Luke. Geplaatst 21 februari 2016 Share Geplaatst 21 februari 2016 Nou de Qualifiers voor de UK Open zitten er op. Van Gerwen heeft er uiteindelijk 3 van de 6 kwalificatietoernooien gewonnen. 15 Nederlanders hebben zich in totaal geplaats, denk wel veel. Grote namen die het toernooi missen zijn toch wel Ronnie Baxter, Devon Petersen, Paul Nicholson en Dimitri van den Bergh. Christian Kist ook niet trouwens. Volledige lijst hier: http://www.darts-news.com/the-field-for-the-2016-uk-open-has-been-confirmed/ Keegan Brown, Max Hopp en Jyhan Artut mag je ook wel in dit rijtje scharen. Vooral Brown is opvallend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 22 februari 2016 Share Geplaatst 22 februari 2016 Zin om een pijltje in een bordje te deponeren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triss Geplaatst 25 februari 2016 Share Geplaatst 25 februari 2016 (bewerkt) Geschiedenis vanavond op tv boys. Oeioeioei Mikey :) Edit: zonde zeg van die 7e leg en eigenlijk ook die daarna. Wel prachtig dat Engelse commentaar en ook om te zien, echt buitenaards. 25 februari 2016 bewerkt door Triss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 25 februari 2016 Share Geplaatst 25 februari 2016 Gvd, 136 gemiddeld bij 6-0. 'Maar 123' na 7-1 ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hixxo Geplaatst 25 februari 2016 Share Geplaatst 25 februari 2016 Wereldrecord lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 25 februari 2016 Auteur Share Geplaatst 25 februari 2016 Echt bizar goed dit :cab: Door de laatste twee legs weet je dat het beter kan, maar ik vraag me af wanneer dit record wordt verbroken. Ongekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 27 februari 2016 Share Geplaatst 27 februari 2016 Haalde dat gemiddeld vanavond ook bijna. Nee helaas. Darttoernooitje op de club. Eerste 2 potten 'onverdiend' verloren (naja, was scorend veel beter, alleen echt ongekend veel dubbels gemist (wat normaal mijn sterke punt is), dus echt onverdiend was het ook weer niet) met 1-2, daarna 2-0 en 2-1 gewonnen. Laatste partij was het mooist, 1e leg won ik dik verdiend, daarna 2 legs scorend de mindere, voor het eerst in het toernooi dat ik scorend minder was. Laatste leg zet hij hem weg op 40 en ik sta op 156, gooi ik hem opeens uit :D Was al mijn hoogste finish ooit en heb mijn eigen record dus geëvenaard. Daarna 1e ronde knock-outfase, ging gelijk op, kwam 1-0 achter, toen 1-1 en toen al de beslissende leg. Gooit die man opeens elke beurt 1 of 2 triples :cab: Dubbel had hij ook in 2 pijlen, kon hem niet bijhouden helaas. Desalniettemin wel tevreden, moet vooral beter worden op de dubbels en op mijn alcoholconsumptie letten als ik bezig ben. Ga komend jaar wel echt veel gooien en aan meer toernooitjes meedoen, merk op zo'n toernooi altijd hoe leuk ik het echt vind. Moet alleen het dartbord nog ff op zien te hangen hier, even wat materiaal halen om erachter te hangen (zodat ze er beneden minder last van hebben) en even goed de afstand/hoogte meten. Iemand nog een goed programma van een dartbot ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 februari 2016 Share Geplaatst 27 februari 2016 Haalde dat gemiddeld vanavond ook bijna. Nee helaas. Darttoernooitje op de club. Eerste 2 potten 'onverdiend' verloren (naja, was scorend veel beter, alleen echt ongekend veel dubbels gemist (wat normaal mijn sterke punt is), dus echt onverdiend was het ook weer niet) met 1-2, daarna 2-0 en 2-1 gewonnen. Laatste partij was het mooist, 1e leg won ik dik verdiend, daarna 2 legs scorend de mindere, voor het eerst in het toernooi dat ik scorend minder was. Laatste leg zet hij hem weg op 40 en ik sta op 156, gooi ik hem opeens uit :D Was al mijn hoogste finish ooit en heb mijn eigen record dus geëvenaard. Daarna 1e ronde knock-outfase, ging gelijk op, kwam 1-0 achter, toen 1-1 en toen al de beslissende leg. Gooit die man opeens elke beurt 1 of 2 triples :cab: Dubbel had hij ook in 2 pijlen, kon hem niet bijhouden helaas. Desalniettemin wel tevreden, moet vooral beter worden op de dubbels en op mijn alcoholconsumptie letten als ik bezig ben. Ga komend jaar wel echt veel gooien en aan meer toernooitjes meedoen, merk op zo'n toernooi altijd hoe leuk ik het echt vind. Moet alleen het dartbord nog ff op zien te hangen hier, even wat materiaal halen om erachter te hangen (zodat ze er beneden minder last van hebben) en even goed de afstand/hoogte meten. Iemand nog een goed programma van een dartbot ofzo? http://www.pro-darter.com Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 3 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 3 maart 2016 Van Gerwen - Wright wereldrecord hoogste gecombineerde gemiddelde, doen ze na Van Gerwen's wereldrecord van vorige week. Ongelooflijk joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Vanaf vandaag UK Open. Heerlijk is dat altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike-92 Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Haalde dat gemiddeld vanavond ook bijna. Nee helaas. Darttoernooitje op de club. Eerste 2 potten 'onverdiend' verloren (naja, was scorend veel beter, alleen echt ongekend veel dubbels gemist (wat normaal mijn sterke punt is), dus echt onverdiend was het ook weer niet) met 1-2, daarna 2-0 en 2-1 gewonnen. Laatste partij was het mooist, 1e leg won ik dik verdiend, daarna 2 legs scorend de mindere, voor het eerst in het toernooi dat ik scorend minder was. Laatste leg zet hij hem weg op 40 en ik sta op 156, gooi ik hem opeens uit :D Was al mijn hoogste finish ooit en heb mijn eigen record dus geëvenaard. Daarna 1e ronde knock-outfase, ging gelijk op, kwam 1-0 achter, toen 1-1 en toen al de beslissende leg. Gooit die man opeens elke beurt 1 of 2 triples :cab: Dubbel had hij ook in 2 pijlen, kon hem niet bijhouden helaas. Desalniettemin wel tevreden, moet vooral beter worden op de dubbels en op mijn alcoholconsumptie letten als ik bezig ben. Ga komend jaar wel echt veel gooien en aan meer toernooitjes meedoen, merk op zo'n toernooi altijd hoe leuk ik het echt vind. Moet alleen het dartbord nog ff op zien te hangen hier, even wat materiaal halen om erachter te hangen (zodat ze er beneden minder last van hebben) en even goed de afstand/hoogte meten. Iemand nog een goed programma van een dartbot ofzo? Ik gebruik dartcounter, prima appje, ook met dartbot! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Main Stage Benito van de Pas v Simon Whitlock Peter Wright v Terry Jenkins Michael van Gerwen v Rob Cross Phil Taylor v Raymond van Barneveld Stage Two Jamie Caven v Stephen Bunting Vincent van der Voort v Andy Jenkins Adrian Lewis v John Henderson Gary Anderson v Barry Lynn Board Three Joe Cullen v Alan Norris Mark Webster v Dirk van Duijvenbode Michael Smith v Stuart Kellett Joe Murnan v Jelle Klaasen Board Four Kim Huybrechts v Justin Pipe Kyle Anderson v James Wilson Ricky Evans v Darren Webster Ryan De Vreede v Mensur Suljovic Vanaf 2 uur de volgende ronde van de UK Open. Helaas niet live op tv. Nog 7 Nederlanders in het toernooi bij de laatste 32. Mooie van dit toernooi is de vrije loting. Al zal van Barneveld daar anders over denken ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Gisteren 140-140-92-129 gegooid. Helaas maar tijdens het ingooien, maar toch een 12 darter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Goh, Van Gerwen weer fantastisch: 177 - 170 uit, leg daarna een 9 darter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 5 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 5 maart 2016 En dat is dan niet op tv :( Anderson eruit door Lynn, een qualifier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Idd, aangewezen op een steam. Zo Rvb tegen Taylor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Main Stage Stephen Bunting v Joe Cullen Phil Taylor v Vincent van der Voort Adrian Lewis v Jelle Klaasen Michael van Gerwen v Kim Huybrechts Stage Two Mark Webster v Mensur Suljovic Stuart Kellett v Barry Lynn Peter Wright v Darren Webster Benito van de Pas v Kyle Anderson Vanavond vanaf 8 uur bovenstaande partijen wel live ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 5 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 5 maart 2016 Lynn weer door. Eindigt de wedstrijd op 125 met 50-25-50 :mrg: Heerlijk man als qualifier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 maart 2016 Share Geplaatst 5 maart 2016 Jammer van Vincent. Gooide een prima pot tegen Phil, maar kwam gewoon net te kort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triss Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Er staat ook echt geen maat op MvG. Laat even Taylor en Wright weer kansloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 maart 2016 Share Geplaatst 19 maart 2016 Had even last van leerontwijkend gedrag, dus maar even een format van de WK finale gespeeld tegen dartbot (40gem.) Uiteindelijk met 7-2 in sets gewonnen. Veel ook met 3-2, waar ik de verloren sets beide met 0-3 verloor. Beste leg ging in 23 darts. Mijn gemiddelde lag uiteindelijk op 45 en een beetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 maart 2016 Share Geplaatst 20 maart 2016 Lex Immers vandaag in beide Challenge Tours in de eerste ronde eruit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 maart 2016 Share Geplaatst 20 maart 2016 Ik had vrijdag pech. 1e leg 60-180-100-100-61 (15 darts) 2e leg 180-40-180-51-50 (19 darts, ik miste de dubbels) In die tweede leg gooi ik na de 180 weer een T20, maar die valt me eruit met de 2e pijl, dat was wel even balen. Ik had een 11 darter kunnen gooien, maar helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 25 maart 2016 Share Geplaatst 25 maart 2016 Ik had vanavond pech [MENTION=4048]Satyr[/MENTION];. Rankingtoernooitje makkelijk de poule door, gelijk tegen sterke speler. Eerste leg niet binnen 21 pijlen uit. Wel kansen gehad, maar prima. 2e leg sta ik binnen 9 darts op 56 en finish niet. Kan ik flink kwaad om worden dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 25 maart 2016 Share Geplaatst 25 maart 2016 Ja, dat is jammer. Vooral zo'n 2e leg is wel heel zonde. Ik ga zelf vanaf komende zomer in een 2e competitie gooien hier. Er is een vrijdagcompetitie en een dinsdag/donderdag competitie. Ik ben voor de di/do competitie gevraagd door een 1e klasse team :) Best trots, hahaha. Je betaald er geen contributie, we krijgen shirts etc. Wel gaaf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten