Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Huybrechts toch ook wel spraakmakend met zijn gejuich altijd en gezeur van Taylor. Kan mooie tv opleveren weer. Van de Pas is misschien toch nog wel een jaar te vroeg.

Premier League kan spelers namelijk ook ecgt kapot maken, als je iedere week verliest. Webster en Newton zijn hier mooie voorbeelden van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lees net dat Eurosport er ook mee gestopt is :D

BBC gestopt met Lakeside

Jarenlang was de BBC gastheer in de Lakeside Country Club om verslag te doen van het WK van de British Darts Organisation. Bezuinigingen heeft de omroep echter genoodzaakt om met ingang van dit jaar te stoppen met het verslag van het WK. Daarnaast zendt de BBC sinds enige tijd een dartstoernooi uit van de PDC omdat veel populaire darters zijn verhuisd naar deze organisatie.

Eurosport zendt toernooi niet meer uit

In Nederland was het toernooi ook te volgen via sportzender Eurosport. Maar ook Eurosport stopt met ingang van dit jaar met het uitzenden van het evenement. Pieter Lubbers van Eurosport heeft tegenover deze website bevestigd dat het toernooi niet meer wordt uitgezonden door de sportzender.

Channel 4

In Engeland is het toernooi wel te volgen via de commerciële televisiezender Channel 4. Deze zender is in Nederland te ontvangen via de Astra 2-satelliet. Channel 4 gaat alle middagpartijen uitzenden van het toernooi. Daarnaast zendt de betaalzender BT Sports alle avondwedstrijden van het toernooi live uit. Deze zender is echter in Nederland niet te ontvangen

bewerkt door ForzaUtreg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is een beetje een goed scorebord voor op je PC? Liefst eentje die gemiddeldes ook bijhoudt enzo, en dan niet alleen van vandaag maar een die gewoon alles opslaat. Gebruikte Darts 16, die is wel prima, maar moet nu betalen. Is ook geen probleem, maar ga geen 17 euro oid neerleggen als er een betere is voor minder/dezelfde prijs/iets meer. @007mark @Fabian. jullie darten wel regelmatig toch?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb Darts16 inderdaad, doet het prima. Heb op een of andere manier een glitch dat ik gewoon onbeperkt kan gebruiken ;c..

Elke keer als ik opstart komt er in beeld: Can't find this file', maar als ik vervolgens op OK klik start ie gewoon :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb Darts16 inderdaad, doet het prima. Heb op een of andere manier een glitch dat ik gewoon onbeperkt kan gebruiken ;c..

Elke keer als ik opstart komt er in beeld: Can't find this file', maar als ik vervolgens op OK klik start ie gewoon :r

Haha mazzelpik. Ga hem wel ff kopen straks dan. Gooi nu tussen de 45 en 55 gemiddeld elke keer, alleen gooi erg wisselvallig ;c Gooi voortaan bijna elke dag wel ongeveer een uurtje, wil dit jaar hoge ogen gaan gooien op het jaarlijkse toernooi bij mn voetbalclub. Alleen roep ik dat al 3 jaar huhu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha mazzelpik. Ga hem wel ff kopen straks dan. Gooi nu tussen de 45 en 55 gemiddeld elke keer, alleen gooi erg wisselvallig ;c Gooi voortaan bijna elke dag wel ongeveer een uurtje, wil dit jaar hoge ogen gaan gooien op het jaarlijkse toernooi bij mn voetbalclub. Alleen roep ik dat al 3 jaar huhu.

Ik ook ongeveer ja. Succes ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb een vraagje. Binnenkort is er een darttoernooi bij mij in de buurt. Aangezien ik wel graag mee wil doen heb ik uiteraard pijlen nodig. Wie kan mij advies geven mbt de pijlen. Ze mogen niet meer kosten dan €20

Advies is moeilijk, want iedereen heeft zo zijn eigen pijlen waar hij goed mee gooit. Kan wel zeggen dat je met 20 euro geen toppijlen hebt. Zou gewoon een keer naar zo'n zaak gaan waar je kunt gooien en dat ze je ook echt helpen en advies geven.

Ga ik zelf ook doen binnenkort als mijn eerste seizoen afgelopen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites