ForzaUtreg Geplaatst 30 april 2015 Share Geplaatst 30 april 2015 Zo gebeurd he, jammer. Die side missions heb ik ook nog niet allemaal gedaan, heb ook niet meer gespeeld sinds het verhaal uit was.Vond het over het algemeen veel te makkelijk, die laatste grote missie ook :cab: Had ik wel wat lastiger verwacht eigenlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 3 mei 2015 Share Geplaatst 3 mei 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Journey Geplaatst 7 mei 2015 Share Geplaatst 7 mei 2015 Iemand die het speelt op de Xbox One? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 8 mei 2015 Share Geplaatst 8 mei 2015 Mensen die nog zin hebben om dezer dagen op de PS4 te knallen? Tijdje geleden al (voor mij). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 10 mei 2015 Share Geplaatst 10 mei 2015 Heb hem ook op de PC. Lekkere game hoor :< Zit op 20% ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 10 mei 2015 Share Geplaatst 10 mei 2015 Ik heb GTA V ook op de PC, al redelijk wat gespeeld. Nog niet online gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 12 mei 2015 Share Geplaatst 12 mei 2015 Ik heb de ''Fleeca Job Finale'' gespeeld en dan zou je de armoured Kuruma moeten kunnen kopen maar ik zie 'm nergens staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 mei 2015 Share Geplaatst 12 mei 2015 Ik heb de ''Fleeca Job Finale'' gespeeld en dan zou je de armoured Kuruma moeten kunnen kopen maar ik zie 'm nergens staan. Je unlockt hem in de set-up daarvoor. Niet in de heistfinale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 12 mei 2015 Share Geplaatst 12 mei 2015 Zou bovenaan in die Luxury carlist moeten staan. Heb je een normale Kuruma en een Armored versie ervan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 14 mei 2015 Share Geplaatst 14 mei 2015 Je unlockt hem in de set-up daarvoor. Niet in de heistfinale.Nee maar hij verdwijnt toch niet als je de heist finale hebt gespeeld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 mei 2015 Share Geplaatst 14 mei 2015 Nee maar hij verdwijnt toch niet als je de heist finale hebt gespeeld? Nee, niet dat ik weet. Maar als jij alleen de heist finale van de Fleeca Job hebt gespeeld unlock je hem niet. Dat bedoelde ik eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 16 mei 2015 Share Geplaatst 16 mei 2015 Nee, niet dat ik weet. Maar als jij alleen de heist finale van de Fleeca Job hebt gespeeld unlock je hem niet. Dat bedoelde ik eigenlijk.Nee oke, maar ik heb de gehele Fleeca heist gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 Ik heb al een tijdje GTA V nu op de PS4 en ben helemaal vergeten te melden dat ik kan spelen. Duurt echter wel teringlang om mensen te vinden voor heists als je geen matties hebt. Wat zeggen jullie ervan [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 Ik wil best helpen hoor. Is een tijd geleden dat we met MU hebben geGTA'd. Michael, Wanji, Randy of Dansie is er ook wel vaak bij. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 Ja komt omdat echte bazen Project Cars spelen en GTA Online met die Heists eigenlijk een open kans hebben gemist door megaveel content toe te voegen. Maar goed, misschien op een regenachtige dag dat ik em er weer in prop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 Ik dus GTA halen om met jullie heldjes te spelen, is het niet meer in. :( [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 Oke broeder, mention mij de volgende keer en als ik dan thuis ben, kom ik online voor je :). Ga ik je gewoon even door de Online gedeeltes loodsen. Met als klap op de vuurpijl dat we heists gaan doen. [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; hebben er dan ook wel zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 Ook al tijden geen GTA gespeeld. Nog wat nieuws erbij gekomen na die heists? Heb niet al te lang geleden FIFA gekocht, dus daar nu verslaafd aan :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 19 juni 2015 Share Geplaatst 19 juni 2015 Na GTA V: The Flodders is er nu ook GTA V: The A-Team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Hoi, wellicht dat ik nog maar de enige ben die GTA v speelt op de PS3. Maar ben laatst een beetje met die creator bezig om wat grappige dingen te maken. Alleen lukt het mij niet om bepaalde dingen te stacken? Iemand hier die daarbij kan helpen? Alle online tutorials die ik kan vinden werken niet bij mij en lijken ook allemaal meer dan een jaar oud... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 25 juni 2016 Share Geplaatst 25 juni 2016 [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; slashertje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 juni 2016 Share Geplaatst 26 juni 2016 [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; slashertje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 26 juni 2016 Share Geplaatst 26 juni 2016 Ben er over een kwartiertje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Ben er over een kwartiertje In voor wat potjes slasher en dan NBA? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 In voor wat potjes slasher en dan NBA? Na Italië-Spanje kan ik wel en misschien ook nog wel na Engeland-IJsland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten