jorkoo004 Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 Ik zoek een serie met wat humor (liefst zo de humor waar je niet een lachband op zet maar gewoon.. wat humor moet zijn) in verwerkt en tegelijk heerlijke dialogen. Voorbeelden (deze heb ik al gezien dus); Better Call Saul, Breaking Bad.. Iemand tips? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 Ik zoek een serie met wat humor (liefst zo de humor waar je niet een lachband op zet maar gewoon.. wat humor moet zijn) in verwerkt en tegelijk heerlijke dialogen. Voorbeelden (deze heb ik al gezien dus); Better Call Saul, Breaking Bad.. Iemand tips? :D The League (hoe die gasten tegen elkaar doen, heerlijk getroll). Modern Family (natuurlijk niet te vergelijken met Saul en BB, maar briljante personages). Zou een directe vergelijking met Saul en Breaking Bad niet zo snel kunnen maken, als er soortgelijke series zijn ben ik er ook wel benieuwd naar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jorkoo004 Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 The League (hoe die gasten tegen elkaar doen, heerlijk getroll). Modern Family (natuurlijk niet te vergelijken met Saul en BB, maar briljante personages). Zou een directe vergelijking met Saul en Breaking Bad niet zo snel kunnen maken, als er soortgelijke series zijn ben ik er ook wel benieuwd naar. Ik ga voor The League! :D Modern Family al enkele episodes van gezien maar ik vind het niet echt mijn stijl.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 4 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 4 juni 2015 The League is echt geniaal, na Friends denk ik m'n favoriete comedyserie. Al ben ik ook groot fan van Two and a half men en How I met your mother. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jorkoo004 Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 The League is echt geniaal, na Friends denk ik m'n favoriete comedyserie. Al ben ik ook groot fan van Two and a half men en How I met your mother. Beiden gezien; beiden ook zeer leuk! Velen zeggen dat Two And a Half Men achteruit is gegaan sinds charlie eruit is, maar ik vind Ashton ook best geniaal :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 The League (hoe die gasten tegen elkaar doen, heerlijk getroll). Modern Family (natuurlijk niet te vergelijken met Saul en BB, maar briljante personages). Zou een directe vergelijking met Saul en Breaking Bad niet zo snel kunnen maken, als er soortgelijke series zijn ben ik er ook wel benieuwd naar. Briljante scene in die rechtszaal toen. 'Das Dinge'. :r:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 Californifation ook zeker een aanrader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 Oja daar moet ik nog steeds eens aan beginnen. Eps duren 20 of 40-50 minuten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 40 :) Maar kijkt wel makkelijk weg hoor :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 Mensen die Broadchurch kijken? Vandaag waren eerste twee afleveringen van seizoen 3 op TV Ja ik. Maar na het zeer matige seizoen 2 t.o.v geniale seizoen 1, wacht ik nog maar even met seizoen 3.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 Ja ik. Maar na het zeer matige seizoen 2 t.o.v geniale seizoen 1, wacht ik nog maar even met seizoen 3.. Net begonnen met 2e, dus kan ik nog niey over meepraten. Begon wel aardig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 Net begonnen met Daredevil. De eerste 3 eps zijn al zeer leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 40 :) Maar kijkt wel makkelijk weg hoor :) Net een stukje van de eerste ep gezien. Zie al genoeg. Dit wordt genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 Het is wat serieuzer maar wel vergelijkbaar qua opzet met Entourage. Moet de laatste seizoenen nog zien maar het beviel me zeker :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 Oja daar moet ik nog steeds eens aan beginnen. Eps duren 20 of 40-50 minuten? 40 :) Maar kijkt wel makkelijk weg hoor :) Heb je dan wel de goede Californication gezien? Ik heb zeven seizoenen lang afleveringen van een klein half uur gekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 De pilot van Mr.Robot werd een paar dagen geleden uitgezonden, het gaat over een hacker die bij een ICT-bedrijf werkt. De eerste 'echte' aflevering is pas op 25 juni, dus alle tijd om te checken. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 Heb je dan wel de goede Californication gezien? Ik heb zeven seizoenen lang afleveringen van een klein half uur gekeken. Het voelde als 40 minuten als het op Comedy Central werd uitgezonden ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 Net begonnen met Daredevil. De eerste 3 eps zijn al zeer leuk Veel plezier verder. Wordt nog veel toffer/beter :) (y) Mijn hemel ik moet echt efe op rijtje zetten wat ik allemaal kijk. Op dit moment echt actief naar: Banshee S3 BloodlineS1 vandaag afgerond Game of Thrones S5 Person of Interest S1 24 S7 Flash S1 Arrow S3 En dan ook nog dingen als The It Crowd, Attack on Titan maar dat nu sinds de nieuwe intro echt kut is, The Americans S3 En dan morgen met een vriend aan Sens8 op Netflix beginnen en moet nog verder met Magic City S2, Orange is the New Black S1 en Orphan Black S3 mee beginnen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 juni 2015 Share Geplaatst 5 juni 2015 (bewerkt) Hoe vind je Banshee? Ik vind dat zo een heerlijke serie hé:<. Staat zeker in mijn top 5. Zo over de top als het maar kan maar je verveelt je geen minuut, en stuk voor stuk fantastische personages natuurlijk. 5 juni 2015 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 juni 2015 Share Geplaatst 5 juni 2015 Hoe vind je Banshee? Ik vind dat zo een heerlijke serie hé:<. Staat zeker in mijn top 5. Zo over de top als het maar kan maar je verveelt je geen minuut, en stuk voor stuk fantastische personages natuurlijk. Top 5 niet voor mij persoonlijk ;) Maar ja ik vind het wel echt GEWELDIG. Nu bij Seizoen 3 Episode 5 en blijf me continu weer verbazen. Die gevechten zijn echt grandioos en het acteerwerk actie echt heel tof. Klinkt misschien beetje raar maar doet me nog meest denken aan een mix van Justified en Sons of Anarchy o.i.d Hoewel ik van Justified alleen seizoen 1 heb gezien. Maar Anthony Starr en Ullrich Thomsen zijn echt geweldig (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike-92 Geplaatst 5 juni 2015 Share Geplaatst 5 juni 2015 [MENTION=12943]jorkoo004[/MENTION]; Ik zou je ook 'Entourage' nog willen aanraden, ben zelf twee weken geleden begonnen met kijken en zit al in seizoen 6, heerlijke humor/feelgood serie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jorkoo004 Geplaatst 5 juni 2015 Share Geplaatst 5 juni 2015 [MENTION=12943]jorkoo004[/MENTION]; Ik zou je ook 'Entourage' nog willen aanraden, ben zelf twee weken geleden begonnen met kijken en zit al in seizoen 6, heerlijke humor/feelgood serie! Ga ik eens opzoeken; die feel good series zijn altijd leuk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 5 juni 2015 Share Geplaatst 5 juni 2015 Die is ook lekker ja. Eerste ep van Californication afgekeken vanmorgen. Janken. Heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 juni 2015 Share Geplaatst 5 juni 2015 Die is ook lekker ja. Eerste ep van Californication afgekeken vanmorgen. Janken. Heerlijk. :D ben jaloers op je dat je alles nog voor het eerst kan zien, heb zelf het laatste seizoen een maandje geleden afgerond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 7 juni 2015 Share Geplaatst 7 juni 2015 Weeds moet je ook kijken Jorko, best vergelijkbaar met the League vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten