lennard95 Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Ik kan uit ervaring zeggen dat Lennard en races niet samen gaan. :r Racist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Mocht je nu kunnen Lennard, wij gaan nu een heist doen. [MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Mocht je nu kunnen Lennard, wij gaan nu een heist doen. [MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; Ik kom eraan , had ik je psn al ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Montejio is mijn PSN. Je hebt Michael en Steven al hoor ik hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; Nu ff potje ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 Iemand die op de Xbox 360 speelt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 Heb m ook gekocht voor de Ps4! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 19 april 2015 Share Geplaatst 19 april 2015 Ook maar gehaald voor de PC, duurt het ff 7,5 uur om te installeren :r :r :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 19 april 2015 Share Geplaatst 19 april 2015 Iemand die op de Xbox 360 speelt? ik speel wel eens op de 360 samen met [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 19 april 2015 Share Geplaatst 19 april 2015 ik speel wel eens op de 360 samen met [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; Ook alweer tijden geleden zeg, man man man :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 19 april 2015 Share Geplaatst 19 april 2015 Komt wel goed. Binnenkort weer (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Ook maar gehaald voor de PC' date=' duurt het ff 7,5 uur om te installeren :r :r :r[/quote'] :D mooi he. Bij mij wel iets korter want heb wel snel internet. Maar toch een uur of 4. Maar wat een kutspel :r zo verslavend he. Heb van het weekend zeker 15 uur gespeeld, misschien nog wel meer. Ga daar wel mee oppassen. Binnenkort online maar eens proberen. Geen idee wat je daar kan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Het gave van GTA op de PC vind ik altijd de mods die je kunt toevoegen. Andere auto's, handling aanpassen enzo. Mooie tijden waren dat met GTA Vice City _O_. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Haha dat was mooi idd, zoiets mis je wel op consoles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerrard41 Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Ik heb hem ook op de PC. Gisteravond online races gedaan met 22-28 man de hele tijd. :-D Wat een chaos. Werd nog 1e ook, 19.000 cash. Daarna nog een paar races met minder geluk. Ontplofte in leidende positie wat me 'slechts' 16 plaatsen kostte, en de race daarna werd ik op m'n motor 3 meter na de start al doodgereden. ;c Dan word je dus ook 20e ofzo. Het leverd niet veel geld op met zoveel spelers tenzij je top 3 rijd, maar ik lach me dood om anderen die rechtdoor vliegen bij afslagen, elkaar van viaducten beuken e.d. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 :D mooi he. Bij mij wel iets korter want heb wel snel internet. Maar toch een uur of 4. Maar wat een kutspel :r zo verslavend he. Heb van het weekend zeker 15 uur gespeeld, misschien nog wel meer. Ga daar wel mee oppassen. Binnenkort online maar eens proberen. Geen idee wat je daar kan doen. Ja, nondeju man :D Heb vannacht PC maar laten draaien zodat hij klaar was met installeren als ik wakker werd :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 En wat vind je ervan [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 En wat vind je ervan [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; ?So far alleen nog maar story mode gespeeld, 8% ofzo. Moet binnenkort alleen ff een nieuwe videokaart halen, kan met mijne maar tot 1440x900 resolutie spelen :( Aan de andere kant boeit het me niet zoveel dat ik windowed speel nu en wil eigenlijk niet alleen voor GTA een nieuwe videokaart halen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 (bewerkt) http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/a9LB86m_460sv.mp4 23 april 2015 bewerkt door Montass Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 25 april 2015 Share Geplaatst 25 april 2015 Hmm had hem dus vannacht alweer uitgespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 25 april 2015 Share Geplaatst 25 april 2015 Jezus :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 26 april 2015 Share Geplaatst 26 april 2015 Hmm had hem dus vannacht alweer uitgespeeld.Heb nu 20 uur gespeeld en ben pas op 33% ofzo :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 30 april 2015 Share Geplaatst 30 april 2015 Iemand heists doen op de PS4? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 30 april 2015 Share Geplaatst 30 april 2015 [MENTION=55]Arsène[/MENTION]; Storymode inmiddels uitgespeeld, zit nu op 65% completed totaal, nu al die side missions nog :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 30 april 2015 Share Geplaatst 30 april 2015 Zo gebeurd he, jammer. Die side missions heb ik ook nog niet allemaal gedaan, heb ook niet meer gespeeld sinds het verhaal uit was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten