Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Basketbal

Tomasson

Aanbevolen berichten

Nou en we zijn van start:

- Al-Farouq Aminu voor 4 jaar, 30 miljoen naar Portland

- Beste speler in de NBA 5 jaar 145 miljoen re-signed bij de Pelicans, Woj wist het eerder te melden dan Davis zelf zelfs

- Nets gaan Brook Lopez voor 3 jaar 60 miljoen en Thad Young voor 4 jaar, 50 miljoen re-signen

- Bucks gaan Middleton waarschijnlijk voor 5 jaar, 70 miljoen re-signen

- Kawhi krijgt ook de max in SA, 5 jaar 90 miljoen

- Vlade Divac reached out naar Rondo om naar Sac-Town te komen

- Monta Ellis in gesprek met de Pacers

- Lakers eerst in gesprek met Greg Monroe en daarna met DeAndre Jordan

- En in een game changer om alle twijfelende FA's direct over te laten komen, re-signen de Lakers Robert Sacre voor 1 miljoen, nu lijkt de komst van Aldridge slechts een formaliteit

- Dragic lijkt in Miami te blijven

- Cavs bezig met Tayshaun Prince, vraag me af of hij de oplossing is voor ze, was bij de Pistons heel matig

- Marc Gasol heeft meetings met andere teams dan de Grizzlies geweigerd, dus die blijft wss.

- Jimmy Buckets heeft een 5 jarig contract aangeboden gekregen in Chicago en het schijnt dat hij daar tevreden mee is

- Knicks maken van Beverley en Monroe hun prioriteiten

- Cavs hebben ook interesse in Beverley, maar dat zou heel interessant worden hoe ze dat capsgewijs gaan oplossen

Dat was het wel zon beetje voor de eerste paar uurtjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lopez en Young blijven bij Nets. Splitter naar de Hawks; betekent dat er extra cap space is voor Spurs om Aldridge in te lijven + dat Danny Green blijft. Daarnaast lijkt het voor de Hawks onmogelijk om Carroll + Millsap te resignen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Adrian Wojnarowski ‏@WojYahooNBA 8 min.8 minuten geleden Vertaling weergeven

DeMarre Carroll has agreed to a four year, $60M deal with Toronto, league source tells Yahoo.

Carroll dus naar Raptors. Benieuwd wat Hawks gaan doen met Millsap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Magic bieden Millsap 80 miljoen in 4 jaar. WTF :cab: :cab: :cab:

Opent wel de deur voor Tobias Harris naar Detroit _O_

Dat had Detroit ook moeten doen, all in voor Millsap. Ik deel je enthousiasme voor Harris niet zo, matige versie van Melo.

Atlanta gaat het bod van Millsap matchen trouwens, hoop dat hij blijft, zou zonde zijn om dat team na 1 jaar al helemaal uit elkaar te zien vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopelijk blijft Derozan in Toronto. En komt Caroll erin voor Ross. Gaat hun defense er eindelijk wat beter uitzien.

Joe Johnson btw mayb naar de Grizzlies dat zou vetjes zijn, hopelijk dat de Kings d will willen hebben die zijn wel zo gek om dat te doen haha.

Lillard 5 year 120 mln bij de blazers, team van niks volgend seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tyson Chandler naar [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; zn Suns.

Draymond Green schijnt de gesprekken met GSW gestopt te hebben, staat open voor andere teams. Al matchen de Warriors toch wel.

Love en TT trouwens max bij de Cavs die het record hoogste salaris gaan verbreken van de Nets.

Amir Johnson naar C's [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; Prima speler, weet de deal niet.

bewerkt door The Kerfts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Phoenix verlengt Knight (5/70), halen Tyson Chandler binnen (4/52), en hebben nu een meeting met Aldridge.

De 2 spelers die de Pistons ruilde voor Jennings hebben vandaag allebei een 5 jarig contract ten waarde van 70 miljoen gekregen :).

Ben nog steeds niet overtuigd van Knight, denk dat die hier nooit zo had kunnen ontwikkelen. Leek een goede stap voor hem te zijn om in Milwaukee met een schone lei te beginnen, nog steeds niet het type speler die ik in mijn team zou willen hebben, teveel een comboguard. Middleton daarentegen, die hebben we gewoon gratis weggegeven, hadden we heel goed kunnen gebruiken nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wauw, echt totaal niet zien aankomen die move voor Chandler. Echt een complete verrassing. Wright out, Chandler in. Dat lijkt me een goeie upgrade.

Edit-

[twitter]616362506840190976[/twitter]

Zal uiteindelijk wel 'gewoon' naar San Antonio gaan maar toch. I like it.

Edit2-

[twitter]616400386765619200[/twitter]

Nou nou.

bewerkt door Hansje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens David Pick van Basketball Insider heeft Aldridge voor San Antonio gekozen. Ken hem niet, weet niet hoe serieus we hem moeten nemen, maar hij wordt geretweet door mensen die ik wil serieus neem. Wat een teampje als het doorgaat, die gekke ouwe Pop flikt het gewoon :<.

Millsap blijft bij de Hawks, Splitter dus ''gewoon'' vanaf de bank. Goede deal, hadden vorig seizoen erg veel moeite om de ''Niet-Horford'' minuten op te vullen. Carroll's verlies doet pijn, maar Sefolosha is een goed alternatief, zullen nog wel een goedkope backup wing aantrekken.

Draymond Green ook gewoon bijgetekend, had verwacht dat hij een max. deal zou afdwingen via een ander team, maar hij tekent voor 5 jaar, 82 miljoen.

Love ook gewoon bijgetekend in Cleveland, net als Shumpert en Thomspon.

Paul Pierce tekent (Een seizoen te laat) voor 3 jaar bij de Clippers.

Sacramento dumpt Jason Thompson, Landry en Stauskas in Philadelphia om ruimte te maken. Benieuwd voor wie ?, zal wel Rondo zijn, lekkere fit :-D. (Edit: Zijn geïnteresseerd in Rondo, Ellis & Matthews)

bewerkt door El Blanquito
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook Marcus Morris (de minste van de 2), Bullock & Granger naar de Pistons, voor een 2nd round pick. Suns maken ruimte voor Aldridge, de tweeling is weer uit elkaar :(.

Aldridge heeft dus nog zeker geen besluit gemaakt, heeft de Lakers een 2de meeting gegund, en wilt de Suns en Spurs gaan bezoeken. Ook de Heat heeft zich gemeld, die willen ook nog graag een meeting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook Marcus Morris (de minste van de 2), Bullock & Granger naar de Pistons, voor een 2nd round pick. Suns maken ruimte voor Aldridge, de tweeling is weer uit elkaar :(.

Aldridge heeft dus nog zeker geen besluit gemaakt, heeft de Lakers een 2de meeting gegund, en wilt de Suns en Spurs gaan bezoeken. Ook de Heat heeft zich gemeld, die willen ook nog graag een meeting.

Zijn nou ook niet echt spelers die hoop doen leven. Zie iig wel een beleid nu, SVG wil geen risico nemen met dure FA's en hoopt dat hij mannen als Miller, Morris etc. rustig kan brengen. Hij blijft voor heel lage prijsjes telkens spelers brengen die opeens veel kunnen brengen. Als je ziet wat voor speler SVG van Tolliver heeft gemaakt, heb ik er ook wel vertrouwen in dat hij zoiets met Morris kan bereiken. Al weet ik alleen dat het een stretchende forward is, verder weet ik niks van hem, van Bullock weet ik helemaal niks. Misschien kan [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; helpen? Marcus wel ziek goed contract zie ik, zit vast voor 20 miljoen over 4, dat is een bargain voor iedereen die een meerwaarde kan zijn.

Heb die Bullock nog nooit gezien trouwens, wat voor speler is dat?

En ja Granger voor zn blessure was heerlijk, nu is het niks meer.

bewerkt door The Kerfts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn eerste reactie op die deal was wel positief eigenlijk. Zelfs als Aldridge naar de Spurs gaat, hey, mooi dat we die ambitie tonen. Later werd echter duidelijk dat we nog niet genoeg space hebben voor Aldridge en Chandler, dus moet een van die twee nog via een sign-and-trade gehaald worden en dan ben ik toch al iets minder positief als dat zou betekenen dat bijv. Markieff Morris nog weg gaat. Mja. We gaan het zien.

Voor jullie wel een goeie deal denk ik hoor [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Dat contract van Morris is inderdaad een steal, zeker met de verhoging van de cap die er zit aan te komen. Speelde meestal als SF. Degelijke shooter, degelijke rebounder..Enige nadelen zijn dat hij een pak techs krijgt en, niet onbelangrijk dit, dat er een mogelijke veroordeling zit aan te komen. Bullock heeft bij ons alleen garbage time gespeeld dus daar kan ik niet veel over zeggen. Granger zelfs geen minuut gespeeld bij ons, toch beetje zonde. Had wel willen zien of we daar nog wat van konden maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wes Matthews voor 4 jaar en 64 miljoen naar Dallas. Die mag z'n agent een extra bonus geven, zo'n deal krijgen met een kapotte achillespees. Hoop dat hij weer de oude kan worden, geweldige speler, maar de geschiedenis spreekt niet in z'n voordeel.

Medelijden met die arme (hondstrouwe) fans in Sacramento, van de ene verschrikkelijk owner naar een nog ergere. Geven een 1st. round pick weg om salaris ruimte te maken, halen vervolgens niemand binnen ;e.

Link naar opmerking
Deel via andere websites