Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Haha, wat een losers daar achter de kazerne zeg.

​​​​'Sit down if you hate Standard'. En dan te denken dat wij die club de hand boven het hoofd hielden door een halve ploeg gratis naar daar te sturen in 2003.

Zegt vooral veel over jou dat je zoiets werkelijk serieus opneemt :cab: El Messaoudi kon het anders best wel appreciëren aan zijn reactie te zien.

Het huidige Standard heeft trouwens niets te maken met wat er destijds gebeurde, i.p.v. commentaar te geven op andere clubs kan je beter eens kijken naar dat imbeciele beleid daar in Luik. Misschien in de volgende transferperiode ons bestuur ook komen wegplukken? Het stamnummer zou ik liever houden, maar na op amper een (half?) jaar tijd Renard, Jankovic, Vande Walle, Kosanovic, Cissé, Gillet en Groeneveld te halen is alles bespreekbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zegt vooral veel over jou dat je zoiets werkelijk serieus opneemt :cab: El Messaoudi kon het anders best wel appreciëren aan zijn reactie te zien.

Het huidige Standard heeft trouwens niets te maken met wat er destijds gebeurde, i.p.v. commentaar te geven op andere clubs kan je beter eens kijken naar dat imbeciele beleid daar in Luik. Misschien in de volgende transferperiode ons bestuur ook komen wegplukken? Het stamnummer zou ik liever houden, maar na op amper een (half?) jaar tijd Renard, Jankovic, Vande Walle, Kosanovic, Cissé, Gillet en Groeneveld te halen is alles bespreekbaar.

Ik heb al meermaals gepost dat de huidige gang van zaken bij ons waanzin is, maar toch bedankt voor deze bloemlezing. Zo blijf ik ook op de hoogte van wat er in mijn club gebeurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb al meermaals gepost dat de huidige gang van zaken bij ons waanzin is, maar toch bedankt voor deze bloemlezing. Zo blijf ik ook op de hoogte van wat er in mijn club gebeurt.

Geen probleem, ik zou wel begrijpen mocht het wat moeilijk worden om dat hele gebeuren aan de Maas te volgen. Graag geef ik nog even mee dat er vandaag luidkeels negatieve liederen richting Genk werden gezongen, "puta, Racing Genk" bijvoorbeeld. "Losers" op Sclessin toch ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen probleem, ik zou wel begrijpen mocht het wat moeilijk worden om dat hele gebeuren aan de Maas te volgen. Graag geef ik nog even mee dat er vandaag luidkeels negatieve liederen richting Genk werden gezongen, "puta, Racing Genk" bijvoorbeeld. "Losers" op Sclessin toch ;)

Mja, idd volledig vergelijkbare situatie. Een lied tegen een rivaal in een onderlinge confrontatie t.o.v. een lied zingen over een club (die jou nota bene ooit hielp te blijven bestaan) bij het vieren met de spelers na een zege tegen STVV... Zie je 't verschil?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door zo een Stanciu ineens toch weer tevreden met mijn abonnement dit jaar.

Denkt snel, handelt snel, zuiver inspelen, zuivere controles, links, rechts, doorsteekballetjes, crosspasses, fantasietjes. :<

Enkel iets scherper voor goal worden, maar dat komt wel.

Ik wil niet te hard van stapel lopen maar schat hem nu sowieso al hoger in dan bijvoorbeeld een Iniesta.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond het niet eens zo slecht, gezien het feit dat we wel tegen de kampioen van Engeland speelden. De 0-3 is ook een overdreven score. Goals komen na een blunder van Butelle, een vrije trap, en een penal. Leicester was efficient en wij niet. Twee enorme kansen van Izquierdo die er gewoon allebei in moeten.

Tactisch was het wel niet helemaal wat het moest zijn. Teveel volk achter de bal, Pina duidelijk nog niet op wedstrijdritme, en Diaby die (zagen we eerder al) gewoon veel en veel te licht is voor Europese topmatchen. Als je daar centraal voorin iemand hebt die kan wegen, dat maakt zo'n enorm verschil (kijk maar naar Gent en Depoitre vorig jaar).

Link naar opmerking
Deel via andere websites