen, tja... Tijd om het kampioenenjaar te vergeten en wat gevestigde waarden te vervangen, sommigen hebben echt teveel op die titel geteerd. Verdediger, middenvelder en snelle pocketspits erbij in januari als het even kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 27 december 2016 Share Geplaatst 27 december 2016 Hein heeft er ook genoeg van denk ik, 2 jonkies erin gegooid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 27 december 2016 Share Geplaatst 27 december 2016 Verdediging van Gent is gewoon lachwekkend. Nielsen op kop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 27 december 2016 Share Geplaatst 27 december 2016 Gent was inderdaad, zeker eerste helft, gewoon lachwekkend zwak. Vond Genk daarentegen wel leuk frivool spelen, Pozuelo klasse en als Buffel zelfs heerlijk speelt kon het bijna niet mis. Zonde van de vele gemiste kansen en aderlating van Karelis, die zal flinke tijd eruit liggen. Die goal van Buffel trouwens terecht afgekeurd? Was mij onduidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 december 2016 Share Geplaatst 27 december 2016 Net STVV - Standard gezien. Wat een niveau zeg, ongelooflijk. Wel spannend :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 28 december 2016 Share Geplaatst 28 december 2016 Lachwekkende vertoning op verplaatsing voor de zoveelste keer. Geen drie kansen bij elkaar gevoetbald krijgen terwijl je 80' tegen 10 man speelt. Inspiratieloos gehandbal, meer niet. Dringend nood aan een kwalitatieve injectie op de backs en op het middenveld. Mladenovic is al binnen gehaald, maar een RB en een CM zijn nog veel belangrijker. Bon, voor het zoveelste jaar op rij lopen we weer achter de feiten aan en moeten we het al hebben over 'mathematisch kan het nog'. Triest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 28 december 2016 Share Geplaatst 28 december 2016 Karelis waarschijnlijk 9 maanden uit.....:( Dat moet dus een spits,VM en doelman worden in de winter. 3de grote blessure al. Na Malinovsky en Vanzeir. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 28 december 2016 Share Geplaatst 28 december 2016 Ocharme Genk. Samatta in de spits nu :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 We zijn ervan verlost _O_ [twitter]814818074096451584[/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 Sander Berge eerste aanwinst. Gaat met het rugnummer van Ndidi spelen. http://www.krcgenk.be/nl/nieuws/detail/2878/sander-berge-tekent-bij-genk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 4 januari 2017 Share Geplaatst 4 januari 2017 Carlos Strandberg naar Club. FM talentje wel, benieuwd of het wat is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 januari 2017 Share Geplaatst 4 januari 2017 Carlos Strandberg naar Club. FM talentje wel, benieuwd of het wat is. Hadden jullie niet ook al Haksabanovic? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 4 januari 2017 Share Geplaatst 4 januari 2017 Hadden jullie niet ook al Haksabanovic? Dat werd gezegd ja maar bleek achteraf dat er helemaal niets rond was. Gewoon interesse van onze kant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 5 januari 2017 Share Geplaatst 5 januari 2017 Bruzzese, Bolingoli en Mechele alledrie verhuurd aan STVV. Die eerste 2 had je kunnen verkopen, zit echt geen toekomst in. Mechele blijf ik wel goed vinden als backup eigenlijk, maar schijnbaar is er een Colombiaan op komst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 5 januari 2017 Share Geplaatst 5 januari 2017 (bewerkt) Morgen schijnbaar medische testen voor een nieuwe spits. Hopelijk niet die Ishak, daar zie ik het echt niet in. Bovendien geblesseerd. BTW Charleroi geïnteresseerd in Gorius:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D 5 januari 2017 bewerkt door Jaspeeer123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 januari 2017 Share Geplaatst 5 januari 2017 (bewerkt) Om bij Zweedse spitsen te blijven: Anderlecht huurt Isaac Kiese Thelin van Bordeaux. Atletische jongen, maar vraag me af of hij nou zo dodelijk is voor de goal dat je er kampioen mee wordt. Kan opzich op alle posities voorin uit de voeten, maar ik begreep dat hij voor de spitspositie komt. 5 januari 2017 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 5 januari 2017 Share Geplaatst 5 januari 2017 Om bij Zweedse spitsen te blijven: Anderlecht huurt Isaac Kiese Thelin van Bordeaux. Atletische jongen, maar vraag me af of hij nou zo dodelijk is voor de goal dat je er kampioen mee wordt. Kan opzich op alle posities voorin uit de voeten, maar ik begreep dat hij voor de spitspositie komt. Is ook maar een back-up he. Teo is zowat de dodelijkste spits van de laatste 10 jaar in België denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 6 januari 2017 Share Geplaatst 6 januari 2017 Brugge zou beter ook eens een nieuwe spits halen, want die lelijke Vossen ben ik moe gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 6 januari 2017 Share Geplaatst 6 januari 2017 Belfodil waarschijnlijk voor + 10 miljoen naar Engeland (Everton?). Kunnen we PO1 wel meteen schrappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 6 januari 2017 Share Geplaatst 6 januari 2017 Die Zweed weeral een Mogi-transfer, stond daar weer mooi te blinken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 januari 2017 Share Geplaatst 7 januari 2017 De Nederlandse enclave bij Club dijt nog wat verder uit: Lex Immers komt transfervrij over van Cardiff City. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 7 januari 2017 Share Geplaatst 7 januari 2017 (bewerkt) Haha alsjeblieft zeg. Wat een aanwinst weer. ;e 7 januari 2017 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 7 januari 2017 Share Geplaatst 7 januari 2017 Immers.:-D Weer een kutkop meer.:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 7 januari 2017 Share Geplaatst 7 januari 2017 Tja, dit Brugge wordt toch stilaan echt wel unlikeable voor de niet-Clubfans denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 7 januari 2017 Share Geplaatst 7 januari 2017 https://decorrespondent.nl/810/waarom-schlemiel-lex-immers-in-werkelijkheid-een-van-de-beste-voetballers-van-nederland-is/71529613650-86e6df6a Immers _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten