Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Sterke tweede helft van Club ja. Vanaken bloeit wel echt enorm open laatste tijd, speelt heel sterk. Eerste helft was Gent beter, maar dat klopt enkel omdat Club zo enorm slecht was. Ik vond niet dat Gent zo goed was eigenlijk, gewoon degelijk. Butelle mag trouwens ook even vernoemd worden, die man is toch zo goed he zeg! Enige minpuntje vond ik Meunier weeral.

Ik hoop nog steeds op het kampioenschap voor Anderlecht maar nu wordt het moeilijk. Even een domme vraag misschien: Stel dat Anderlecht volgende week wint tegen Club, dan staat Club nog steeds bovenaan of niet? Is dit dan omdat ze eerste stonden voor de play-offs of moet je kijken naar doelpuntensaldo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is omdat Anderlecht +0,5 kreeg door de halvering meen ik.

Flarden gezien van Anderlecht-Oostende. Was weer niet om aan te gluren. Gun die sukkeltjes wel een titelfeest volgende week op Club, Hasi op kop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja die Kabasele, die is inderdaad beter dan Engels. Direct meepakken naar het EK

lol

Weer typisch Calimero-gedrag van supporters uit Brugge. :-D En dan jullie maar afvragen waarom iedereen jullie zo haat. :mrgy:

Engels verdient zijn selectie, maar Kabasele verdient die ook veel meer dan Boyata of Ciman. Ongeacht zijn fout gisteren.

bewerkt door Jaspeeer123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Calimerogedrag haha. Omdat Kabasele meegaat en Engels niet? Oh wacht. Die Kabasele wordt gewoon overdreven opgehemeld door de Genksupporters. Dacht zal er gisteren eens extra op letten, en inderdaad, opvallen deed ie zeker.

Won daarnaast ook als Cyriac inviel geen enkel kopduel van hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer een mooi voorbeeld hierboven van dat Calimero-gedrag ^^. Weet je, vroeger had ik meer sympathie voor Brugge dan voor Anderlecht, maar de laatste jaren is dat omgedraaid. Alles wat uit Brugge komt is de laatste tijd gewoon een toonbeeld van arrogantie.

Moet ik er enkele voorbeelden bij geven? Jullie voorzitter, die voor de match Genk-Brugge in de play-offs zegt dat wij een goede ploeg schijnen te zijn, Na de match Genk-Brugge, die jullie verloren, komen jullie met twee spelers uitlopen aan de kant van de spionkop van Genk, als dat geen arrogantie is? Vanaken en Simons die bij elke overtreding lopen mekkeren bij de scheids, Gedoz die het toonvoorbeeld is van de irritantie van Brugge en iedere match eigenlijk met rood van het veld gestuurd zou moeten worden wegens schwalbes.

Om dan nog maar te zwijgen van jullie trainer, die om de haverklap naar de tribune wordt gestuurd omdat die zich niet kan gedragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites