Alovenac Geplaatst 9 juni 2015 Share Geplaatst 9 juni 2015 Iemand ervaring met Tyrant? Zag er net wat over op televisie komen en wordt op internet redelijk goed beoordeeld. En met welke serie is hij te vergelijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike-92 Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 En dat was de laatste aflevering van Entourage, klote altijd als een serie afgelopen is, iemand een volgende aanrader? Al gezien: Game of Thrones, Breaking Bad, Suits, Blue Mountain State, Oz, Californication, The Walking Dead, The Inbetweeners, Community, Band of Brothers, Prison Break.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 En dat was de laatste aflevering van Entourage, klote altijd als een serie afgelopen is, iemand een volgende aanrader? Al gezien: Game of Thrones, Breaking Bad, Suits, Blue Mountain State, Oz, Californication, The Walking Dead, The Inbetweeners, Community, Band of Brothers, Prison Break.. Ben je een liefhebber van crime/maffia, maar dan early age? Dan zijn Peaky Blinders of Boardwalk Empire misschien wel wat voor je ;) Boardwalk Empire is al afgelopen en Peaky Blinders is volgens mij bij seizoen 3. Allebei zeer toffe series :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanBdr Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 En dat was de laatste aflevering van Entourage, klote altijd als een serie afgelopen is, iemand een volgende aanrader? Al gezien: Game of Thrones, Breaking Bad, Suits, Blue Mountain State, Oz, Californication, The Walking Dead, The Inbetweeners, Community, Band of Brothers, Prison Break.. Better Call Saul, aangezien je BB al hebt gezien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 En dat was de laatste aflevering van Entourage, klote altijd als een serie afgelopen is, iemand een volgende aanrader? Al gezien: Game of Thrones, Breaking Bad, Suits, Blue Mountain State, Oz, Californication, The Walking Dead, The Inbetweeners, Community, Band of Brothers, Prison Break.. Wat Keeza en Daan al zeggen, Peaky Blinders en Boardwalk Empire ziek tof. Daarnaast Fargo en True Detective man ;) Beste series van 2014. Nieuw seizoen van True Detective begint ook over twee week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 [MENTION=20819]Dysproz[/MENTION]; nog 1 aflevering te gaan met OZ:(. Wel jammer dat het afgelopen is, had zeker nog door kunnen gaan. Seizoen 6 is zeker een goed afsluitend seizoen. Geweldige serie. Zitten maar een paar kleine dingetjes tussen die ik minder vond, zoals die heilige Cloutier die een beetje bij mensen in dromen tevoorschijn komt. Het hele Macbeth gebeuren had voor mij ook niet gehoeven. Wat zijn je favoriete karakters? Heb zelf niet echt een favoriet; juist vele favorieten en een paar enkele minder. Zag op IMDB nog een grappig lijstje met vragen/feitjes: http://www.imdb.com/title/tt0118421/faq?ref_=tt_faq_2#.2.1.12 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 (bewerkt) [MENTION=20819]Dysproz[/MENTION]; nog 1 aflevering te gaan met OZ:(. Wel jammer dat het afgelopen is, had zeker nog door kunnen gaan. Seizoen 6 is zeker een goed afsluitend seizoen. Geweldige serie. Zitten maar een paar kleine dingetjes tussen die ik minder vond, zoals die heilige Cloutier die een beetje bij mensen in dromen tevoorschijn komt. Het hele Macbeth gebeuren had voor mij ook niet gehoeven. Wat zijn je favoriete karakters? Heb zelf niet echt een favoriet; juist vele favorieten en een paar enkele minder. Zag op IMDB nog een grappig lijstje met vragen/feitjes: http://www.imdb.com/title/tt0118421/faq?ref_=tt_faq_2#.2.1.12 Dat gedoe rondom Cloutier vond ik ook maar raar. Laatste ep is opzich een prima finale. Ik vond eigenlijk heel veel karakters top. Waarschijnlijk omdat er aan bijna ieder karakter veel tijd besteed wordt. Maar er zijn er wel een paar die er uit springen. - Adebisi, absoluut mijn favoriet - Beecher, in zijn 'crazy' periode dan. Niet dat gedoe met Keller. Overigens geweldig geacteerd. - O'reilly, had ik op het begin minder mee maar is toch een van mijn favorieten geworden. -Kareem Said ook nog bij mijn favorieten. Geweldig personage. Vond alleen de stukjes dat hij verliefd werd op die vrouw minder. Verder waren Jefferson Keane, Jaz Hoyt, Scott Ross, Enrique Morales, Miguel Alavarez, Nino Schibetta, Hamid Khan en nog wel meer ook er goed. Maar ik haatte ook veel karakters. O.a. Timmy Kirk, Supreme Allah, Poet, Guerra, McManus, Omar White, Huseni Mershah, Nikolai Staniskofsky Ik noem er zo best veel op maar er waren ook ontzettend veel personages 10 juni 2015 bewerkt door Dysproz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 Denk er voor een groot deel wel hetzelfde over. Die Omar White was een irritant ventje, maar wel goed gespeeld natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 OZ :love: Das een serie waar ik zoveel favoriete personages in had tijdens het kijken, dat als ik een octopus was nog niet genoeg armen zou hebben om ze allemaal op te noemen :D :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike-92 Geplaatst 11 juni 2015 Share Geplaatst 11 juni 2015 Simon Adebisi, Chucky Pancamo _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 juni 2015 Share Geplaatst 11 juni 2015 Simon Adebisi, Chucky Pancamo _O_ Augustus, Cyril, Tobias, Schillinger, Ryan, Poet, Miguel Alvarez , Chris Keller _O_ Etc etc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike-92 Geplaatst 11 juni 2015 Share Geplaatst 11 juni 2015 Had aan een paar personages wel een hekel hoor, ook die jij opnoemt, bijvoorbeeld Schillinger, Chris Keller.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 11 juni 2015 Share Geplaatst 11 juni 2015 Poet, die was toch schijtirritant. Keller en Vern had ik het ook niet zo op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 The Borgias topserie! :) Heeft dat eigenlijk een pagina hier? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 18 juni 2015 Share Geplaatst 18 juni 2015 Iemand Black Mirror gezien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 juni 2015 Share Geplaatst 19 juni 2015 Eerste seizoen ja. Zijn drie afleveringen die elk een apart verhaal vertellen over de problematiek van de hedendaagse technologie. Vond twee van de drie afleveringen erg sterk, en het is een Britse serie, dat beviel mij ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 juni 2015 Share Geplaatst 19 juni 2015 Gaaf dat Tyrant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 19 juni 2015 Share Geplaatst 19 juni 2015 Ik ben niet echt een seriekijker maar wil nu wel een keer een leuke serie kijken. Ik heb Suits, Lost en Under the dome gezien en allemaal niet afgekeken maar vond ze wel grappig. Iemand een idee voor een serie in beetje in dat genre? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 Bloodline is lekker hoor : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 Ik ben niet echt een seriekijker maar wil nu wel een keer een leuke serie kijken. Ik heb Suits, Lost en Under the dome gezien en allemaal niet afgekeken maar vond ze wel grappig. Iemand een idee voor een serie in beetje in dat genre? Ben wel van dezelfde soort series. Prison Break is een echte aanrader. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 Ben wel van dezelfde soort series. Prison Break is een echte aanrader. ;) Ik ga vanavond de eerste aflevering kijken en zie dan wel of het wat is. Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 Ik ga vanavond de eerste aflevering kijken en zie dan wel of het wat is. Bedankt! Nooit een serie op haar eerste aflevering beoordelen. :LO: Al kun je dat bij Prison Break wel doen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 Nooit een serie op haar eerste aflevering beoordelen. :LO: Al kun je dat bij Prison Break wel doen.. Haha bedoel je daarmee dat de eerste aflevering al goed is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 Haha bedoel je daarmee dat de eerste aflevering al goed is? Voor zover ik me herinner wel, maar naar mate het eerste seizoen vordert, hoe beter het wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 22 juni 2015 Share Geplaatst 22 juni 2015 (bewerkt) Voor zover ik me herinner wel, maar naar mate het eerste seizoen vordert, hoe beter het wordt. Ik ben benieuwd! Seizoen 1 staat pas vanaf aflevering 16 op popcorn time :wall: Ik ga denk ik Suits weer oppakken. 22 juni 2015 bewerkt door pecswollenaer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten