Curly Geplaatst 16 oktober 2015 Share Geplaatst 16 oktober 2015 Hmms klopt ik zie het nu ook. Dan weet ik even ook geen optie ben ik bang Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 18 oktober 2015 Share Geplaatst 18 oktober 2015 Ik lees nu iets over billing issues op Reddit. Speelt kennelijk al een tijdje en ze weten niet wanneer het opgelost is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 (bewerkt) Damian Lillard spent the offseason working on ambidexterity, dribbling and body control. Preparing to be the No. 1 option on the scouting report of every opposing team that he faces, Lillard is looking to exceed the expectations of those doubting him. "When I shoot, I feel stronger,'' Lillard said. "I don't fade as much.'' Lillard also added lower body strength in order to improve on the defensive end of the floor. At least nobody can say he's backing down from the challenge. Gaan we Russel Westbrook mode van hem te zien krijgen; of gaan we Carmelo Anthony mode van hem te zien. Ik gok op het eerste; die gaat beesteeeeen! :mrg: Over Russel Westbrook gesproken, die gaat ondanks Durant ook gewoon elke match weer gemakkelijk flirten met een triple double. Wat een beest. OKC gaat heel leuk worden om te zien. 19 oktober 2015 bewerkt door Ilias. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 23 oktober 2015 Share Geplaatst 23 oktober 2015 Damian Lillard, lol. Pre season match vs Clippers; 39 points, 8 turnovers, 4 steals, 9 assists, 5 rebounds, 14/30. Usage rate van hem is ook bizar, 47.0 in de Clippers match, en gemiddeld in de pre-season 37.0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 oktober 2015 Share Geplaatst 23 oktober 2015 Damian Lillard, lol. Pre season match vs Clippers; 39 points, 8 turnovers, 4 steals, 9 assists, 5 rebounds, 14/30. Usage rate van hem is ook bizar, 47.0 in de Clippers match, en gemiddeld in de pre-season 37.0. Bahbah, had ik maar de 8e pick gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 23 oktober 2015 Share Geplaatst 23 oktober 2015 Die gaat je inderdaad tussen de -5 en 70 punten opleveren dit fantasy seizoen :D Alleen zul je zien dat die -5 op exact t verkeerde moment gaat vallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 23 oktober 2015 Share Geplaatst 23 oktober 2015 Popovych bevestigt als head coach USA 2017-2020. De vraag is nu wie de dynasty in San Antonio gaat overnemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 23 oktober 2015 Share Geplaatst 23 oktober 2015 Budenholzer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 23 oktober 2015 Share Geplaatst 23 oktober 2015 (bewerkt) Wordt gewoon een dubbelfunctie voor Pop hoor ;). Hij heeft afgelopen zomer nog aangegeven een paar jaar door te willen in San Antonio, zelfs wanneer Timmy stopt. Lange tijd was er de veronderstelling dat die samen zouden stoppen. Overigens wordt door de ''insiders'' gezegd dat Pop Messina heeft uitgekozen als zijn opvolger, wanneer hij gaat stoppen bij de Spurs. Messina is nu z'n hoofdassistent, en vervangt hem wanneer hij een game mist. Hij zou ook niet meer open staan voor andere jobs in de league. Edit: [vine]eVpLVd1LMn3[/vine] Manuuuuuu.......:< 24 oktober 2015 bewerkt door El Blanquito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 25 oktober 2015 Share Geplaatst 25 oktober 2015 Ugh... Head coach en GM van de Timberwolves, Flip Saunders, op de 60 jarige leeftijd overleden aan kanker. Is wel heel snel gegaan, was pas 2 maanden geleden bekend geworden dat hij ziek was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 25 oktober 2015 Share Geplaatst 25 oktober 2015 Wauw wat een naar nieuws :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 25 oktober 2015 Share Geplaatst 25 oktober 2015 Heel sneu inderdaad, onverwacht ook wel. RIP Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 27 oktober 2015 Share Geplaatst 27 oktober 2015 Ja, vannacht gaat het weer beginnen! Alleen kut dat m'n ballstreams nog niet werkt. Maar ik heb er zin in hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 27 oktober 2015 Share Geplaatst 27 oktober 2015 Ben er klaar voor hoor. Damm! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 27 oktober 2015 Share Geplaatst 27 oktober 2015 Heerlijk om te mogen openen, DETROOOOOIT PISTOOOONS Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 27 oktober 2015 Share Geplaatst 27 oktober 2015 Morgen helaas tentamen om 9, maar voor OKC Spurs blijf ik even op. Morgenavond : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 27 oktober 2015 Share Geplaatst 27 oktober 2015 Wat een seizoen gaat dit worden, heb er tering veel zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 27 oktober 2015 Share Geplaatst 27 oktober 2015 Waar is die tiny? :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 27 oktober 2015 Share Geplaatst 27 oktober 2015 Waar is die tiny? :huhu: [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=8509]Mathi[/MENTION]; [MENTION=7785]Yitushita[/MENTION]; :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 27 oktober 2015 Share Geplaatst 27 oktober 2015 Morgen tentamen, maar voor een tiny morgenavond ben ik zéeker bij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 27 oktober 2015 Share Geplaatst 27 oktober 2015 Ga de eerste weken nog niet veel kunnen zien vrees ik. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 27 oktober 2015 Share Geplaatst 27 oktober 2015 Prioriteiten jongens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 27 oktober 2015 Share Geplaatst 27 oktober 2015 Heb overigens ook geen minuut van de voorbereiding gezien hoor dus geen idee hoe m'n Clippertjes ervoor staan :huhu: Maar het roster ziet er goed uit en [MENTION=10688]El Blanquito[/MENTION]; heeft er ongetwijfeld meer over te vertellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 27 oktober 2015 Share Geplaatst 27 oktober 2015 Misschien toch even de eerste helft kijken van Cavs @ Bulls. Wekker 8 uur morgen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 Heb overigens ook geen minuut van de voorbereiding gezien hoor dus geen idee hoe m'n Clippertjes ervoor staan :huhu: Maar het roster ziet er goed uit en [MENTION=10688]El Blanquito[/MENTION]; heeft er ongetwijfeld meer over te vertellen. Ik heb veel vertrouwen in de Clippers, Doc de GM scoort z’n eerste voldoende dit offseason. Bank aardig versterkt: Aldrich is een redelijk back-up big, die kan je best 15 minuten per game vertrouwen. Josh Smith is natuurlijk van game tot game een wildcard, maar als role player, verwacht ik dat hij, net als in Houston, meer goed dan kwaad doet. Lance heb ik iets minder vertrouwen in, Ik verwacht eerder dat hij uit de rotatie raakt, dan dat hij een grote rol gaat spelen. Maar met Pierce en CP3 in de kleedkamer kun je dat gokje nemen, die zullen het nooit toe staan dat het hij de hele chemistry van het team naar de klote helpt, zoals in Indy en Charlotte. Met Johnson heb je iets van een atletische, lange,3 & D guy binnen gehaald. Veel beter kun je niet krijgen met de Clippers hun mogelijkheden. Pierce is natuurlijk een fantastische aanwinst, nog altijd een prima scorer, brengt ervaring en leiderschap. Prigioni en Mbah a Moute kunnen in sommige line-ups, afhankelijk van de tegenstander, ook prima presteren. Ik vind het een fantastisch roster, verwacht dichtbij de 60 wins, en een top 3 seed. Zullen denk ik ook veel meer ‘’small’’ gaan spelen, zoals bijna elk team overigens, met Blake als center, Pierce als PF. Zal verdedigend niet al te best zijn natuurlijk, maar kunnen met die line-up iedereen outscoren. Blake is wat mij betreft ook een black horse voor de MVP race, die kan zomaar 24-10-6 gaan averagen. Dat in combinatie met een top record, zou hem natuurlijk kandidaat maken. Chicago start gewoon met Gasol en Mirotic, Noah op de bank. Benieuwd of ze iets van acceptabele defense kunnen spelen met die 2. Hoiberg is het tegenoverstelde van Thibs, denkt 100% aanvallend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten