Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Ik zoek een serie met wat humor (liefst zo de humor waar je niet een lachband op zet maar gewoon.. wat humor moet zijn) in verwerkt en tegelijk heerlijke dialogen.

Voorbeelden (deze heb ik al gezien dus); Better Call Saul, Breaking Bad..

Iemand tips? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zoek een serie met wat humor (liefst zo de humor waar je niet een lachband op zet maar gewoon.. wat humor moet zijn) in verwerkt en tegelijk heerlijke dialogen.

Voorbeelden (deze heb ik al gezien dus); Better Call Saul, Breaking Bad..

Iemand tips? :D

The League (hoe die gasten tegen elkaar doen, heerlijk getroll). Modern Family (natuurlijk niet te vergelijken met Saul en BB, maar briljante personages). Zou een directe vergelijking met Saul en Breaking Bad niet zo snel kunnen maken, als er soortgelijke series zijn ben ik er ook wel benieuwd naar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The League (hoe die gasten tegen elkaar doen, heerlijk getroll). Modern Family (natuurlijk niet te vergelijken met Saul en BB, maar briljante personages). Zou een directe vergelijking met Saul en Breaking Bad niet zo snel kunnen maken, als er soortgelijke series zijn ben ik er ook wel benieuwd naar.

Ik ga voor The League! :D Modern Family al enkele episodes van gezien maar ik vind het niet echt mijn stijl..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The League is echt geniaal, na Friends denk ik m'n favoriete comedyserie. Al ben ik ook groot fan van Two and a half men en How I met your mother.

Beiden gezien; beiden ook zeer leuk! Velen zeggen dat Two And a Half Men achteruit is gegaan sinds charlie eruit is, maar ik vind Ashton ook best geniaal :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Briljante scene in die rechtszaal toen. 'Das Dinge'. :r:r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net begonnen met Daredevil. De eerste 3 eps zijn al zeer leuk

Veel plezier verder. Wordt nog veel toffer/beter :) (y)

Mijn hemel ik moet echt efe op rijtje zetten wat ik allemaal kijk.

Op dit moment echt actief naar:

Banshee S3

BloodlineS1 vandaag afgerond

Game of Thrones S5

Person of Interest S1

24 S7

Flash S1

Arrow S3

En dan ook nog dingen als The It Crowd, Attack on Titan maar dat nu sinds de nieuwe intro echt kut is, The Americans S3

En dan morgen met een vriend aan Sens8 op Netflix beginnen en moet nog verder met Magic City S2, Orange is the New Black S1 en Orphan Black S3 mee beginnen :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe vind je Banshee? Ik vind dat zo een heerlijke serie hé:<. Staat zeker in mijn top 5. Zo over de top als het maar kan maar je verveelt je geen minuut, en stuk voor stuk fantastische personages natuurlijk.

bewerkt door Beppu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe vind je Banshee? Ik vind dat zo een heerlijke serie hé:<. Staat zeker in mijn top 5. Zo over de top als het maar kan maar je verveelt je geen minuut, en stuk voor stuk fantastische personages natuurlijk.

Top 5 niet voor mij persoonlijk ;) Maar ja ik vind het wel echt GEWELDIG. Nu bij Seizoen 3 Episode 5 en blijf me continu weer verbazen. Die gevechten zijn echt grandioos en het acteerwerk actie echt heel tof. Klinkt misschien beetje raar maar doet me nog meest denken aan een mix van Justified en Sons of Anarchy o.i.d Hoewel ik van Justified alleen seizoen 1 heb gezien.

Maar Anthony Starr en Ullrich Thomsen zijn echt geweldig (Y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=12943]jorkoo004[/MENTION]; Ik zou je ook 'Entourage' nog willen aanraden, ben zelf twee weken geleden begonnen met kijken en zit al in seizoen 6, heerlijke humor/feelgood serie!

Ga ik eens opzoeken; die feel good series zijn altijd leuk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites