La Pulga Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 Nu klaar met two and a half man, werd toch wel een stuk minder toen Charlie Sheen er uit ging. Nu maar even bekijken wat ik ga kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Ik heb heel veel gekeken en ik kijk heel veel dus willekeurig wat namen van serie's, ik zeg verder niks inhoudelijks over anders wordt dit een literair essay : Spy/Master 1883 1923 The Deuce Carnivale Rowe Bosch American Gods The Informant The Undeclared War Warrior Streamingsdiensten meest gebruik/kijk zijn HBO Max, Skyshowtime en Prime Video Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 Solo gekeken op Prime. Erg mooie serie. Nu op zoek naar iets anders. Op 8-5-2023 om 23:17 zei ROEMM: Black Sails al gezien? Past qua genre ook goed in je eerdere rijtje en vond hem zelf zeer vermakelijk. Lijkt me erg mooi, helaas nergens te zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 21 uur geleden zei putdus: Lijkt me erg mooi, helaas nergens te zien Staat die niet meer op Viaplay? Daar heeft die wel op gestaan dacht ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 39 minuten geleden zei bas huijsmans: Staat die niet meer op Viaplay? Daar heeft die wel op gestaan dacht ik Net gecheckt zojuist, staat er daar helaas niet op Erg jammer ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 Ted Lasso is de aanrader die ik aan iedereen wil geven. 1 van de beste series van de laatste jaren. Nu met This is Us bezig. Holy. Wat is dit goed. Net einde seizoen 1 gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 2 uur geleden zei Dansmeister: Ted Lasso is de aanrader die ik aan iedereen wil geven. 1 van de beste series van de laatste jaren. Nu met This is Us bezig. Holy. Wat is dit goed. Net einde seizoen 1 gehad. Welke streamingsdienst kan ik dit kijken :)?(heb HBO Max, Primevideo, Skyshowtime & Viaplay) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 57 minuten geleden zei Kyrill: Welke streamingsdienst kan ik dit kijken :)?(heb HBO Max, Primevideo, Skyshowtime & Viaplay) AppleTV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 One Piece Gebasseerd op een anime/manga serie. Piraten met wat kinderlijke monsters etc maar toch pakt het mij wel. Heerlijk 1e seizoen beetje Pirates of the Caribbean meets een ja wat eigenlijk. Ik vond het mooi iig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 Da's nr. 2 van That's 70 show die niet bepaald het goede pad heeft bewandeld. Zijn karakter was wel geniaal, volgens mij heeft @Gert zelfs nog een tijdje die naam gehad hier. Maar voor de rest gewoon wegwezen, want met 30 jaar heb je het niet over wat ongewenste intimiteiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 35 minuten geleden zei Kelvin: Da's nr. 2 van That's 70 show die niet bepaald het goede pad heeft bewandeld. Zijn karakter was wel geniaal, volgens mij heeft @Gert zelfs nog een tijdje die naam gehad hier. Maar voor de rest gewoon wegwezen, want met 30 jaar heb je het niet over wat ongewenste intimiteiten. Wie nog dan? Want dat heb ik gemist dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 4 minuten geleden zei Bogatyr: Wie nog dan? Want dat heb ik gemist dan. Laurie Forman (Lisa Robin Kelly) is al paar jaar geleden overleden aan overdosis. Het is niet zo goed afgelopen dus met de lievelingetjes van Red. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 september 2023 Share Geplaatst 7 september 2023 6 minuten geleden zei Kelvin: Laurie Forman (Lisa Robin Kelly) is al paar jaar geleden overleden aan overdosis. Het is niet zo goed afgelopen dus met de lievelingetjes van Red. Wow. Wist ik zelfs niet. De tol van beroemd te zijn zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 september 2023 Share Geplaatst 8 september 2023 17 uur geleden zei Kelvin: Zijn karakter was wel geniaal, Zelfde als zijn karakters in The Ranch en Men at Work. Beetje zelfde type karakters maar wel geniale karakters. Eens inderdaad met het wegwezen want als je 30 jaar krijgt dan is het inderdaad ook wel extreem wat die geflikt heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 september 2023 Share Geplaatst 8 september 2023 (bewerkt) Heb vandaag Spy/Master van hbo max afgerondt. Slechts 6 episode's ik vind het erg tof, het is spannend, onvoorspelbaar en ook genoeg actie en thriller aspecten. Je wordt zeker meer dan eens op verkeerde been gezet. Gaat over tijd van Camp David en Caucescu de Roemeense Dictator/President. 8/10 En paar dagen geleden Warrior seizoen 3. Actie en gevechten blijven erg tof toch vind ik dit minder dan vorige seizoenen maar opzich wel redelijk oke. 7,5/10 EDIT nu net dit : 9 september 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 september 2023 Share Geplaatst 9 september 2023 Ragnarok seizoen 3 Aardig seizoen. Minder dan seizoen 1 en 2 en het einde is vooral erg Spoiler Jammer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 september 2023 Share Geplaatst 9 september 2023 Fair Trade (Streamz) - 9/10 Gezien de cast kon het niet anders dan dat dit een goede serie zou zijn. Peter Van Den Begin, Kevin Janssens, Manou Kersting, Axel Daeseleire, Sven De Ridder, Ella June Henrard en Jeroen Perceval. Krijg er spontaan Matroesjkas vibes van. -------------------- Walter of kortweg Wally (Kevin Janssens) en Robin (Ella June Henrard) vormen een politieduo dat na heel wat jaren trouwe dienst aan de verkeerde kant van de wet verzeild raakt. Ze worden tipgever van de criminelen in Antwerpen. Zo komen ze in contact met Patrick Paternoster (Peter Van Den Begin), een handelaar in oldtimers en cocaïne. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 september 2023 Share Geplaatst 9 september 2023 2 uur geleden zei Bogatyr: Fair Trade (Streamz) - 9/10 Gezien de cast kon het niet anders dan dat dit een goede serie zou zijn. Peter Van Den Begin, Kevin Janssens, Manou Kersting, Axel Daeseleire, Sven De Ridder, Ella June Henrard en Jeroen Perceval. Krijg er spontaan Matroesjkas vibes van. -------------------- Walter of kortweg Wally (Kevin Janssens) en Robin (Ella June Henrard) vormen een politieduo dat na heel wat jaren trouwe dienst aan de verkeerde kant van de wet verzeild raakt. Ze worden tipgever van de criminelen in Antwerpen. Zo komen ze in contact met Patrick Paternoster (Peter Van Den Begin), een handelaar in oldtimers en cocaïne. Ik ben altijd wel Fan van Belgische series, waar vind ik deze? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 september 2023 Share Geplaatst 9 september 2023 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Arezo: Ik ben altijd wel Fan van Belgische series, waar vind ik deze? Op Streamz dat is een Belgische streamingdienst. Maar als je wil kan je proberen via mijn account te kijken? Weet niet of dat zou lukken vanuit Nederland. Ik denk dat het ook enkel via dat platform is dat je het kan bekijken. Edit: Weet niet of het gaat lukken aangezien het gekoppeld is aan mijn provider van digitale tv. 9 september 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 september 2023 Share Geplaatst 9 september 2023 5 uur geleden zei Bogatyr: Op Streamz dat is een Belgische streamingdienst. Maar als je wil kan je proberen via mijn account te kijken? Weet niet of dat zou lukken vanuit Nederland. Ik denk dat het ook enkel via dat platform is dat je het kan bekijken. Edit: Weet niet of het gaat lukken aangezien het gekoppeld is aan mijn provider van digitale tv. Gewoon doen/proberen. Als werkt dan werkt, zo niet dan niet, iig geprobeerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 Gisteren meteen maar het derde en laatste seizoen van Top Boy er door heen gejaagd. Ja er zijn vijf seizoenen, maar de eerste twee heten Summerhouse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 september 2023 Share Geplaatst 14 september 2023 Op 12-9-2023 om 06:55 zei delichris: Gisteren meteen maar het derde en laatste seizoen van Top Boy er door heen gejaagd. Ja er zijn vijf seizoenen, maar de eerste twee heten Summerhouse. Wat vond je er van? Ik vond het namelijk best wel matig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 september 2023 Share Geplaatst 15 september 2023 5 uur geleden zei La Pulga: Wat vond je er van? Ik vond het namelijk best wel matig. Voorspelbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 september 2023 Share Geplaatst 15 september 2023 Weer eens begonnen met Band of Brothers, maar nu op Netflix. Het is en blijft een geweldige serie. Elke keer opnieuw ontdek ik nieuwe dingen in de serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten