Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Cities: Skylines

ForzaUtreg

Aanbevolen berichten

Traden zou moeten kunnen, kon ik een andere versie (Cities: XL) ook, als is dat dus niet van dezelfde makers meer.

Ik heb hem net aangeschaft, misschien vanavond al wat proberen. :)

Is een hele andere series toch? Heeft niks met deze game te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker Dennis. Hier een grote probleem. Dacht dat ik eerst met windtribunes, en daarna die in water mn elektriciteit te regelen. Nu is er blijkbaar nauwelijks wind in de water, dus moest ik wel een koolcentrale bouwen. Raakt kool op, omdat de verkeer naar buiten ergens in t midden vastloopt. :/ Dus hele stad down nu

Hoe kom jij aan elektra?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hem ook even binnen gehengeld. Speelt een stuk fijner dan SimCity idd. Stadje van 4k nu en de inkomsten blijven positief. Wat zijn verdere goede beginnerstips?

Zou die lets play ff doorscrollen, geeft daar wel een aantal fijne tips. Weet niet precies hoeveel je al weet enzo, maar dan moet je maar ff kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit spel is echt aardig verslavend:D Heb nu een stad van 50.000 inwoners. Zal vanavond wel even een screentje posten, maar je ziet wel dat dit m'n eerste game is en dat ik niet zo veel ervaring heb met dit soort spellen. Ziet er nu allemaal een beetje aan elkaar geplakt uit, zeker in vergelijking met die prachtstukken uit die link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wou bijna opnieuw beginnen... :cab:

Blij dat ik dat niet gedaan heb en eindelijk achterhaald heb hoe zoning goed werkt.

Dit is nu mijn stadje:

B0UgvRy.jpg

Zo blij dat ik die 400 inwoners bereikt heb en nu Taxes kan invoeren, health care, garbage en een basisschool heb kunnen bouwen. Alleen als ik ook maar beetje taxes verhoog in de buurt van 20% vinden ze het al te hoog....

Heb een lening voor 20 K aangegaan bij de bank.

Al met al ben ik wel tevreden over mijn stadje :)

Blij dat zoning gratis is zeg ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom gebruik je zoveel elektriciteitsmasten? Als je alleen naar het woongebied linkt, dan verspreid het zich automatisch verder ;) In het filmpje van de openingspost kan je een voorbeeld zien hoe dat gaat.

Ja better safe than sorry haha. Maar thnx! Doe volgende keer minder. Hoewel die uit OP met Windmolens werkt maar inderdaad ja.

Wat doen jullie liever lagere belasting en happy citizens of hogere belastingen en minder happy citizens?

[MENTION=677]Kokkie[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION];

[MENTION=20819]Dysproz[/MENTION];

Check deze website:

http://www.systemrequirementslab.com/cyri

Dan kan je je gegevens invullen en zie je het of je het aankan :)

Ik zie nu gelijk dat je Video RAM wel heel erg laag is 32 MB....

Je hebt 512 nodig..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja better safe than sorry haha. Maar thnx! Doe volgende keer minder. Hoewel die uit OP met Windmolens werkt maar inderdaad ja.

Wat doen jullie liever lagere belasting en happy citizens of hogere belastingen en minder happy citizens?

[MENTION=677]Kokkie[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION];

[MENTION=20819]Dysproz[/MENTION];

Check deze website:

http://www.systemrequirementslab.com/cyri

Dan kan je je gegevens invullen en zie je het of je het aankan :)

Ik zie nu gelijk dat je Video RAM wel heel erg laag is 32 MB....

Je hebt 512 nodig..

Daar komen die gegevens ook vandaan. Videokaart en processor voldoen dus niet aan de eisen maar wellicht is het nog steeds mogelijk om te spelen met andere instellingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wou bijna opnieuw beginnen... :cab:

Blij dat ik dat niet gedaan heb en eindelijk achterhaald heb hoe zoning goed werkt.

Dit is nu mijn stadje:

B0UgvRy.jpg

Zo blij dat ik die 400 inwoners bereikt heb en nu Taxes kan invoeren, health care, garbage en een basisschool heb kunnen bouwen. Alleen als ik ook maar beetje taxes verhoog in de buurt van 20% vinden ze het al te hoog....

Heb een lening voor 20 K aangegaan bij de bank.

Al met al ben ik wel tevreden over mijn stadje :)

Blij dat zoning gratis is zeg ;c

Vanaf 13 worden ze ontevreden. 11 is ideaal dacht ik gehoord te hebben in een filmpje. Anders rotten ze allemaal snel op. Zou trouwens die zandweggetjes ff aanpassen want er staat nu al een rij auto's te wachten op de normale weg die erheen leidt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja thnx [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION];

Ik had nu 1500 inwoners maar was BANKRUPT as hell haha. En ik had een Firedepartment die niet operationel was. Hoe zorg ik voor dat ie operable wordt?

En idd die filmpjes maar kijken. Heb ook een baillout genomen van 50K en die was zo op net als 2 loans pfff.

Zo eerst wat filmpjes bekijken en dan een nieuw spel beginnen. Gaat wel al steeds wat beter. Alleen geld management :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites