Jeroen. Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Land: USA Band: We Are Harlot Nummer: Denial Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Land: Mauretanie Artiest: Noura Mint Seymali Nummer: Eguetmar Youtube: [YOUTUBE]aLcaFx04Eh0[/Youtube] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 26 mei 2015 Share Geplaatst 26 mei 2015 Hop, hop, hop! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars990 Geplaatst 27 mei 2015 Share Geplaatst 27 mei 2015 Land: Nieuw-Zeeland Artiest: Luke Thompson Nummer: Keep rolling on Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 28 mei 2015 Share Geplaatst 28 mei 2015 (bewerkt) UPDATE INZENDING AUSTRALIË Land: Australië Artiest: Boys of Tokyo Nummer: Anchor Youtube: [YOUTUBE]1FhIzSIGU5M[/YOUTUBE] 28 mei 2015 bewerkt door Tomas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 28 mei 2015 Share Geplaatst 28 mei 2015 Land: Zuid-Afrika Artiest: Jeremy Loops Nummer: Down South (feat. Motheo Moleko) lwPrBchV3ZQ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 28 mei 2015 Share Geplaatst 28 mei 2015 Gaat alweer hard met de inzendingen, zo te zien! Zat net even te kijken bij de vorige winnaars. Toch leuk dat alle 10 edities tot nu toe een ander forumlid als winnaar hadden. En ook leuk dat er 10 verschillende landen hebben gewonnen. De vraag is natuurlijk maar hoe lang die 'reeks' wordt voortgezet. :*) Overigens ook opvallend dat alle Scandinavische landen behalve Finland al een editie hebben gewonnen. Voel je die druk al [MENTION=2877]Chimpa[/MENTION]; ? ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 28 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 28 mei 2015 Gaat alweer hard met de inzendingen, zo te zien! Zat net even te kijken bij de vorige winnaars. Toch leuk dat alle 10 edities tot nu toe een ander forumlid als winnaar hadden. En ook leuk dat er 10 verschillende landen hebben gewonnen. De vraag is natuurlijk maar hoe lang die 'reeks' wordt voortgezet. :*) Overigens ook opvallend dat alle Scandinavische landen behalve Finland al een editie hebben gewonnen. Voel je die druk al [MENTION=2877]Chimpa[/MENTION]; ? ;e Als je die vier landen onder Scandinavië schaart moet ook IJsland nog een eindwinst behalen, druk is redelijk van de ketel :whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 28 mei 2015 Share Geplaatst 28 mei 2015 En de Faerøer Eilanden natuurlijk :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 28 mei 2015 Share Geplaatst 28 mei 2015 Als je die vier landen onder Scandinavië schaart moet ook IJsland nog een eindwinst behalen, druk is redelijk van de ketel :whistle: Meneer dekt zichzelf al weer in hoor :banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 31 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 31 mei 2015 Welkom allemaal, bij de elfde editie van het MU Worldvisionsongfestival! Inschrijvingen gesloten: Vanaf nu zijn de inschrijvingen officieel gesloten. 21 landen hebben zich ditmaal ingeschreven. Al deze landen, afkomstig vanuit alle hoeken van de wereld, hebben een act opgestuurd dat zij hopen dat in Ierland, als opvolger van Zuid-Afrika, met de hoofdprijs aan de haal gaat. Veel succes allemaal! Stemmen: Nu de inschrijvingen zijn gestopt is het aan jullie om een top 10 (liefst 12 of meer ivm mogelijke diskwalificaties) van de beste nummers op te stellen en per PM naar mij toe te sturen. De puntentelling werkt als volgt: 12, 10, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1. Ik zal vervolgens alle stemmen bij elkaar op tellen en op alfabetische volgorde de stemmen van alle landen bekendmaken. Het land met de meeste punten op het eind wint het MU Worldvisionsongfestival! Als beloning mag de gene die dit nummer heeft opgestuurd als eerste een nieuw nummer uitkiezen voor de volgende editie en zal dit ook het nieuwe organiserende land zijn. Belangrijk: * Insturen gaat via de PM * Vermeldt duidelijk het aantal toegekende punten bij het land. * Zet voor het gemak even de naam van je land in de titel van je PM * Wellicht overbodig om te vermelden, maar stemmen op je eigen inzending is uiteraard niet toegestaan. Deadline: Iedereen heeft tot maandag 15 juni, 23:59 om een top 10 op stellen en deze per PM naar mij op te sturen. [spoiler=Inzendingen] Boys of Tokyo - Anchor Tomas. Apanhador Só - Cartao Postal Erwin. Arsenal - Black Mountain Zeus Bjørnskov - Lysår Grote Ree Revolverheld ft. Marta Jandova - Halt Dich An Mir Fest AaronBardyn Anna Puu - Säännöt Rakkaudelle Chimpa Christine and The Queens - Christine steijns Walking on Cars - Catch Me If You Can Viva La Vida [video=youtube;-VoaHODaqSA] Paolo Conte - Via Con Me Platina32 Dinosaur on the Ark - The very Best/ Esau Mwamwaya himan Noura Mint Seymali - Eguetmar Tijn https://www.youtube.com/watch?v=aLcaFx04Eh0 Boerte - Gobi Chiemel https://www.youtube.com/watch?v=kMZtNo0U_yE The Answer - Long Live The Renegades bas2204 https://www.youtube.com/watch?v=DoIWValLpQ0 Mister and Mississipi - We Only Part To Meet Again 007mark [video=youtube;G41R-KnQKx0]https://www.youtube.com/watch?v=G41R-KnQKx0 Luke Thompson - Keep Rolling On Lars990 https://www.youtube.com/watch?v=34asXHTbrnY Freddy Kallas - Pinne for landet koperij https://www.youtube.com/watch?v=OYQmiBNnPHE Kristína - V Sieti Ta Mam QuaLyon https://www.youtube.com/watch?v=EhW3ng6GZu0 Selda - Yaz Gazeteci Yaz Richarð. https://www.youtube.com/watch?v=0YofAzLcIU8 We Are Harlot - Denial Jeroen. https://www.youtube.com/watch?v=rLvxDH42aa0 Jeremy Loops - Down South (feat. Motheo Moleko) Djordison https://www.youtube.com/watch?v=lwPrBchV3ZQ Loreen - My Heart is Refusing Me jeroenkingma https://www.youtube.com/watch?v=VTmIF3ppcW8 [spoiler=Mentions:] [MENTION=19010]Tomas.[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=26946]AaronBardyn[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=17205]Viva La Vida[/MENTION]; [MENTION=21836]Platina32[/MENTION]; [MENTION=1026]himan[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=26516]Lars990[/MENTION]; [MENTION=18323]koperij[/MENTION]; [MENTION=17851]QuaLyon[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; [MENTION=2872]Djordison[/MENTION]; [MENTION=24480]jeroenkingma[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 :wall: Idioot dat ik ben :wall: Helemaal niet meer aan gedacht :cry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 Punten zijn weer ingeleverd. Hopelijk wordt mijn Nederlandse inzending gewaardeerd :) Succes allemaal alvast! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 Volgens mij vind ik alleen mijn top 2 leuke nummers :-D Maar goed, des te meer kans dat ik hoge ogen ga gooien, hopelijk :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 Volgens mij vind ik alleen mijn top 2 leuke nummers :-D Maar goed, des te meer kans dat ik hoge ogen ga gooien, hopelijk :D Je hebt zeker een goed nummer ingestuurd, maar vanwege de bekendheid ervan vraag ik mij af hoe mensen daarop gaan stemmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 Oh, is het bekend? Wist het niet zeker, dacht dat het wel kon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 juni 2015 Share Geplaatst 1 juni 2015 Oh, is het bekend? Wist het niet zeker, dacht dat het wel kon. Ohh dacht van wel, misschien alleen in mijn wereldje dan. Nummer stond in mijn top 100 van afgelopen jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koperij Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 Veel leuke nummers en wat een top nummer op 1 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 (bewerkt) Ohh dacht van wel, misschien alleen in mijn wereldje dan. Nummer stond in mijn top 100 van afgelopen jaar. Vond Frankrijk en Zweden erg bekend. Frankrijk is een nummer 1 hit hier in Nederland geweest volgens mij en Loreen heeft het Songfestival 3 jaar terug gewonnen. Italië kende ik eerlijk gezegd niet. Vanavond in RTL Late Night trouwens ook de zangeres van Frankrijk die gaat optreden met dit nummer. [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; 2 juni 2015 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 Oké. Ik kende het nummer eerlijk gezegd niet en kwam het tegen. Niet googled ofzo.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 Italië is inderdaad een klassiekertje, Frankrijk en Zweden inderdaad ook bekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 Oké. Ik kende het nummer eerlijk gezegd niet en kwam het tegen. Niet googled ofzo.. Neemt niet weg ik het nummer erg goed vind en redelijk vaak afspeel ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 Sowieso tof dat er landen als Malawi, Mauritanië en Mongolië|e ingestuurd worden. Het is niet altijd even goed, maar het is leuk om te ontdekken. Al wars die keelzanger uit Mongolië ook een keer bij 3 op reis geweest, dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 2 juni 2015 Share Geplaatst 2 juni 2015 Sowieso tof dat er landen als Malawi, Mauritanië en Mongolië|e ingestuurd worden. Het is niet altijd even goed, maar het is leuk om te ontdekken. Al wars die keelzanger uit Mongolië ook een keer bij 3 op reis geweest, dacht ik. Maar soms is het wel goed? :P Ik wil gewoon één keer heel hoog eindigen (eerste ofzo :P) met zo'n land omdat zo'n overwinning het allerzoetst is :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 Haha, ik vond Malawi leuk klinken. ;) [MENTION=1026]himan[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten