Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

En dat was de laatste aflevering van Entourage, klote altijd als een serie afgelopen is, iemand een volgende aanrader?

Al gezien: Game of Thrones, Breaking Bad, Suits, Blue Mountain State, Oz, Californication, The Walking Dead, The Inbetweeners, Community, Band of Brothers, Prison Break..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dat was de laatste aflevering van Entourage, klote altijd als een serie afgelopen is, iemand een volgende aanrader?

Al gezien: Game of Thrones, Breaking Bad, Suits, Blue Mountain State, Oz, Californication, The Walking Dead, The Inbetweeners, Community, Band of Brothers, Prison Break..

Ben je een liefhebber van crime/maffia, maar dan early age? Dan zijn Peaky Blinders of Boardwalk Empire misschien wel wat voor je ;)

Boardwalk Empire is al afgelopen en Peaky Blinders is volgens mij bij seizoen 3. Allebei zeer toffe series :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Better Call Saul, aangezien je BB al hebt gezien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat Keeza en Daan al zeggen, Peaky Blinders en Boardwalk Empire ziek tof. Daarnaast Fargo en True Detective man ;) Beste series van 2014. Nieuw seizoen van True Detective begint ook over twee week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=20819]Dysproz[/MENTION]; nog 1 aflevering te gaan met OZ:(. Wel jammer dat het afgelopen is, had zeker nog door kunnen gaan. Seizoen 6 is zeker een goed afsluitend seizoen. Geweldige serie. Zitten maar een paar kleine dingetjes tussen die ik minder vond, zoals die heilige Cloutier die een beetje bij mensen in dromen tevoorschijn komt. Het hele Macbeth gebeuren had voor mij ook niet gehoeven. Wat zijn je favoriete karakters? Heb zelf niet echt een favoriet; juist vele favorieten en een paar enkele minder.

Zag op IMDB nog een grappig lijstje met vragen/feitjes:

http://www.imdb.com/title/tt0118421/faq?ref_=tt_faq_2#.2.1.12

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=20819]Dysproz[/MENTION]; nog 1 aflevering te gaan met OZ:(. Wel jammer dat het afgelopen is, had zeker nog door kunnen gaan. Seizoen 6 is zeker een goed afsluitend seizoen. Geweldige serie. Zitten maar een paar kleine dingetjes tussen die ik minder vond, zoals die heilige Cloutier die een beetje bij mensen in dromen tevoorschijn komt. Het hele Macbeth gebeuren had voor mij ook niet gehoeven. Wat zijn je favoriete karakters? Heb zelf niet echt een favoriet; juist vele favorieten en een paar enkele minder.

Zag op IMDB nog een grappig lijstje met vragen/feitjes:

http://www.imdb.com/title/tt0118421/faq?ref_=tt_faq_2#.2.1.12

Dat gedoe rondom Cloutier vond ik ook maar raar. Laatste ep is opzich een prima finale.

Ik vond eigenlijk heel veel karakters top. Waarschijnlijk omdat er aan bijna ieder karakter veel tijd besteed wordt. Maar er zijn er wel een paar die er uit springen.

- Adebisi, absoluut mijn favoriet

- Beecher, in zijn 'crazy' periode dan. Niet dat gedoe met Keller. Overigens geweldig geacteerd.

- O'reilly, had ik op het begin minder mee maar is toch een van mijn favorieten geworden.

-Kareem Said ook nog bij mijn favorieten. Geweldig personage. Vond alleen de stukjes dat hij verliefd werd op die vrouw minder.

Verder waren Jefferson Keane, Jaz Hoyt, Scott Ross, Enrique Morales, Miguel Alavarez, Nino Schibetta, Hamid Khan en nog wel meer ook er goed.

Maar ik haatte ook veel karakters. O.a. Timmy Kirk, Supreme Allah, Poet, Guerra, McManus, Omar White, Huseni Mershah, Nikolai Staniskofsky

Ik noem er zo best veel op maar er waren ook ontzettend veel personages

bewerkt door Dysproz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben niet echt een seriekijker maar wil nu wel een keer een leuke serie kijken. Ik heb Suits, Lost en Under the dome gezien en allemaal niet afgekeken maar vond ze wel grappig. Iemand een idee voor een serie in beetje in dat genre?

Ben wel van dezelfde soort series. Prison Break is een echte aanrader. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites