Djurovski Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Svart Krabba ( Black Crab ) Aardige actiefilm. Mooie natuurbeelden. Aardig geacteerd. Verhaal is redelijk. Mooie is geen Hollywood happy end. Leuk voor eens gezien te hebben. 6'5 65 Kijkt lekker weg. Dino's zien er goed uit. Maar twee hoofdrolspelers die elkaar ook nog eens niet verstaan. Ik heb mij prima vermaakt met deze 7'5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 The Tomorrow War leuke actie, prima acteerwerk. Niet diepgaand of heel verrassend, gewoon leuk. 6/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 december 2023 Auteur Share Geplaatst 7 december 2023 Unforgiven(Clint Eastwood, 1992) Geweldige film met Gene Hackman, Clint Eastwood en Morgan Freeman o.a Had hem jarengeleden ook al eens gezien, vind hem nog steeds uitstekend. Film is spannend, meeslepend, grappig en gewoon heel goed geacteerd. Gene Hackman en Clint Eastwood stelen de show. 9/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 Donderdag Fast X gezien op Skyshowtime. Opzich een heerlijke film, maar wat speelde Jason Mamoa slecht. Dit karakter vind ik totaal niet passen in de The Fast reeks. Vanavond gaan we Harcore never dies kijken op Prime. Eens zien of het was is. Verder wacht ik met smart op Equalizer 3 en de nieuwste Mission Impossible. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 december 2023 Auteur Share Geplaatst 10 december 2023 The Boy And The Heron Ga dat zien!! Hayao Miyazaki wordt volgende maand 83!! De man kan het nog steeds. Ik vind dit echt schitterende film over jongen, die zijn moeder heeft verloren (geen Spoiler zie je meteen gelijk in de film) ik heb echt twee uur lang geboeid zitten kijken, is gewoon ontzettend goed en indrukwekkend. Komende dagen en nachten nadenken, waar deze in mijn top 30 of hoger gaat komen, van mijn favoriete films allertijden. 10/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Leave the world behind Van de ene kant: ja, prima film en dan met name het eerste uur was erg sterk. Van de andere kant eindig je de film met ontzettend veel vragen en heb je het gevoel dat je twee uur verspilt hebt. Film is sowieso een prima proloog voor een serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Terminator: Dark Fate; Leuk, dat er weer iconen terugkomen, maar deze reeks wordt met de film slechter. Gisteren Train to Busan en Peninsula bekeken. Leuk, om een bekend thema uit een andere continent te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Gisteren (wederom) Snowpiercer gekeken. Kwam er na een half uur achter dat ik hem al eens had gezien. Vermakelijke film, wil wellicht de serie ook eens bekijken. 7/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 (bewerkt) Gisteren Death Wish 3, Death Wish 4 en Death Wish 5 gezien op Prime. Wel heerlijke films van vroeger. Waar het geweld echt over de top was. Charles Bronson was een echte actie held in de jaren 80. 16 december 2023 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Gisteravond Oppenheimer gezien. Wat een hele mooie film was dit en hoe is hij te pakken genomen door Strauss. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Musthaves voor tijdens de feestdagen als je een film wil kijken met een date, kom maar doorrr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 The Boondock Saints Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 Popcornbroek, film doet er niet toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 december 2023 Auteur Share Geplaatst 23 december 2023 Op 21-12-2023 om 11:06 zei Elano: Musthaves voor tijdens de feestdagen als je een film wil kijken met een date, kom maar doorrr Welke film? Gewoon iets op zetten, veel gaan julliie toch niet van meekrijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 (bewerkt) Kerstavond afgerond met een film die wel past bij het kerstgevoel... Na het zien van de trailer ben je misschien enthousiast, maar eigenlijk zijn dit meteen ook veel hoogtepunten. Het heeft een lange aanloop naar de actie toe en er het is op een hand te tellen dat er een keer gesproken wordt. Zien en daarna nooit meer zien, past wel bij deze film. 25 december 2023 bewerkt door FMNOOB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 Kleine Zeemeermin gekeken, de ‘real animated’ versie van Disney. Vermakelijk, prima.. leuk voor de dochter.7/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 Laatste dagen weer wat films gekeken de een beter dan de ander Ice Soldiers ( 2013 ) Vermakelijke actiefilm wat je niet gaat kijken voor het verhaal. 3 genetische gemanipuleerde Russische soldaten die een aanslag in the USA moeten plegen bevriezen , worden gevonden , moorden basis uit bevriezen weer , worden weer gevonden , moord weer een dorp uit. Lekkere simpele actie maar op zich best te doen voor een avondje 6,5 Hidden Strike ( 2023 ) Film met Chan en Cena dat moet wel leuk zijn. Viel vies tegen mede door het vele Chinees in deze film. Als je dan ook met andere dingen bezig bent volg je het totaal niet. 5 Samaritan ( 2022 ) Lekker filmpje met good old Stallone. Super helden film die niet onder DC/Marvel valt. Leuke plottwist op het eind en Stallone is nog altijd geweldig op zijn oude dag. 8 Morbius ( 2022 ) Heerlijke film ( Marvel ) lekker duister 8,5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 Kerstavond met mijn zoon Transformers: Rise of the Beasts gezien. Toch wel een leuke film. Had er misschien iets meer van verwacht. Dan maar wachten op volgend jaar als Transformers One uit komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Saltburn Heerlijke zwartgallige film. Een van de betere films uit 2023/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 Last Seen Alive Slecht script, veel te voorspellend en niet origineel. Vrouw die ontvoerd wordt, de man (Gerard Butler) is verdacht maar doet er alles aan zijn vrouw terug te vinden en het tegendeel te bewijzen. Slechte dialogen.. 5/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 december 2023 Auteur Share Geplaatst 28 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Op 23-12-2023 om 16:35 zei Kyrill: Welke film? Gewoon iets op zetten, veel gaan julliie toch niet van meekrijgen Goed punt, het zal vast wel loslopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Op 28-12-2023 om 21:21 zei Kyrill: Leuk dat je deze zo goed vond. Deze staat nog op mijn lijst om te zien! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 december 2023 Auteur Share Geplaatst 30 december 2023 2 uur geleden zei FMNOOB: Leuk dat je deze zo goed vond. Deze staat nog op mijn lijst om te zien! Thnx! Ja erg indrukwekkend, naar wat ze zeggen de laatste Ken Loach film ooit :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari The Shining (1980) Een klassieker die ik nog nooit had gezien (of ik kan het mij niet meer herinneren). Natuurlijk is het in deze tijd wat verouderd, maar het is nog steeds een topfilm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten