Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Ik heb heel veel gekeken en ik kijk heel veel dus willekeurig wat namen van serie's, ik zeg verder niks inhoudelijks over anders wordt dit een literair essay ;)

:

Spy/Master

1883

1923

The Deuce

Carnivale Rowe

Bosch

American Gods

The Informant

The Undeclared War

Warrior

Streamingsdiensten meest gebruik/kijk zijn HBO Max, Skyshowtime en Prime Video :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Dansmeister:

Ted Lasso is de aanrader die ik aan iedereen wil geven. 1 van de beste series van de laatste jaren. 

Nu met This is Us bezig. Holy. Wat is dit goed. Net einde seizoen 1 gehad. 

Welke streamingsdienst kan ik dit kijken :)?(heb HBO Max, Primevideo, Skyshowtime & Viaplay)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Kelvin:

Da's nr. 2 van That's 70 show die niet bepaald het goede pad heeft bewandeld. Zijn karakter was wel geniaal, volgens mij heeft @Gert zelfs nog een tijdje die naam gehad hier. Maar voor de rest gewoon wegwezen, want met 30 jaar heb je het niet over wat ongewenste intimiteiten.

Wie nog dan? Want dat heb ik gemist dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb vandaag Spy/Master van hbo max afgerondt. Slechts 6 episode's ik vind het erg tof, het is spannend, onvoorspelbaar en ook genoeg actie en thriller aspecten. Je wordt zeker meer dan eens op verkeerde been gezet. Gaat over tijd van Camp David en Caucescu de Roemeense Dictator/President.

8/10

En paar dagen geleden Warrior seizoen 3. Actie en gevechten blijven erg tof toch vind ik dit minder dan vorige seizoenen maar opzich wel redelijk oke.

7,5/10

EDIT nu net dit :

Screenshot_20230909_123000_Instagram.jpg

20230909_120837.jpg

20230909_120833.jpg

20230909_120456.jpg

20230909_120454.jpg

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fair Trade (Streamz) - 9/10

Gezien de cast kon het niet anders dan dat dit een goede serie zou zijn. Peter Van Den Begin, Kevin Janssens, Manou Kersting, Axel Daeseleire, Sven De Ridder, Ella June Henrard en Jeroen Perceval. Krijg er spontaan Matroesjkas vibes van.

--------------------

Walter of kortweg Wally (Kevin Janssens) en Robin (Ella June Henrard) vormen een politieduo dat na heel wat jaren trouwe dienst aan de verkeerde kant van de wet verzeild raakt. Ze worden tipgever van de criminelen in Antwerpen. Zo komen ze in contact met Patrick Paternoster (Peter Van Den Begin), een handelaar in oldtimers en cocaïne.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bogatyr:

Fair Trade (Streamz) - 9/10

Gezien de cast kon het niet anders dan dat dit een goede serie zou zijn. Peter Van Den Begin, Kevin Janssens, Manou Kersting, Axel Daeseleire, Sven De Ridder, Ella June Henrard en Jeroen Perceval. Krijg er spontaan Matroesjkas vibes van.

--------------------

Walter of kortweg Wally (Kevin Janssens) en Robin (Ella June Henrard) vormen een politieduo dat na heel wat jaren trouwe dienst aan de verkeerde kant van de wet verzeild raakt. Ze worden tipgever van de criminelen in Antwerpen. Zo komen ze in contact met Patrick Paternoster (Peter Van Den Begin), een handelaar in oldtimers en cocaïne.

Ik ben altijd wel Fan van Belgische series, waar vind ik deze?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Arezo:

Ik ben altijd wel Fan van Belgische series, waar vind ik deze?

Op Streamz dat is een Belgische streamingdienst. Maar als je wil kan je proberen via mijn account te kijken? Weet niet of dat zou lukken vanuit Nederland. Ik denk dat het ook enkel via dat platform is dat je het kan bekijken.

Edit: Weet niet of het gaat lukken aangezien het gekoppeld is aan mijn provider van digitale tv.

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Bogatyr:

Op Streamz dat is een Belgische streamingdienst. Maar als je wil kan je proberen via mijn account te kijken? Weet niet of dat zou lukken vanuit Nederland. Ik denk dat het ook enkel via dat platform is dat je het kan bekijken.

Edit: Weet niet of het gaat lukken aangezien het gekoppeld is aan mijn provider van digitale tv.

Gewoon doen/proberen. Als werkt dan werkt, zo niet dan niet, iig geprobeerd :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites