Rexcoder Geplaatst 11 september 2016 Share Geplaatst 11 september 2016 Sjonge Essikal wat doet ie daar toch weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 11 september 2016 Share Geplaatst 11 september 2016 Haha, wat een losers daar achter de kazerne zeg. 'Sit down if you hate Standard'. En dan te denken dat wij die club de hand boven het hoofd hielden door een halve ploeg gratis naar daar te sturen in 2003. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 11 september 2016 Share Geplaatst 11 september 2016 Haha, wat een losers daar achter de kazerne zeg. 'Sit down if you hate Standard'. En dan te denken dat wij die club de hand boven het hoofd hielden door een halve ploeg gratis naar daar te sturen in 2003. Zegt vooral veel over jou dat je zoiets werkelijk serieus opneemt :cab: El Messaoudi kon het anders best wel appreciëren aan zijn reactie te zien. Het huidige Standard heeft trouwens niets te maken met wat er destijds gebeurde, i.p.v. commentaar te geven op andere clubs kan je beter eens kijken naar dat imbeciele beleid daar in Luik. Misschien in de volgende transferperiode ons bestuur ook komen wegplukken? Het stamnummer zou ik liever houden, maar na op amper een (half?) jaar tijd Renard, Jankovic, Vande Walle, Kosanovic, Cissé, Gillet en Groeneveld te halen is alles bespreekbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 11 september 2016 Share Geplaatst 11 september 2016 Mechelen mondeling akkoord met ferrera Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 11 september 2016 Share Geplaatst 11 september 2016 Zegt vooral veel over jou dat je zoiets werkelijk serieus opneemt :cab: El Messaoudi kon het anders best wel appreciëren aan zijn reactie te zien. Het huidige Standard heeft trouwens niets te maken met wat er destijds gebeurde, i.p.v. commentaar te geven op andere clubs kan je beter eens kijken naar dat imbeciele beleid daar in Luik. Misschien in de volgende transferperiode ons bestuur ook komen wegplukken? Het stamnummer zou ik liever houden, maar na op amper een (half?) jaar tijd Renard, Jankovic, Vande Walle, Kosanovic, Cissé, Gillet en Groeneveld te halen is alles bespreekbaar. Ik heb al meermaals gepost dat de huidige gang van zaken bij ons waanzin is, maar toch bedankt voor deze bloemlezing. Zo blijf ik ook op de hoogte van wat er in mijn club gebeurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 11 september 2016 Share Geplaatst 11 september 2016 Ik heb al meermaals gepost dat de huidige gang van zaken bij ons waanzin is, maar toch bedankt voor deze bloemlezing. Zo blijf ik ook op de hoogte van wat er in mijn club gebeurt. Geen probleem, ik zou wel begrijpen mocht het wat moeilijk worden om dat hele gebeuren aan de Maas te volgen. Graag geef ik nog even mee dat er vandaag luidkeels negatieve liederen richting Genk werden gezongen, "puta, Racing Genk" bijvoorbeeld. "Losers" op Sclessin toch ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 11 september 2016 Share Geplaatst 11 september 2016 Geen probleem, ik zou wel begrijpen mocht het wat moeilijk worden om dat hele gebeuren aan de Maas te volgen. Graag geef ik nog even mee dat er vandaag luidkeels negatieve liederen richting Genk werden gezongen, "puta, Racing Genk" bijvoorbeeld. "Losers" op Sclessin toch ;) Mja, idd volledig vergelijkbare situatie. Een lied tegen een rivaal in een onderlinge confrontatie t.o.v. een lied zingen over een club (die jou nota bene ooit hielp te blijven bestaan) bij het vieren met de spelers na een zege tegen STVV... Zie je 't verschil? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 12 september 2016 Share Geplaatst 12 september 2016 Door zo een Stanciu ineens toch weer tevreden met mijn abonnement dit jaar. Denkt snel, handelt snel, zuiver inspelen, zuivere controles, links, rechts, doorsteekballetjes, crosspasses, fantasietjes. :< Enkel iets scherper voor goal worden, maar dat komt wel. Ik wil niet te hard van stapel lopen maar schat hem nu sowieso al hoger in dan bijvoorbeeld een Iniesta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 12 september 2016 Share Geplaatst 12 september 2016 Allemaal leuk en wel, maar kan zo'n Stanciu het ook op een gure winteravond in Westerlo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 12 september 2016 Share Geplaatst 12 september 2016 Ik neem aan dat er in Roemenië ook al eens gure winteravonden zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 12 september 2016 Share Geplaatst 12 september 2016 Allemaal leuk en wel, maar kan zo'n Stanciu het ook op een gure winteravond in Westerlo? Bob zal hem wel aan banden leggen maar dat is geen schande :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 13 september 2016 Share Geplaatst 13 september 2016 Bob Peeters ontslagen, heeft nog lang geduurd. Benieuwd wie hem nog zou willen aannemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 13 september 2016 Share Geplaatst 13 september 2016 Bob :( :( :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 13 september 2016 Share Geplaatst 13 september 2016 @Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 13 september 2016 Share Geplaatst 13 september 2016 Fin de carrière zeker? Toch op hoogste niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 september 2016 Share Geplaatst 14 september 2016 [quote name='Arsène']@Pino [/QUOTE] Ik ben verdrietig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 14 september 2016 Share Geplaatst 14 september 2016 Ik ben verdrietig. Sterkte Pien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 14 september 2016 Share Geplaatst 14 september 2016 Jacky Mathijssen volgt hem op. Hebben we in ieder geval de interviews om naar uit te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 14 september 2016 Share Geplaatst 14 september 2016 Jacky is back :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 14 september 2016 Share Geplaatst 14 september 2016 En brommerke ook, sjonge wat zit die weer uit te kramen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 14 september 2016 Share Geplaatst 14 september 2016 En brommerke ook, sjonge wat zit die weer uit te kramen Nog erger dan Soetaers dit, en dat was assistent bondscoach he :cab: gooit er alleen maar clichés uit Wel jammer dit. Nauwelijks in de problemen gekomen maar wel 2-0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 september 2016 Share Geplaatst 14 september 2016 Verdomme. Wat een heerlijke pass van Vanaken in de tweede minuut die Izzie verprutst, krijg je vlak erna zo'n kutgoal tegen. Had goede hoop op een mooie resultaat voor Brugge, maar dat is nu naar de vaantjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 14 september 2016 Share Geplaatst 14 september 2016 Eigenlijk was dat gewoon rood voor Slimani. Wordt nooit gegeven, maar hij ziet Butelle komen en duwt Engels ertegen. Dat is opzettelijk iemand in gevaar brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 14 september 2016 Share Geplaatst 14 september 2016 0-3 jeetje, lekker de lijn vd competitie doortrekken :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 15 september 2016 Share Geplaatst 15 september 2016 Ik vond het niet eens zo slecht, gezien het feit dat we wel tegen de kampioen van Engeland speelden. De 0-3 is ook een overdreven score. Goals komen na een blunder van Butelle, een vrije trap, en een penal. Leicester was efficient en wij niet. Twee enorme kansen van Izquierdo die er gewoon allebei in moeten. Tactisch was het wel niet helemaal wat het moest zijn. Teveel volk achter de bal, Pina duidelijk nog niet op wedstrijdritme, en Diaby die (zagen we eerder al) gewoon veel en veel te licht is voor Europese topmatchen. Als je daar centraal voorin iemand hebt die kan wegen, dat maakt zo'n enorm verschil (kijk maar naar Gent en Depoitre vorig jaar). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten