Richarð. Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 Had liever Smith, Gurney of vd Pas ipv Huybrechts Smith had een matig jaar en zit er dus logischerwijs niet bij. Van de Pas en Gurney had ik ook liever gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 Vind Huybrechts en Van de Pas allebei betere spelers dan Gurney. Coinfilpje wat mij betreft, snap wel dat ze dan voor Huybrechts gekozen hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 Huybrechts toch ook wel spraakmakend met zijn gejuich altijd en gezeur van Taylor. Kan mooie tv opleveren weer. Van de Pas is misschien toch nog wel een jaar te vroeg. Premier League kan spelers namelijk ook ecgt kapot maken, als je iedere week verliest. Webster en Newton zijn hier mooie voorbeelden van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 2 januari 2017 Auteur Share Geplaatst 2 januari 2017 Blij dat Gurney niet meedoet. Kwal van een gozer. Als hij kwalitatief erbij had gehoord hoorde je mij niet klagen, maar met meerdere gelijkwaardige spelers blij dat hij er niet bij is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 3 januari 2017 Share Geplaatst 3 januari 2017 Zaterdag begint het BDO WK, wordt alleen nergens uitgezonden. Als er goede streams zijn pak ik nog wel een paar potjes mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 januari 2017 Share Geplaatst 5 januari 2017 Zaterdag begint het BDO WK, wordt alleen nergens uitgezonden. Als er goede streams zijn pak ik nog wel een paar potjes mee. De BBC ook niet meer joh :o? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 5 januari 2017 Share Geplaatst 5 januari 2017 Nee helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 6 januari 2017 Share Geplaatst 6 januari 2017 Was al Eurosport toch de laatste jaren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 januari 2017 Share Geplaatst 6 januari 2017 Ik zie in de programmering van Eurosport ook geen darts eigenlijk. Misschien dan maar streamen inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 6 januari 2017 Share Geplaatst 6 januari 2017 (bewerkt) Lees net dat Eurosport er ook mee gestopt is :D BBC gestopt met Lakeside Jarenlang was de BBC gastheer in de Lakeside Country Club om verslag te doen van het WK van de British Darts Organisation. Bezuinigingen heeft de omroep echter genoodzaakt om met ingang van dit jaar te stoppen met het verslag van het WK. Daarnaast zendt de BBC sinds enige tijd een dartstoernooi uit van de PDC omdat veel populaire darters zijn verhuisd naar deze organisatie. Eurosport zendt toernooi niet meer uit In Nederland was het toernooi ook te volgen via sportzender Eurosport. Maar ook Eurosport stopt met ingang van dit jaar met het uitzenden van het evenement. Pieter Lubbers van Eurosport heeft tegenover deze website bevestigd dat het toernooi niet meer wordt uitgezonden door de sportzender. Channel 4 In Engeland is het toernooi wel te volgen via de commerciële televisiezender Channel 4. Deze zender is in Nederland te ontvangen via de Astra 2-satelliet. Channel 4 gaat alle middagpartijen uitzenden van het toernooi. Daarnaast zendt de betaalzender BT Sports alle avondwedstrijden van het toernooi live uit. Deze zender is echter in Nederland niet te ontvangen 6 januari 2017 bewerkt door ForzaUtreg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 6 januari 2017 Share Geplaatst 6 januari 2017 (bewerkt) Weet niet of je het hier mag neerzetten maar hier kan je Channel 4 bekijken: Edit: Alles wordt live uitgezonden op het Youtube-kanaal van de BDO: https://www.youtube.com/bdodarts 15 januari 2017 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ajaxfvr Geplaatst 15 januari 2017 Share Geplaatst 15 januari 2017 Zometeen de finale ! Ben benieuwd of die noppert kan winnen, hij krijgt wel een zware kluif an die Durrant.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 15 januari 2017 Share Geplaatst 15 januari 2017 Zonde, aardig wat kansen gehad. Toch 35k pond rijker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 1 februari 2017 Share Geplaatst 1 februari 2017 Wat is een beetje een goed scorebord voor op je PC? Liefst eentje die gemiddeldes ook bijhoudt enzo, en dan niet alleen van vandaag maar een die gewoon alles opslaat. Gebruikte Darts 16, die is wel prima, maar moet nu betalen. Is ook geen probleem, maar ga geen 17 euro oid neerleggen als er een betere is voor minder/dezelfde prijs/iets meer. @007mark @Fabian. jullie darten wel regelmatig toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 februari 2017 Share Geplaatst 1 februari 2017 Heb Darts16 inderdaad, doet het prima. Heb op een of andere manier een glitch dat ik gewoon onbeperkt kan gebruiken ;c.. Elke keer als ik opstart komt er in beeld: Can't find this file', maar als ik vervolgens op OK klik start ie gewoon :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 1 februari 2017 Share Geplaatst 1 februari 2017 Heb Darts16 inderdaad, doet het prima. Heb op een of andere manier een glitch dat ik gewoon onbeperkt kan gebruiken ;c.. Elke keer als ik opstart komt er in beeld: Can't find this file', maar als ik vervolgens op OK klik start ie gewoon :r Haha mazzelpik. Ga hem wel ff kopen straks dan. Gooi nu tussen de 45 en 55 gemiddeld elke keer, alleen gooi erg wisselvallig ;c Gooi voortaan bijna elke dag wel ongeveer een uurtje, wil dit jaar hoge ogen gaan gooien op het jaarlijkse toernooi bij mn voetbalclub. Alleen roep ik dat al 3 jaar huhu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 februari 2017 Share Geplaatst 1 februari 2017 Haha mazzelpik. Ga hem wel ff kopen straks dan. Gooi nu tussen de 45 en 55 gemiddeld elke keer, alleen gooi erg wisselvallig ;c Gooi voortaan bijna elke dag wel ongeveer een uurtje, wil dit jaar hoge ogen gaan gooien op het jaarlijkse toernooi bij mn voetbalclub. Alleen roep ik dat al 3 jaar huhu. Ik ook ongeveer ja. Succes ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 16 maart 2017 Share Geplaatst 16 maart 2017 Dat uitfluiten van Taylor, genant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 17 maart 2017 Share Geplaatst 17 maart 2017 Dat uitfluiten van Taylor, genant. Had ie zich maar niet zo idioot moeten gedragen toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 17 maart 2017 Share Geplaatst 17 maart 2017 Had ie zich maar niet zo idioot moeten gedragen toch? Dus dan is de oplossing om je tot dat niveau te verlagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 9 april 2017 Share Geplaatst 9 april 2017 ik heb een vraagje. Binnenkort is er een darttoernooi bij mij in de buurt. Aangezien ik wel graag mee wil doen heb ik uiteraard pijlen nodig. Wie kan mij advies geven mbt de pijlen. Ze mogen niet meer kosten dan €20 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 april 2017 Share Geplaatst 9 april 2017 ik heb een vraagje. Binnenkort is er een darttoernooi bij mij in de buurt. Aangezien ik wel graag mee wil doen heb ik uiteraard pijlen nodig. Wie kan mij advies geven mbt de pijlen. Ze mogen niet meer kosten dan €20 Advies is moeilijk, want iedereen heeft zo zijn eigen pijlen waar hij goed mee gooit. Kan wel zeggen dat je met 20 euro geen toppijlen hebt. Zou gewoon een keer naar zo'n zaak gaan waar je kunt gooien en dat ze je ook echt helpen en advies geven. Ga ik zelf ook doen binnenkort als mijn eerste seizoen afgelopen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 9 april 2017 Share Geplaatst 9 april 2017 Voor 20 euro heb je volgens mij best prima pijlen hoor. Gooi zelf sinds februari in de 1e divisie bij DSWN, gaat best aardig. 62% singles, 69% koppels, 7x 180, 120,114,111,100 finishes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 april 2017 Share Geplaatst 28 april 2017 Was wat het groene monster weer aan het beesten zeg die 2e partij. Lewis ook wel slecht, maar van Gerwen gaf hem geen enkele kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 mei 2017 Share Geplaatst 18 mei 2017 (bewerkt) Die Van Gerwen :-D Hou op hoor. Hebben ze er in de pauze een injectie in gezet ofzo? Edit: Wright :r Choker. Nu verliest ie nog ook manman. 18 mei 2017 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten