Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Grand Theft Auto

Tomasson

Aanbevolen berichten

Nee, niet dat ik weet. Maar als jij alleen de heist finale van de Fleeca Job hebt gespeeld unlock je hem niet. Dat bedoelde ik eigenlijk.
Nee oke, maar ik heb de gehele Fleeca heist gespeeld.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb al een tijdje GTA V nu op de PS4 en ben helemaal vergeten te melden dat ik kan spelen. Duurt echter wel teringlang om mensen te vinden voor heists als je geen matties hebt. Wat zeggen jullie ervan [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja komt omdat echte bazen Project Cars spelen en GTA Online met die Heists eigenlijk een open kans hebben gemist door megaveel content toe te voegen. Maar goed, misschien op een regenachtige dag dat ik em er weer in prop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke broeder, mention mij de volgende keer en als ik dan thuis ben, kom ik online voor je :). Ga ik je gewoon even door de Online gedeeltes loodsen. Met als klap op de vuurpijl dat we heists gaan doen. [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; hebben er dan ook wel zin in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, wellicht dat ik nog maar de enige ben die GTA v speelt op de PS3. Maar ben laatst een beetje met die creator bezig om wat grappige dingen te maken. Alleen lukt het mij niet om bepaalde dingen te stacken? Iemand hier die daarbij kan helpen? Alle online tutorials die ik kan vinden werken niet bij mij en lijken ook allemaal meer dan een jaar oud...

Link naar opmerking
Deel via andere websites