Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Grand Theft Auto

Tomasson

Aanbevolen berichten

Ook maar gehaald voor de PC' date=' duurt het ff 7,5 uur om te installeren :r :r :r[/quote']

:D mooi he. Bij mij wel iets korter want heb wel snel internet. Maar toch een uur of 4.

Maar wat een kutspel :r zo verslavend he. Heb van het weekend zeker 15 uur gespeeld, misschien nog wel meer. Ga daar wel mee oppassen.

Binnenkort online maar eens proberen. Geen idee wat je daar kan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hem ook op de PC. Gisteravond online races gedaan met 22-28 man de hele tijd. :-D Wat een chaos. Werd nog 1e ook, 19.000 cash. Daarna nog een paar races met minder geluk. Ontplofte in leidende positie wat me 'slechts' 16 plaatsen kostte, en de race daarna werd ik op m'n motor 3 meter na de start al doodgereden. ;c Dan word je dus ook 20e ofzo.

Het leverd niet veel geld op met zoveel spelers tenzij je top 3 rijd, maar ik lach me dood om anderen die rechtdoor vliegen bij afslagen, elkaar van viaducten beuken e.d. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D mooi he. Bij mij wel iets korter want heb wel snel internet. Maar toch een uur of 4.

Maar wat een kutspel :r zo verslavend he. Heb van het weekend zeker 15 uur gespeeld, misschien nog wel meer. Ga daar wel mee oppassen.

Binnenkort online maar eens proberen. Geen idee wat je daar kan doen.

Ja, nondeju man :D Heb vannacht PC maar laten draaien zodat hij klaar was met installeren als ik wakker werd :r
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wat vind je ervan [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; ?
So far alleen nog maar story mode gespeeld, 8% ofzo. Moet binnenkort alleen ff een nieuwe videokaart halen, kan met mijne maar tot 1440x900 resolutie spelen :( Aan de andere kant boeit het me niet zoveel dat ik windowed speel nu en wil eigenlijk niet alleen voor GTA een nieuwe videokaart halen :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites