biertjeeeee Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Dus jij wil zeggen dat dit helemaal niks weg heeft van de game Cities: XL ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Dus jij wil zeggen dat dit helemaal niks weg heeft van de game Cities: XL ? Tuurlijk wel, maar dat komt omdat het allebei geinspireerd is door Sim City. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Heb hem ook voor 20 eurotjes :huhu: Vanavond om 19:00 release op Steam. 3gb groot. Dus dat wordt een drama met downloaden 18:00 waarschijnlijk ivm DST. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 18:00 idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Gereleased en in de (veel te trage) download! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Mijn download ging gewoon met 4 mb per seconde, in totaal nog geen 10 minuten gedownload denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Ja bij mij ook maar paar minuten (9+ mb/s) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Zo ook maar gekocht nu ff installeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Waar is deze voor 20 euro te halen? Had op dat Green Man Gaming gekeken, maar ik zie daar een prijs van 27 euro voor de normale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Vdb. Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Lol, eerste stad al meteen failliet na 5min spelen... Opnieuw beginnen... :shhh: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 /vip achter de extensie zetten Bedankt! Heb 'm ook aangeschaft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 10 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 10 maart 2015 Goh, nice dat ze hem eerder gereleased hebben. Is net geinstalleerd, over een uurtje ofzo maar ff knallen :< Al veel van gezien op YouTube dus starten zal niet al te moeilijk zijn :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Vdb. Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Goh, nice dat ze hem eerder gereleased hebben. Is net geinstalleerd, over een uurtje ofzo maar ff knallen :< Al veel van gezien op YouTube dus starten zal niet al te moeilijk zijn :D Werd nochtans op aangekondigde uur gelanceerd ;) Mijn eerste (enfin tweede) stadje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Iemand die mij uit kan leggen wat je met die districts kunt, farming/foresting ed. Want ik snap het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Vdb. Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Iemand die mij uit kan leggen wat je met die districts kunt, farming/foresting ed. Want ik snap het niet. Je kan bepaalde delen van jouw stad als aparte districten instellen. Je "paint" als het ware uw district. Zo kan je bvb een downtown hebben, of een Oldskool Fields, of whatever. Later kan je dan policies instellen per district, bvb door uw woongebied het rijden met heavy truck verbieden, etc. En wat betreft farming e.d., als je industrie maakt, daar een district van maakt en dan dat district aanduidt als farming, zal er enkel landbouw komen ipv zware industrie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Thanks Vdb. Het begint me langzaam aan duidelijk te worden. Paar uurtjes gespeeld nu en het speelt erg lekker! Helaas morgen druk maar hopelijk avonds weer even verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 10 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 10 maart 2015 BOTS ! Even wat prachtige Hollandse infrastructuur aangelegd voor het verkeer in de industriegebieden ;c Meteen even die middelste rotonde een district gemaakt en de policy 'no heavy traffic' gegeven, moeten ze wel via mijn op- en afritten ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Lekker begin :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 11 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 11 maart 2015 :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Lekker bezig mannen. Vertel ook ff waarom je dingen op een bepaalde manier indeelt, ik wil dit spel graag via jullie kunnen spelen (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Mn laptop trekt m niet. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Handen jeuken alweer als ik dit zo zie. Niet teveel in dit topic komen. Is dit online of gewoon offline [MENTION=677]Kokkie[/MENTION]; ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Lekker bezig mannen. Vertel ook ff waarom je dingen op een bepaalde manier indeelt, ik wil dit spel graag via jullie kunnen spelen (d) Ik probeer zoveel mogelijk wijken te maken, en absoluut geen Amerikaanse 'blocks'. God wat is dat lelijk. Mn laptop trekt m niet. :( Welke GPU zit erin? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Ik zie hier nog niet echt mooie steden op de screenshots. Doet [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; dit niet? Beetje planologisch inzicht.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Loop je nu mijn stad af te maken? :( Beter komt er via DLC eens online in Zieke rotondes al gezien in de workshop trouwens. Lekker Of die wel of niet lekker loopt is ook based on luck heb ik het gevoel. Ik heb een 750M, 8gbram en 3.0 i5 quad core en die draait hem op very high en full hd gewoon soepel. Terwijl ik niet ver boven minimum zit. Nee man, ik bedoel dit soort mensen: https://www.youtube.com/watch?v=Ek18zXwVfho. Ben benieuwd of die de curved road tool al heeft ontdekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten