Laki Geplaatst 22 maart 2022 Share Geplaatst 22 maart 2022 5 uur geleden zei Djurovski: 8 mile maar een 5? Ik heb er op letterboxd een woordje uitleg bijgezet. Kortgezegd lag het me gewoon niet echt helemaal, en lag voor mij het probleem om me vooral te kunnen inleven in het hoofdpersonage. Ik vond het stuk ook wel wat aanslepen in vooral middenstuk, maar ik vond de climax wel werken. Ik erken ook wel dat er niet zoveel van dit soort films worden gemaakt, en dat hip hop wat ondervertegenwoordigd is op het medium film, en daarin heeft de film zeker zijn waarde. En ook vond ik de film vrij realistisch, verrassend rauw en donker ook, maar ik denk iets te weinig mijn leefwereld om er echt meer aan te geven. Dus ligt het meer aan mij dan aan de film zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 Gisteren Ice Roads gezien op Netfilx. Een leuke film om de tijd te doden, maar Liam Neeson wordt toch wel oud hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 Op 24-3-2022 om 09:11 zei delichris: Gisteren Ice Roads gezien op Netfilx. Een leuke film om de tijd te doden, maar Liam Neeson wordt toch wel oud hoor. Prima film voor tussendoor idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 maart 2022 Share Geplaatst 30 maart 2022 American Assassin Redelijke actiefilm. Begin doet beetje aan The Punisher denken. Prima tussendoortje Tomb Raider ( 2018 ) Leuke film. Had die met Angelina nog nooit gezien dus kan niet vergelijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 2 april 2022 Share Geplaatst 2 april 2022 Nieuwe reeks films die ik zag Under The Silver Lake (2018): 8/10 Flower (2017): 7/10 The Ritual (2017): 7/10 Wind River (2017): 7/10 You Were Never Really Here (2017): 6/10Blue (2002): 5/10Meshes of the Afternoon (1943): 5/10 Microhabitat (2017): 4/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 7 april 2022 Share Geplaatst 7 april 2022 zaterdag voor het eerst in lange tijd weer eens een marathon meepakken, Fantastic Beasts marathon met film 1,2 en 3. mensen die het 3e deel al gezien hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 Dirty Grandpa Heerlijke comedie. De Niro speelt geweldig. Dit zijn de comedys die ik graag zie. Plat, geen schaamte , vloeken , niet politiek correct. Top dus 8/10 The Marine Zoon is ineens gek op WWE dus dan mag deze film met John Cena niet overgeslagen worden. Prima actiefilm met toch wel aardige cast. De badguy speelde later nog in Scorpion ( leuke serie ) en 1 van zn hulpjes in Arrow ( Slade Wilson) en Spartacus ( Crixus) 6,5/10 Funhouse Een Saw vs Big Brother vs Squid Game Heerlijk vermaak dus. Niets hoogstaand maar prima voor een tussendoortje 6,4/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 5 uur geleden zei Djurovski: Dirty Grandpa Heerlijke comedie. De Niro speelt geweldig. Dit zijn de comedys die ik graag zie. Plat, geen schaamte , vloeken , niet politiek correct. Top dus 8/10 The Marine Zoon is ineens gek op WWE dus dan mag deze film met John Cena niet overgeslagen worden. Prima actiefilm met toch wel aardige cast. De badguy speelde later nog in Scorpion ( leuke serie ) en 1 van zn hulpjes in Arrow ( Slade Wilson) en Spartacus ( Crixus) 6,5/10 Funhouse Een Saw vs Big Brother vs Squid Game Heerlijk vermaak dus. Niets hoogstaand maar prima voor een tussendoortje 6,4/10 Van The Marine zijn er ondertussen zes films waarvan ook twee met The Miz, als je zoontje fan is van Miz zou ik die twee films ook zeker aanraden. Zijn hier trouwens ook mensen met een Letterboxd-account? Zoja, geef zeker je gebruikersnaam door, dan volg ik je graag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 8 uur geleden zei Miz: Van The Marine zijn er ondertussen zes films waarvan ook twee met The Miz, als je zoontje fan is van Miz zou ik die twee films ook zeker aanraden. Zijn hier trouwens ook mensen met een Letterboxd-account? Zoja, geef zeker je gebruikersnaam door, dan volg ik je graag. Ken hem niet ( Toen ik het volgde was zeker 20 jaar terug ) Zie dat hij zelfs in 4 films zit. Zal zoon eens vragen. Meestal worden zulke films er niet beter op maar ach Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 23 minuten geleden zei Djurovski: Ken hem niet ( Toen ik het volgde was zeker 20 jaar terug ) Zie dat hij zelfs in 4 films zit. Zal zoon eens vragen. Meestal worden zulke films er niet beter op maar ach Ja laat ik ff duidelijk stellen dat ze er inderdaad niet per sé beter op worden. En klopt, Miz is pas bij WWE sinds 15 jaar ongeveer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 12 april 2022 Share Geplaatst 12 april 2022 Deel 2 vond ik zelf de vetste. Is met Ted DiBiase Jr. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 april 2022 Auteur Share Geplaatst 12 april 2022 zondag The Outfit 9/10 Gezien, geweldige film. Echt super tof en goed. Speelt zich in feite op 1 locatie een winkel plaats van een ''tailor/cutter''. Hoe minder je weet hoe beter, dus ik laat hier ook bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 DOA ( Dead or Alive ) Weer eens gekeken met de zoon. Mis dan toch de xbox. Goede verfilming van de game qua personages en sfeer. Film zelf qua verhaal stelt weinig voor. Wel zeer vermakelijk 7/10 Platoon 1 van de beste oorlogsfilms imo. Zelfs na 35,36 jaar nog altijd een topfilm. Goede cast , goede sfeer . Zoon vond hem ook geweldig. 9,5/10 Cash Truck ( Wrath of Man ) Typische Stratham film. Redelijk verhaal goede actie. 6,5/10 Training Day Opnieuw bekeken nu met zoon. Blijft een geweldige film. Ruw , hard , geweldige soundtrack. 8,5/10 Furioza Actie/hooligan film uit Polen. Ruw en hard zo mag ik ze graag. Redelijk lange zit maar verveelt geen moment 8,5/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 april 2022 Share Geplaatst 18 april 2022 (bewerkt) Ook weer ff in de filmfase. Eerst American Gangster. Kon ik zeer waarderen. Gewoon lekker gangster (duh) 8/10 Zojuist Inglorious Basterds uitgekeken. Vermakelijk, maar viel wat tegen. Zoals vaker met Tarantino wat overdreven. Verhaal was ook redelijk simplistisch. Niet zo goed als ik had verwacht op basis van wat ik erover gehoord had. 7/10 18 april 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 Choose or Die Aardige netflix film. Een oud computer spel ( cursed) wordt weer actief. Verhaal had beter uitgewerkt kunnen worden maar al met al prima mee vermaakt 6,8/10 A Good Day To Die Hard ( Die Hard 5 ) Prima actiefilm, mindere Die Hard. Toch wel mee vermaakt 6,6/10 Escape Room : Tournament of Champions Deel 1was leuk. Deze wat minder maar nog steeds de moeite waard. Kom maar op met deel 3 7/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 (bewerkt) Don't look up ook maar ff gekeken. Wel vermakelijk filmpje met een paar leuke kwinkslagen. 7/10 23 april 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 24 april 2022 Share Geplaatst 24 april 2022 (bewerkt) Eergisteren Cleveland Abduction op Netflix bekeken. Gaat om een waargebeurd verhaal en die film bewijst nog maar eens dat de waarheid fictie overtreft. Degelijke film, komen een paar heftige scènes in voor. Zeker het kijken waard als je van true crime films houdt. 24 april 2022 bewerkt door Miz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 3 mei 2022 Share Geplaatst 3 mei 2022 Amper iets gezien van films, enkel deze 2 President (2021): 8/10 Documentaire over de corrupte presidentsverkiezingen in Zimbabwe waar de campagne van Nelson Chamisa gevolgd werd. 21 & Over (2013): 4/10 Luchtige film die eigenlijk weinig te bieden had voor mij, zelfs onder de al lage standaard die ik voor dit films hanteerde, maar zelfs in het genre vond ik het gewoon zwak en inspiratieloos, met momenten ergerlijk. Misschien ben ik te oud geworden voor dit soort films, maar de stereotiepe humor komt niet goed over en is vandaag in deze tijdsgeest eigenlijk hilarisch genoeg gewoon gedateerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 mei 2022 Share Geplaatst 3 mei 2022 (bewerkt) Gasoline Alley Verrassend leuke film. Een tattoo artiest wordt geframed voor een 4 voudige moord. Waarschijnlijk 1 van de laatste films met Bruce Willis. Prima thriller ondanks de slechte recensies 7,5/10 3 mei 2022 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 Doctor Strange in the Multiverse of Madness Strange is mijn favoriete Marvel karakter, dus eindelijk zijn tweede film. Al sinds de aankondiging van deze film was ik enthousiast. Spider-Man: No Way Home is qua cameo's dé film van het jaar, volgens de meeste, en werd enorm gehyped via alle denkbare kanalen; ik was enorm hyped voor déze film. Gisteren heb ik hem gezien. Hij stelde zeker niet teleur. Alle verwachtingen zijn overtroffen en er zitten zelfs nog enorm leuke elementen van suprise in. De series WandaVision en What If? op Disney+ zijn wel echt een must om gezien te hebben, anders voelt de gehele film wel wat raar en vreemd aan. Ik kan zeker ook kritische noten aandragen, maar niet zonder daarin te moeten spoilen, dus deze kritiek zal ik bewaren voor een later moment. Al met al verdiend deze film een 8/10. Ik had hem een 9 gegeven zonder die kritiek punten, maar helaas kan ik die punten niet los zien van de gehele film. Op naar Thor: Love and Thunder over 2 maanden. Als Marvel/MCU fan/liefhebber word je in ieder geval flink verwend, sinds WandaVision verscheen op Disney+. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Spoiler Spoiler The Lost City of Z Prima advonturen film / drama. Gebasseerd op Percy Fawcett. Film schommelt tussen zijn ontdekkingsreizen in de Amazone en zijn leven in Engeland. Verwacht niet veel actie maar de film heeft sfeer en wordt goed in geacteerd 8/10 Senior Year Een bijna promqueen raakt bijna 20 jaar in coma en wil dan alsnog promqueen worden. Slecht geacteerd weinig grappen en te veel Woke. Waarom toch gekeken werd gedwongen. Deze film of het hele Songfestival 2,5/10 The Package ( 2018 ) Op een kampeer trip snijd 1 van de vrienden per ongeluk zijn lul af. Komen ze op tijd in het ziekenhuis met z'n lul ja of nee. Pure American Pie humor maar dat vind ik wel te pruimen 7,5/10 Arena Aardige film. Wel al in andere soorten gezien ( Gamer , death race etc ) Blood & gore is prima. Prima tussendoortje 7-/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 17 mei 2022 Share Geplaatst 17 mei 2022 Gezien in tussentijd The Northman (2022): 8/10 (gezien in cinèma) Happy Together (1997): 8/10 Yuni (2021): 7/10 Monos (2019): 4/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 mei 2022 Share Geplaatst 17 mei 2022 Fences (2016) nog maar eens gezien. Nog een masterclass van Denzel Washington. En dan zwijg ik nog over Viola Davis Rose. Prachtig acteerwerk. 9/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 mei 2022 Share Geplaatst 21 mei 2022 Captain Marvel Nog niet gezien. Vond hem niet zo super. Ook niet slecht maar geen film die blijft plakken 6,5/10 Antman & the Wasp Kwam er totaal niet in binnenkort nog eens kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 mei 2022 Share Geplaatst 23 mei 2022 Gisteren Chip & Dale Rescue Rangers gezien. In mijn jeugd veel gekeken naar de tekenfilmversie. Deze semi reboot in film vorm vond ik persoonlijk erg vermakelijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten