Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Basketbal

Tomasson

Aanbevolen berichten

Laatste tijd paar keer dichtbij geweest inderdaad, denk dat iedereen ze hun eerste overwinning ook wel gunt. Wij @Nets straks, ga je kijken [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION]; ?

Altijdd ouwe. Elke nacht paraat. Kijk misschien 2 nachten per week geen basketball, maar die kijk ik dan volgende ochtend terug tijdens saaie colleges. :mrg: Jij ook live kijken? Miss chatje als meerdere willen zien hoe de Nets de Suns gaan ballen. ;p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was ook maar tijdelijk haha.

Joe Johnson lekker ouwe. Leuk al die spoken waar je al heel het seizoen de bal aangeeft. Oh my god we spelen 6 min en ik ben het alweer zat. [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; kijk je?

Tering Young, ga es normaal dunken en spelen. ;p Robinson met een chase down block, soososo.

OHH Gawddd.. Robinson met een dunkje en daarna een tech. maar hey lekkere dunk haha. :mrg:

Brandunk Knightt, oh gawd..

Brook Lopez tehh fuck hoe krijgt ie dat erin dan. ;p

bewerkt door Ilias.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kijk ja, lijkt nog nergens naar. Knight enige lichtpuntje. Maar hey, Bledsoe zal zo wel ontploffen. Hoop ik. Lopez ook een beetje in een speeltuin zonder Chandler he.

Edit- Daar is de run al (h) Doorknallen nu bitte. Of laat de Nets helemaal terugkomen. Dat kan natuurlijk ook.

bewerkt door Hansje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is dit nu weer voor onzin. Afgemaakt worden door Larkin-Ellington. Dacht dat wij het derde beste backcourt van de league hadden.

Nets ouweee. Defense! Defense! Defense! Haha, told you dat de Nets gingen winnen. Alhoewel tis nog niet afgelopen, als de refs opeens net als tegen de Cavs gaan kloten, kan de Suns zomaar winnen. ;p

Len, loveya. 4 sec. 3 point verschil. Bledsoe zo een buzzer beater, dan ga k huilend slapen.

bewerkt door Ilias.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kobe says he sensed PHI players were in awe after he hit first 3 shots: “[Like] ‘Holy crap, is this going to be an 81-[point] situation?'”

:-D Hij eindigt de game met 20p uit 26 schoten, 4 voor 17 op 3 punters. Dit is expres hoor, dit is gewoon sabotage, hij wilt gewoon verliezen.

CVL97vSU4AA7mzf.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet heel veel zin in maar Suns uiteraard. Chadler was nog twijfelachtig, als die niet speelt kunnen we alvast een grafzerk maken voor Len tegen Drummond.

Heb er zelf altijd ook weinig vertrouwen in hoor. Tegen alle tegenstanders uit vorm dit jaar verloren. :D Kings, Nets, Lakers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga Pistons-Suns en Spurs-Bucks kijken. Jij?

Ik kijk van alles haha. Momenteel kijken hoe de Lakers de Wizards fftjes aanpakken in het eerste kwart. ;p

Hoho, Nets gwn 4 in a row at home he. Die spelen gewoon op het niveau van Golden State, alleen zit het niet mee.

Kobe :<

bewerkt door Ilias.
Link naar opmerking
Deel via andere websites