Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Cities: Skylines

ForzaUtreg

Aanbevolen berichten

Goh, nice dat ze hem eerder gereleased hebben. Is net geinstalleerd, over een uurtje ofzo maar ff knallen :< Al veel van gezien op YouTube dus starten zal niet al te moeilijk zijn :D

Werd nochtans op aangekondigde uur gelanceerd ;)

Mijn eerste (enfin tweede) stadje!

NytgVR.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand die mij uit kan leggen wat je met die districts kunt, farming/foresting ed. Want ik snap het niet.

Je kan bepaalde delen van jouw stad als aparte districten instellen. Je "paint" als het ware uw district. Zo kan je bvb een downtown hebben, of een Oldskool Fields, of whatever. Later kan je dan policies instellen per district, bvb door uw woongebied het rijden met heavy truck verbieden, etc.

En wat betreft farming e.d., als je industrie maakt, daar een district van maakt en dan dat district aanduidt als farming, zal er enkel landbouw komen ipv zware industrie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker bezig mannen. Vertel ook ff waarom je dingen op een bepaalde manier indeelt, ik wil dit spel graag via jullie kunnen spelen (d)

Ik probeer zoveel mogelijk wijken te maken, en absoluut geen Amerikaanse 'blocks'. God wat is dat lelijk.

Mn laptop trekt m niet. :(

Welke GPU zit erin?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Loop je nu mijn stad af te maken? :(

Beter komt er via DLC eens online in

Zieke rotondes al gezien in de workshop trouwens. Lekker

Of die wel of niet lekker loopt is ook based on luck heb ik het gevoel. Ik heb een 750M, 8gbram en 3.0 i5 quad core en die draait hem op very high en full hd gewoon soepel. Terwijl ik niet ver boven minimum zit.

Nee man, ik bedoel dit soort mensen: https://www.youtube.com/watch?v=Ek18zXwVfho. Ben benieuwd of die de curved road tool al heeft ontdekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites