mattijs. Geplaatst 9 april 2016 Share Geplaatst 9 april 2016 gestorven bij die penalty zeg. goh goh, enigste keer dat ze in de buurt raakten van Butelle. Dacht echt dat het 0-0 ging blijven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 9 april 2016 Share Geplaatst 9 april 2016 Wat een debiele actie van Izquierdo was dat ook :-D Hele match niets aan de hand en dan gaat hij zo ingrijpen, gewoon die bal weg trappen op dat moment. Belangrijke winst uiteraard :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 9 april 2016 Share Geplaatst 9 april 2016 Club kampioen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tommyboy82 Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 Wat een hoop debielen zitten er in dat stadion van Brugge seg, elke keer een speler neergaat roept iedereen moord en brand alsof er een aanslag is gebeurd ... 1ste x dit seizoen dat ik een wedstrijd van hen live op tv bekeek en man wat was dat irritant :s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 Wat een hoop debielen zitten er in dat stadion van Brugge seg, elke keer een speler neergaat roept iedereen moord en brand alsof er een aanslag is gebeurd ... 1ste x dit seizoen dat ik een wedstrijd van hen live op tv bekeek en man wat was dat irritant :s Da's waar, velen reageren zoals hun aanvoerder. Irritant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 Het was te verwachten, afgelopen seizoen en de Champions League campagne hebben veel geëist van onze spelers. Mentaal en fysiek, jammer dat de vormdip net nu in moneytime er is. Had gehoopt dat ze de play-offs met nieuwe courage konden inzetten. Soit, nu eens echt voor die derde plaats gaan :-D Gefeliciteerd Clubsupporters, ik zie jullie ploeg dit niet meer afgeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tommyboy82 Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 Het was te verwachten, afgelopen seizoen en de Champions League campagne hebben veel geëist van onze spelers. Mentaal en fysiek, jammer dat de vormdip net nu in moneytime er is. Had gehoopt dat ze de play-offs met nieuwe courage konden inzetten. Soit, nu eens echt voor die derde plaats gaan :-D Gefeliciteerd Clubsupporters, ik zie jullie ploeg dit niet meer afgeven. Bwa ik weet niet. Ik volg het Belgisch voetbal nu niet zo heel close, alleen samenvattingen en af en toe eens een wedstrijdje meepikken van Anderlecht en Genk maar ALS anderlecht nu vanavond wint, dan staat het toch 4 punten achter Brugge en is het volgend weekend niet Anderlecht-Brugge ? ALS Anderlecht die wedstrijd ook wint, staat het toch nog maar 1 punt achter Club?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 Zo, we zitten met een wiskundig expert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 Als... Anderlecht presteert al heel het seizoen matig dus ik zie ze niet echt meer voor de titel meestrijden. Mathematisch kan het voor Gent ook nog, maar je moet realistisch zijn. Brugge is de ploeg in vorm nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 Da's waar, velen reageren zoals hun aanvoerder. Irritant. Die Simons is echt verschrikkelijk ;e Hoe die telkens als een bezetene reageert bij een fout of zo, meteen als een gek naar de scheidsrechter. Daar word ik zelfs als Club-fan gek van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 Die Simons is echt verschrikkelijk ;e Hoe die telkens als een bezetene reageert bij een fout of zo, meteen als een gek naar de scheidsrechter. Daar word ik zelfs als Club-fan gek van. Hoe rapper die van de velden is hoe beter... Vind het trouwens maar zwak dat niemand van de refs hem een kaart geeft voor z'n gedrag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tommyboy82 Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 Zo, we zitten met een wiskundig expert Dank u :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 Cercle op voorsprong tegen Antwerp... Ze gaan het gewoon nog weggeven ook :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 Godverdomme, staat die klote Conte nu weeral in de basis... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 Die Simons is echt verschrikkelijk ;e Hoe die telkens als een bezetene reageert bij een fout of zo, meteen als een gek naar de scheidsrechter. Daar word ik zelfs als Club-fan gek van. Ik niet ;c Vind dat ie weer veel beter speelt de laatste tijd, en gaat altijd voor in de strijd. Mentaal maakt het gewoon veel verschil uit als ie op het veld staat. En van die supporters tja, gebeurt overal. Kijk eens naar Genk, standard, Gent, overal hetzelfde. Bij Club komt het gewoon meer over aangezien er meer volk in het stadion zit (behalve Standard dan). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 Van 2-0 achter op Cercle terug naar 2-2 met in de 94ste minuut de gelijkmaker door Cornet, denk dat heel de buurt het heeft gehoord :-D Hopelijk heeft Gevaert begrepen dat Cornet altijd in de basis moet beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 Die Conté gaat van de tribune naar de basis in de playoffs op nog geen maand :r Kan toch niet Ook lekker voor de diepgang: Praet en Conté op de flanken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 Sorry maar dit vind ik ook duidelijk een kaart. Kara is ook te laat. Doe dit met je voeten dan krijg je gewoon rood. Niet dat ik het rood vind, maar zeker geel. Net zoals Joos nu zegt dus ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 Okaka de zwarte Zlatan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 Goede 3 punten en nu op 4 punten van leider Club Brugge, maar dit Anderlecht zie ik zeker niet winnen tegen hen volgend weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tommyboy82 Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 Ik niet ;c Vind dat ie weer veel beter speelt de laatste tijd, en gaat altijd voor in de strijd. Mentaal maakt het gewoon veel verschil uit als ie op het veld staat. En van die supporters tja, gebeurt overal. Kijk eens naar Genk, standard, Gent, overal hetzelfde. Bij Club komt het gewoon meer over aangezien er meer volk in het stadion zit (behalve Standard dan). Gaat idd altijd in de strijd maar gaat er dan altijd ook weer zwaar over met zijn matennaaierij ... En van die supporters, dan moet je maar eens een wedstrijd in de Bundesliga volgen ... daar maken de supporters (meestal) de sfeer door liederen te zingen en hun ploeg aan te moedigen ipv elk contact proberen de ref een kaart te laten trekken ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 Antwerp-Eupen op laatste speeldag las ik daarstraks, gaat gemaan matchke worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 10 april 2016 Share Geplaatst 10 april 2016 Antwerp-Eupen op laatste speeldag las ik daarstraks, gaat gemaan matchke worden. Hopelijk pakken ze beiden nog even veel punten, zou zalig zijn :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 11 april 2016 Share Geplaatst 11 april 2016 Laat het uit he, de beslissende match thuis tegen Eupen. Dat kan ik niet aan en dat komt ook gewoon niet goed. Eupen is volgens mij aan zowat de strafste reeks ooit bezig op de Europese velden :cab: Hebben 21/21 nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 11 april 2016 Share Geplaatst 11 april 2016 7 potjes op rij winnen in de Belgische tweede klasse, strafste reeks ooit op Europese velden zegt em :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten