Mvdv Geplaatst 15 augustus 2015 Share Geplaatst 15 augustus 2015 Al twee weken niet gezien. Wordt een marathon hoor binnenkort : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 15 augustus 2015 Share Geplaatst 15 augustus 2015 Johnny die achter haar aanrent en schreeuwt: "Ik ga je pakken met deze dweil," vond ik redelijk ongepast in een kinderprogramma. Verder wel weer een top-scenario, al mocht de racisme-aflevering van gister er ook wel zijn Die kwam ook net langs :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 18 augustus 2015 Share Geplaatst 18 augustus 2015 haha was dat die aflevering over dat meisje met die bananen? huh oh nee dat was dezelfde aflevering als die met dat potje voetbal haha manman dit programma is echt nog 100x erger dan Spangas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 22 augustus 2015 Share Geplaatst 22 augustus 2015 Die racisme-aflevering en met het voetbal, man man man :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 Het nieuwe seizoen is inmiddels weer begonnen hoor. Iemand al gezien? :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 9 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 9 januari 2016 Had helemaal niet door dat die al begonnen was joh. Zal morgen even de afleveringen terugkijken, ben benieuwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 januari 2016 Share Geplaatst 9 januari 2016 Die Claartje :r wel weer ouderwets hoog niveau hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 januari 2016 Share Geplaatst 24 januari 2016 Zapte toevallig net langs, maar zit zo'n nieuwe lerares in (Myne de Jong ofzo, geeft Nederlands) en die heeft een stelletje uiers manmanman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 januari 2016 Share Geplaatst 24 januari 2016 Zapte toevallig net langs, maar zit zo'n nieuwe lerares in (Myne de Jong ofzo, geeft Nederlands) en die heeft een stelletje uiers manmanman. Dat zag ik vorig weekend ook ja. Bleef meteen even hangen, hoe tenenkrommend slecht haar acteerwerk ook was :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 januari 2016 Share Geplaatst 24 januari 2016 (bewerkt) Dat zag ik vorig weekend ook ja. Bleef meteen even hangen, hoe tenenkrommend slecht haar acteerwerk ook was :huhu: Had het geluid uit gezet ;c 24 januari 2016 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 24 januari 2016 Share Geplaatst 24 januari 2016 Hahaha na deze aflevering heb ik haar inderdaad ook even onder de loep genomen op het wereld wijde web. Viel me niets tegen. Maar wat bovenstaand ook al gezegd is, haar acteerwerk was verschrikkelijk haha. Anouk krijgt overigens een eigen programma op Zapp :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 24 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 24 januari 2016 Goeie kwarktassen zeg, die aflevering ga ik even terugkijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 29 februari 2016 Share Geplaatst 29 februari 2016 De Wilde zoent met van Morselt :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten