Satyr Geplaatst 4 uur geleden Share Geplaatst 4 uur geleden 1 minuut geleden zei Rogier.: Gênant hoor. Dat je je hier nog durft te vertonen. Zonde man. Heb je al eens een 9-darter gegooid? Ja, afgelopen maart. Daarna nog eens een keer de D12 gemist in een onderling potje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 uur geleden Share Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Op 3-3-2024 om 00:37 zei Satyr: Ik heb een 9 darter gegooid vandaag @Rogier. 4 uur geleden bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 uur geleden Share Geplaatst 4 uur geleden Hup Wesley! Veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 3 uur geleden Share Geplaatst 3 uur geleden Dit potje is echt verschrikkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 uur geleden Share Geplaatst 3 uur geleden 1 uur geleden zei Satyr: Mike de Decker is dan ook geen vriendjes met die andere twee, dus pluspunten. Ik heb zaterdag een 9 darter gemist, ik gooide 180, 180 en teon wilde ik T20, T15 en D18 gooien, maar het werd S20, T15, D18 Tops over, die ging niet meteen uit. Wel een 14 darter uiteindelijk Haha toch lekker. Ik gooide vrijdagavond een 130-finish. Hoogtepuntje van mezelf, net als mijn eerste single overwinning in de 1e Divisie! (3-0 zelfs). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 uur geleden Share Geplaatst 3 uur geleden 4 minuten geleden zei neva: Dit potje is echt verschrikkelijk. Ja dit is echt niet best. Vanavond maar genieten van Price, zou die ze koptelefoon mee hebben genomen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 3 uur geleden Share Geplaatst 3 uur geleden Heerlijk thuiswerk dagje zo, hele middag darts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 uur geleden Share Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Voor Plaisier wel belangrijk dat hij 2 potjes wint, want dan komt hij (zonder tourkaart) in de top-64 terecht. Voor komende 2 jaar heeft hij via de Challenge Tour wel al een tourkaart bemachtigt. Alleen als hij buiten de top-64 eindigt, wordt zijn gewonnen prijzengeld weer gereset naar €0,- Brengt misschien ook wel meer druk met zich mee, want maakt wel groot verschil aan hoeveel toernooien je komend jaar mag deelnemen. 3 uur geleden bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 uur geleden Share Geplaatst 2 uur geleden 35 minuten geleden zei neva: Dit potje is echt verschrikkelijk. Hier doe je de dartsfans geen plaisier mee, nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 uur geleden Share Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 27 minuten geleden zei 007mark: Voor Plaisier wel belangrijk dat hij 2 potjes wint, want dan komt hij (zonder tourkaart) in de top-64 terecht. Voor komende 2 jaar heeft hij via de Challenge Tour wel al een tourkaart bemachtigt. Alleen als hij buiten de top-64 eindigt, wordt zijn gewonnen prijzengeld weer gereset naar €0,- Brengt misschien ook wel meer druk met zich mee, want maakt wel groot verschil aan hoeveel toernooien je komend jaar mag deelnemen. Top 64 valt wel mee aan hoeveel toernooien je mee mag doen. Geen enkele zelfs volgens mij. Geeft meer een hele goede start om je tourkaart te behouden en richting top 32 te gaan wat wel invloed heeft op welke toernooien je mag meedoen en geplaatste status wk etc. 2 uur geleden bewerkt door timpy00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 uur geleden Share Geplaatst 1 uur geleden Decker tegen Woodhouse komt ook in de agenda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 minuten geleden Share Geplaatst 9 minuten geleden Keurige pot van Wattimena andermaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 2 minuten geleden Share Geplaatst 2 minuten geleden Die was toch altijd een van Barneveld, maar dan extremer en slechter in interviews(hoewel dat best zal meevallen als hij wint neem ik aan) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten