007mark Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 3 uur geleden zei Kyrill: Hoe deed Holly Mae Brood het? Behoorlijk amateuristisch en nep. 2 minuten geleden zei Socrates: Als je die cast ziet ga je er toch sowieso al niet naar kijken? Undercover is wel een goede serie, waar Frank Lammers ook in zit. Maar dit is echt helemaal niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 7 november 2022 Share Geplaatst 7 november 2022 Im Westen nichts Neues gekeken. Leuk als je van rauwe bloederige oorlogsfilms houdt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 Nederlandse films of series is gewoon bagger. Maar goed sommige hebben vreemde smaken. MORBIUS Aardig leuk voor ff tussendoor of voor een woensdagnacht. Een magere 7 omdat ik in goede bui ben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 Op 28-10-2022 om 22:22 zei ElPrincipito: Im Westen nichts Neues (2022) gekeken zojuist. Zit goed in elkaar, geen over de top heldhaftige oorlogsfilm maar juist vanuit kwetsbaarheid benaderd. Ze laten op een indrukwekkende manier de horror van WO1 zien en de waanzin van oorlogsvoering. Voor mij een 8/10. @Urbeto Wat vond je eigenlijk van het einde? Was voor mij persoonlijk echt een rot einde. Zo jammer voor die jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Bogatyr: Wat vond je eigenlijk van het einde? Was voor mij persoonlijk echt een rot einde. Zo jammer voor die jongen. Ik heb werkelijk waar geen idee meer hoe het einde ging? Kan je dat in een spoiler zetten? heeft dus niet heel veel indruk gemaakt, het einde dan he! 13 november 2022 bewerkt door ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 (bewerkt) 6 uur geleden zei ElPrincipito: Ik heb werkelijk waar geen idee meer hoe het einde ging? Kan je dat in een spoiler zetten? heeft dus niet heel veel indruk gemaakt, het einde dan he! Spoiler 13 november 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 @BogatyrZie het nu ja, herinner het mij ook weer! Heftig einde, ik vond met name de nutteloze veldslag buiten de vredestijd bizar. Prestige, trots.. Allerlei invloeden die mensenlevens hebben gekost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 6 uur geleden zei ElPrincipito: @BogatyrZie het nu ja, herinner het mij ook weer! Heftig einde, ik vond met name de nutteloze veldslag buiten de vredestijd bizar. Prestige, trots.. Allerlei invloeden die mensenlevens hebben gekost. Sorry zag nu pas je spoiler vraag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 november 2022 Share Geplaatst 15 november 2022 Ik heb Father Stu na een uurtje uitgezet, ga ik nog wat missen of is het gewoon echt een kut film? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 november 2022 Share Geplaatst 16 november 2022 Gisteren nog eens The Goonies gekeken. Geweldige film. Hou wel van dit soort oudere films. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 november 2022 Share Geplaatst 16 november 2022 Vannacht heb ik Killer Elite gekeken, lekker een ramme en beuk film. Daar wil ik er wel meer van zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 november 2022 Share Geplaatst 20 november 2022 Op 7-11-2022 om 10:03 zei 007mark: The Takeover op Netflix gister aangezet met Frank Lammers. Echt bijzonder slecht en clichematig zeg. Ook gewoon slecht filmwerk als je het mij vraagt. 3/10 Deze heb ik gisteren gezien, maar inderdaad het was niet best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 24 november 2022 Share Geplaatst 24 november 2022 House Of Gucci gezien met de vriendin. Eerlijk is eerlijk, het kon mij wel boeien. Over de top acteerwerk natuurlijk, maar dat past erbij; erg goede en bekende acteurs. Toch een tragisch verhaal. 7/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 december 2022 Share Geplaatst 2 december 2022 Vanavond The Swimmers op Netflix aangezet, over de vlucht en reis van Olympiër in het vluchtelingenteam Yusra Mardini. Wat een indrukwekkende film zeg, absolute aanrader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 4 uur geleden zei Rogier.: Vanavond The Swimmers op Netflix aangezet, over de vlucht en reis van Olympiër in het vluchtelingenteam Yusra Mardini. Wat een indrukwekkende film zeg, absolute aanrader. Had mijn vriendin gister ook opgezet, wel aardig ja. Die zus is nou (onterecht) de Sjaak hè. Zat vast ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Op 24-11-2022 om 05:27 zei ElPrincipito: House Of Gucci gezien met de vriendin. Eerlijk is eerlijk, het kon mij wel boeien. Over de top acteerwerk natuurlijk, maar dat past erbij; erg goede en bekende acteurs. Toch een tragisch verhaal. 7/10 Waar heb je deze film gezien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 15 uur geleden zei Socrates: Had mijn vriendin gister ook opgezet, wel aardig ja. Die zus is nou (onterecht) de Sjaak hè. Zat vast ofzo. Klopt ja. Kan 20 jaar (ofzoiets) de bak in mogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Troll Aardige film op netflix. Best knap in elkaar gezet. Wel op orginele Noorse audio zetten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 5 december 2022 Share Geplaatst 5 december 2022 Op 3-12-2022 om 11:48 zei delichris: Waar heb je deze film gezien? Staat op Amazon prime. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 december 2022 Share Geplaatst 5 december 2022 6 uur geleden zei Justin: Staat op Amazon prime. Aha ok. Dat heb ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 december 2022 Auteur Share Geplaatst 7 december 2022 Op 5-12-2022 om 17:18 zei delichris: Aha ok. Dat heb ik niet. Hij staat ook bij Ziggo on Demand voor 5,99 maar als je even geduld hebt, is kans aanwezig komende weken in prijs daalt daar House of Gucci Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 december 2022 Share Geplaatst 7 december 2022 8 minuten geleden zei Kyrill: Hij staat ook bij Ziggo on Demand voor 5,99 maar als je even geduld hebt, is kans aanwezig komende weken in prijs daalt daar House of Gucci Ja dat die daar stond wist ik al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 december 2022 Auteur Share Geplaatst 7 december 2022 4 minuten geleden zei delichris: Ja dat die daar stond wist ik al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 december 2022 Share Geplaatst 7 december 2022 Vanavond even op de bank geslapen. Aangezien ik moe was. Wekker gezet en was Onze Jongens op Nederland 3 Best mee vermaakt. En aangezien ik normaal een grote hekel aan Nederlandse films heb is dat best verrassend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 december 2022 Share Geplaatst 8 december 2022 Gister bij The Menu geweest in de bios. Dat was nogal een bijzondere film zeg maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten