Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Film Topic

Kyrill

Aanbevolen berichten

Svart Krabba ( Black Crab )

Aardige actiefilm. Mooie natuurbeelden. Aardig geacteerd. Verhaal is redelijk. Mooie is geen Hollywood happy end. Leuk voor eens gezien te hebben. 6'5

65 

Kijkt lekker weg. Dino's zien er goed uit. Maar twee hoofdrolspelers die elkaar ook nog eens niet verstaan. Ik heb mij prima vermaakt met deze 7'5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Unforgiven(Clint Eastwood, 1992)

Geweldige film met Gene Hackman, Clint Eastwood en Morgan Freeman o.a

Had hem jarengeleden ook al eens gezien, vind hem nog  steeds uitstekend.

Film is spannend, meeslepend, grappig en gewoon heel goed geacteerd.

Gene Hackman en Clint Eastwood stelen de show.

9/10

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Donderdag Fast X gezien op Skyshowtime. Opzich een heerlijke film, maar wat speelde Jason Mamoa slecht. Dit karakter vind ik totaal niet passen in de The Fast reeks. 

Vanavond gaan we Harcore never dies kijken op Prime. Eens zien of het was is.

Verder wacht ik met smart op Equalizer 3 en de nieuwste Mission Impossible.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The Boy And The Heron

Ga dat zien!! Hayao Miyazaki wordt volgende maand 83!! De man kan het nog steeds. Ik vind dit echt schitterende film over jongen, die zijn moeder heeft verloren (geen Spoiler zie je meteen gelijk in de film) ik heb echt twee uur lang geboeid zitten kijken, is gewoon ontzettend goed en indrukwekkend. Komende dagen en nachten nadenken, waar deze in mijn top 30 of hoger gaat komen, van mijn favoriete films allertijden.

10/10

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leave the world behind 

Van de ene kant: ja, prima film en dan met name het eerste uur was erg sterk.   Van de andere kant eindig je de film met ontzettend veel vragen en heb je het gevoel dat je twee uur verspilt hebt.  

Film is sowieso een prima proloog voor een serie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kerstavond afgerond met een film die wel past bij het kerstgevoel...  Na het zien van de trailer ben je misschien enthousiast, maar eigenlijk zijn dit meteen ook veel hoogtepunten. Het heeft een lange aanloop naar de actie toe en er het is op een hand te tellen dat er een keer gesproken wordt. Zien en daarna nooit meer zien, past wel bij deze film.

bewerkt door FMNOOB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste dagen weer wat films gekeken de een beter dan de ander

Ice Soldiers ( 2013 )

Vermakelijke actiefilm wat je niet gaat kijken voor het verhaal. 3 genetische gemanipuleerde Russische soldaten die een aanslag in the USA moeten plegen bevriezen , worden gevonden , moorden basis uit bevriezen weer , worden weer gevonden , moord weer een dorp uit. Lekkere simpele actie maar op zich best te doen voor een avondje 

6,5 

Hidden Strike ( 2023 ) 

Film met Chan en Cena dat moet wel leuk zijn. Viel vies tegen mede door het vele Chinees in deze film. Als je dan ook met andere dingen bezig bent volg je het totaal niet. 

5

Samaritan ( 2022 ) 

Lekker filmpje met good old Stallone. Super helden film die niet onder DC/Marvel valt. Leuke plottwist op het eind en Stallone is nog altijd geweldig op zijn oude dag.

8

Morbius ( 2022 )

Heerlijke film ( Marvel ) lekker duister 

8,5

Link naar opmerking
Deel via andere websites