Fabian. Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Tsja als je zoveel setpijlen mist verdien je die set ook niet. Snap die D18 ook niet, als je m dan bij D9 in de enkele gooit ben je klaar. Is niet voor niks dat de meesten D16 willen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Is z'n favoriete dubbel, maar hij blijft 'm ook zoeken als ie niet loopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Weer die dubbel 18 die die mist, gelukkig krijgt ie nog een kans. EDIT: Uiteindelijk valt 'ie, lekker. Doorpakken nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mourinho95 Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Mooie pot, hopen dat Klaasen door kan drukken nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Missen beiden veel dubbels zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Pfff, niet normaal hoor dit. Enorm veel dubbels worden er gemist door beide darters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 King zat erdoorheen op het einde joh, oude man wordt 't. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Inderdaad. Hoe laat spelen de Nederlanders nu in de volgende ronde? [MENTION=3933]Bruins[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 V/d Pas dalijk tegen Smith. Vanavond Van der Voort tegen Anderson en Van Gerwen-Barney. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Hoelaat spelen de Hollanders today? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triss Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Hoelaat spelen de Hollanders today? Nu zo Benito tegen Smith en vanavond Vd Voort pas en laatste partij Mikey vs Barney Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Zitten daar geen vaste tijden aan vast of zo? :huhu: Dat bedoel ik eigenlijk en [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION]; ook denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Richttijden, maar die zijn afhankelijk van de lengte van de partijen. Net als bij tennis bijvoorbeeld. 21:30 Van der Voort 23:00 Barney - MvG Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 29 december 2015 Auteur Share Geplaatst 29 december 2015 Nee, is afhankelijk van hoelang de eerste pot duurt. Vanavond eerste pot rond 20.15. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mourinho95 Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Haha die van Duijvenbode, ik geef hem 55% kans tegenover 60%. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Haha die analisten. 75% kans tegen Smith. Smith duidelijk favoriet toch man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 http://www.flashscore.com/match/hGpQD2sI/#h2h;overall Die van Gerwen is wel heeul ziek he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 (bewerkt) Haha die analisten. 75% kans tegen Smith. Smith duidelijk favoriet toch man. 'Als Benito goed scoort en bijblijft geef ik hem 75% kans.' Ja goh :r Smith _O_ Zonde van die bouncer, anders in 9 darts uit. Gooit boven de 108, ziek hoor. 29 december 2015 bewerkt door Bruins Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 'Als Benito goed scoort en bijblijft geef ik hem 75% kans.' Ja goh :r Haha huilen van het lachen he. Altijd al fan van die Smith geweest. Die man kan zo gemakkelijk gooien. Niet normaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Die laatste leg tel ik als 9-darter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Tju zeg, die Smith begon op het einde wel even ziek lekker te gooien hoor. Voor mijn gevoel speelde de zenuwen een grote rol bij vd Pas, even overheen stappen in deze pauze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Vorige ronden gooide die Smith ook nog tops met elke pijl zowat. Anders was deze set gewoon in 3-0 geëindigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 29 december 2015 Auteur Share Geplaatst 29 december 2015 Smith staat ze even te smijten, allemachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Smith alles op talent he, beetje zelfde als Lewis. Zo enorm makkelijk. Zal me niet verbazen mocht dit 4-0 worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Co en Roland naast elkaar is het best haha. 'Dit is de subtop van de subtop.' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten