ReggieBush Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 (bewerkt) Lakers @ Sixers 1-18 or 0-19? Al krijg ik er geld voor ga ik die wedstrijd niet eens kijken. Ik denk Lakers. 1 december 2015 bewerkt door ReggieBush Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Ik denk Lakers, maar zal wel leuk zijn als Sixers hun eerste pakken. Zit eraan te komen, spelen laatste tijd beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Laatste tijd paar keer dichtbij geweest inderdaad, denk dat iedereen ze hun eerste overwinning ook wel gunt. Wij @Nets straks, ga je kijken [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION]; ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Denk zelf dat juist niemand het eerst van hun wil verliezen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Laatste tijd paar keer dichtbij geweest inderdaad, denk dat iedereen ze hun eerste overwinning ook wel gunt. Wij @Nets straks, ga je kijken [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION]; ? Altijdd ouwe. Elke nacht paraat. Kijk misschien 2 nachten per week geen basketball, maar die kijk ik dan volgende ochtend terug tijdens saaie colleges. :mrg: Jij ook live kijken? Miss chatje als meerdere willen zien hoe de Nets de Suns gaan ballen. ;p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 De Nets wel een zure toekomst trouwens hoor. Bijna geen picks en niemand die daar signt om met Brook Lopez te kunnen spelen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Lakers @ Sixers 1-18 or 0-19? Mag hopen op de Sixers. Anders zie ik morgen Knicks namelijk ervan verliezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 Bryant :D Leuk begin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 (bewerkt) ahahaha hij maakt ze nu opeens 9B1mzac0f-8 2 december 2015 bewerkt door Raikkonen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 (bewerkt) Dat was ook maar tijdelijk haha. Joe Johnson lekker ouwe. Leuk al die spoken waar je al heel het seizoen de bal aangeeft. Oh my god we spelen 6 min en ik ben het alweer zat. [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; kijk je? Tering Young, ga es normaal dunken en spelen. ;p Robinson met een chase down block, soososo. OHH Gawddd.. Robinson met een dunkje en daarna een tech. maar hey lekkere dunk haha. :mrg: Brandunk Knightt, oh gawd.. Brook Lopez tehh fuck hoe krijgt ie dat erin dan. ;p 2 december 2015 bewerkt door Ilias. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 (bewerkt) Ik kijk ja, lijkt nog nergens naar. Knight enige lichtpuntje. Maar hey, Bledsoe zal zo wel ontploffen. Hoop ik. Lopez ook een beetje in een speeltuin zonder Chandler he. Edit- Daar is de run al (h) Doorknallen nu bitte. Of laat de Nets helemaal terugkomen. Dat kan natuurlijk ook. 2 december 2015 bewerkt door Hansje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 Worden even geowned door 0-18 (zo 1-18) Philly ;D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 Wat is dit nu weer voor onzin. Afgemaakt worden door Larkin-Ellington. Dacht dat wij het derde beste backcourt van de league hadden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 (bewerkt) Wat is dit nu weer voor onzin. Afgemaakt worden door Larkin-Ellington. Dacht dat wij het derde beste backcourt van de league hadden. Nets ouweee. Defense! Defense! Defense! Haha, told you dat de Nets gingen winnen. Alhoewel tis nog niet afgelopen, als de refs opeens net als tegen de Cavs gaan kloten, kan de Suns zomaar winnen. ;p Len, loveya. 4 sec. 3 point verschil. Bledsoe zo een buzzer beater, dan ga k huilend slapen. 2 december 2015 bewerkt door Ilias. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 Nou congratz Ili. Wat zijn we toch wisselvallig, hebben soms echt momenten dat we een paar minuten offensief zo waardeloos zijn. Rare driepunters, niemand onder de ring voor de rebound, geen beweging. Lelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 Kobe says he sensed PHI players were in awe after he hit first 3 shots: “[Like] ‘Holy crap, is this going to be an 81-[point] situation?'” :-D Hij eindigt de game met 20p uit 26 schoten, 4 voor 17 op 3 punters. Dit is expres hoor, dit is gewoon sabotage, hij wilt gewoon verliezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 [YOUTUBE]1ralEhcRPsE[/YOUTUBE] :D Kostte me wel 22 Fantasy punten die grap, maar dit kan toch niet haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 Echt absurd idd, zeker om dat zijn shooting form helemaal niet lelijk is zoals bij veel centers wel het geval is. Je zou bijna denken dat je je best moet doen om er zoveel te missen in een pot ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 Welke match staat er bij jullie vannacht op het programma? Pistons vs Suns? Hornets vs Warriors? Griffin vs George? Unibrow vs Beard? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 Welke match staat er bij jullie vannacht op het programma? Pistons vs Suns? Hornets vs Warriors? Griffin vs George? Unibrow vs Beard? Ik ga Pistons-Suns en Spurs-Bucks kijken. Jij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 Ik ga Knight Army ook kijken. Begin even met GSW en LA op dual scherm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 Niet heel veel zin in maar Suns uiteraard. Chadler was nog twijfelachtig, als die niet speelt kunnen we alvast een grafzerk maken voor Len tegen Drummond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 Niet heel veel zin in maar Suns uiteraard. Chadler was nog twijfelachtig, als die niet speelt kunnen we alvast een grafzerk maken voor Len tegen Drummond. Heb er zelf altijd ook weinig vertrouwen in hoor. Tegen alle tegenstanders uit vorm dit jaar verloren. :D Kings, Nets, Lakers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 (bewerkt) Ik ga Pistons-Suns en Spurs-Bucks kijken. Jij? Ik kijk van alles haha. Momenteel kijken hoe de Lakers de Wizards fftjes aanpakken in het eerste kwart. ;p Hoho, Nets gwn 4 in a row at home he. Die spelen gewoon op het niveau van Golden State, alleen zit het niet mee. Kobe :< 3 december 2015 bewerkt door Ilias. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 Niet heel veel zin in maar Suns uiteraard. Chadler was nog twijfelachtig, als die niet speelt kunnen we alvast een grafzerk maken voor Len tegen Drummond. Speelt niet he ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten