Nom de Guerre Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 Zojuist zei Mansveld: De transfer waarvan je wist dat ie zou komen En nu in het keurslijf, net zoals Grealish. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 1 minuut geleden zei Kyrill: Effe aangepast voor je, zo klopt het. Maar mooie transfer, maar City heeft wel echt veel spelers zoals hem, zal pittig worden... Gundo en Rodri en KDB al helemaal niet, speel je niet 123 uit de basis.... Auto correctie :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 Zojuist zei Nom de Guerre: En nu in het keurslijf, net zoals Grealish. Kiest ie zelf voor, al zie ik m wel slagen daar. De 18-jarige Gyabi zou de omgekeerde weg moeten gaan bewandelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 Fleming naar Millwall is wel mooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 Ik moet alweer veelste veel shirtjes aanschaffen dit seizoen. AC Milan krijgt er dan gelijk een supporter bij! Club nummer 5 dat ik dan support, hopelijk word ik er niet op afgemaakt door sommige leden hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 27 minutes ago, La Pulga said: Ik moet alweer veelste veel shirtjes aanschaffen dit seizoen. AC Milan krijgt er dan gelijk een supporter bij! Club nummer 5 dat ik dan support, hopelijk word ik er niet op afgemaakt door sommige leden hier heb je chelsea shirtje met #22 ziyech? wel jammer dat al die chelsea shirts zo lelijk zijn heh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 2 minuten geleden zei Azpi: heb je chelsea shirtje met #22 ziyech? wel jammer dat al die chelsea shirts zo lelijk zijn heh Ik vind het echt heel jammer dat ik geen Chelsea shirt heb…. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 1 minute ago, La Pulga said: Ik vind het echt heel jammer dat ik geen Chelsea shirt heb…. ik heb ook geen chelsea shirt ze zijn zo lelijk, ik heb alleen het compleet blauwe trainingspak deze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 Heb je daar toevallig ook een witte muts bij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 24 juni 2022 Share Geplaatst 24 juni 2022 1 minute ago, La Pulga said: Heb je daar toevallig ook een witte muts bij? haha nee maar misschien een goed idee voor carnaval zou kunnen dat ik het daarom zo mooi vond, maar niet bewust die associatie heb gemaakt met de smurfen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 25 juni 2022 Share Geplaatst 25 juni 2022 Botman voor 37 miljoen naar Newcastle dus. Ik ben benieuwd hoe hij in PL gaat doen. Gaat iig werken met één van de beste managers daar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 25 juni 2022 Share Geplaatst 25 juni 2022 14 uur geleden zei Djurovski: Fleming naar Millwall is wel mooi Mooie transfer voor hem inderdaad, had er nog hoop op dat hij naar Werder Bremen ging maar helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 juni 2022 Share Geplaatst 25 juni 2022 Gareth Bale naar Los Angeles FC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 juni 2022 Share Geplaatst 25 juni 2022 3 minuten geleden zei Bogatyr: Gareth Bale naar Los Angeles FC. Nationale feestdag in het witte gedeelte van Madrid..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 25 juni 2022 Share Geplaatst 25 juni 2022 28 minuten geleden zei Bogatyr: Gareth Bale naar Los Angeles FC. Jammer, ik vond de 'Cardiff-geruchten' mooier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 juni 2022 Share Geplaatst 25 juni 2022 1 minuut geleden zei FlyD: Jammer, ik vond de 'Cardiff-geruchten' mooier. Hoe meot Cardiff hem ooit kunnen betalen? 99% van de selectie en personeel weg doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 25 juni 2022 Share Geplaatst 25 juni 2022 Zojuist zei Kyrill: Hoe meot Cardiff hem ooit kunnen betalen? 99% van de selectie en personeel weg doen? Door een akkoord te bereiken over een lager salaris. Voor het geld hoeft Bale het niet meer te doen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 juni 2022 Share Geplaatst 25 juni 2022 Zojuist zei Tim': Door een akkoord te bereiken over een lager salaris. Voor het geld hoeft Bale het niet meer te doen hoor. Dan zou ie nog steeds onbetalbaar voor ze zijn. Ze spelen niet eens PL Is verschil tussen lager en gratis spelen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 25 juni 2022 Share Geplaatst 25 juni 2022 1 minuut geleden zei Kyrill: Dan zou ie nog steeds onbetalbaar voor ze zijn. Ze spelen niet eens PL Is verschil tussen lager en gratis spelen... Topverdieners in het Championship spelen niet voor een onkostenvergoeding hoor. Ik zeg niet dat het maar een beetje lager is, maar als hij het zou willen, had het gewoon een deal kunnen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 juni 2022 Share Geplaatst 25 juni 2022 Salaris van absolute topspeler in championship is 70K pond per week, Bale zat bij Real op 543K per week en 31 miljoen per jaar. Is echt volstrekt waanzinnig om te denken dat Bale nu al terug zou gaan naar Cardiff... Hij is ook echt pas 32 lol Als ie misschien 36-39 was, was Cardiff optie geweest, nu totaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 25 juni 2022 Share Geplaatst 25 juni 2022 ja, hoe zonde zou het zijn als je maar 70K pond in een week kan verdienden. hoe moet hij ooit zijn rekeningen betalen dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 juni 2022 Share Geplaatst 25 juni 2022 https://www.latimes.com/sports/soccer/story/2022-06-25/gareth-bale-agrees-to-deal-with-lafc Ik neem het terug hij gaat bij LAFC: Citaat Bale will be joining LAFC as a free agent and will not occupy a designated player spot, meaning his salary will be less than $1.612 million. Van 31 miljoen per jaar naar dit.... Ja dan had ie idd voor Cardiff kunnen gaan spelen net zo goed @Tim' @FlyD Dit is wel erg weinig ivm wat ie had... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 21 uur geleden zei Kyrill: https://www.latimes.com/sports/soccer/story/2022-06-25/gareth-bale-agrees-to-deal-with-lafc Ik neem het terug hij gaat bij LAFC: Van 31 miljoen per jaar naar dit.... Ja dan had ie idd voor Cardiff kunnen gaan spelen net zo goed @Tim' @FlyD Dit is wel erg weinig ivm wat ie had... Wel wat beter weer en mooiere stad. Had hem ook liever bij Cardiff gezien maar snap het ergens ook wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 3 uur geleden zei Djurovski: Wel wat beter weer en mooiere stad. Had hem ook liever bij Cardiff gezien maar snap het ergens ook wel Stuk beter weer ook. Weg uit Europa vind hij stiekem ook wel lekker denk ik. Heb het idee dat hij er een beetje klaar meer is. Die wil gewoon nog een paar jaar voor zijn plezier voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten