Wokulski Geplaatst 31 december 2014 Share Geplaatst 31 december 2014 Oja ook nog even een dankwoordje voor Simon, die ons al jaren voorziet van het leukste topic van MU :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 31 december 2014 Share Geplaatst 31 december 2014 Mooie eindlijst, is er ergens een link met alle lijstjes of gaat het scrollen worden om alle lijstjes te vinden. Jammer dat ik telaat ben voor mijn lijstje, misschien post ik hem nog wel hier als het geen probleem vormt voor Simonsav. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 31 december 2014 Share Geplaatst 31 december 2014 Weer een mooi lijst die eruit is gerold! Bedankt [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; dat je dit weer allemaal hebt gedaan. Dan wordt het nu een keer tijd om eens door wat lijstjes te spitten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 31 december 2014 Share Geplaatst 31 december 2014 Thanks Simon voor de organisatie weer! Puik lijstje geworden zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 31 december 2014 Share Geplaatst 31 december 2014 Voor de liefhebber; de hele lijst in Spotify. Wilde hem sowieso al een keer luisteren, dus kan hem dan net zo goed delen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 31 december 2014 Share Geplaatst 31 december 2014 Top gedaan weer Siem, volgend jaar krijg je een niet hiphop 100 van me, wil ook wat klassieke ish erin knallen, gewoon voor de afwisseling, omdat het kan en omdat Cecilia Bartoli minstens een stem moet hebben! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 31 december 2014 Auteur Share Geplaatst 31 december 2014 volgend jaar krijg je een niet hiphop 100 van me Dat zeg je elk jaar, ik zal het geloven wanneer het hier zwart op wit staat ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 31 december 2014 Share Geplaatst 31 december 2014 Wat had je vorig jaar, en dan niet eens inhoudelijk ingaan op nummers als Naturträne, Host of Seraphim en Moonlight Sonata bijvoorbeeld :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 1 januari 2015 Share Geplaatst 1 januari 2015 Snap de fuzz niet zo. De Nine Inch Nails versie blijf ik veel intenser en krachtiger vinden. Ben ik met je eens. Vind die van Cash ook erg goed hoor, maar het origineel is nog beter. Toffe eindlijst is het geworden! Bedankt weer Simon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 1 januari 2015 Share Geplaatst 1 januari 2015 Voor de liefhebber; de hele lijst in Spotify. Wilde hem sowieso al een keer luisteren, dus kan hem dan net zo goed delen :) baas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 9 januari 2015 Share Geplaatst 9 januari 2015 Nog even credits geven na mijn vakantie. [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; Wederom een geweldige organisatie en mooi dat je ook de statistieken weer laat zien. Top weer dit jaar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 9 januari 2015 Auteur Share Geplaatst 9 januari 2015 Thanks (y) Modjes mogen dit topic unsticky doen trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 9 januari 2015 Share Geplaatst 9 januari 2015 Ook van mij complimentjes en bedankjes! Was het vergeten om te doen zie ik. FM100 is altijd iets waar ik naar uitkijk als ik december op de kalender zie staan:) Vaak een goede bron van prachtige muziek die ik nog niet ken. Thnx!(y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 11 juli 2015 Share Geplaatst 11 juli 2015 [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; je mag me ook taggen als de FMusic van 2015 doorgaat, maar weet wel dat ik heel wat andere songs er zal inzetten :) heb een heel vreemde muziekvoorkeur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 11 juli 2015 Als het weer begint (sowieso pas eind november ofzo) dan zul je het topic wel zien opduiken hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 11 juli 2015 Share Geplaatst 11 juli 2015 (bewerkt) . 11 juli 2015 bewerkt door MrMHB Onnodige muggenzifterij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 Ik heb nog eens gekeken naar de inzendingen, en ik heb zelf een top 400 gemaakt ter voorbereiding... Ik heb gemerkt dat ik wel hier en daar iets vergeten ben (faithless, snow patrol) door hier te kijken in de lijst, maar zal sowieso in vier maanden wel nog veel toevoegen. Enige dat ik voorbij heb zien komen dat in mijn lijst staat is The XX -Intro, Pendulum - Blood Sugar, Deadmau5 - I Remember en enkele Muse/Editors/Bob Marley liedjes. ;c Ik ga mij zo hard belachelijk maken :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 Ik heb nog eens gekeken naar de inzendingen, en ik heb zelf een top 400 gemaakt ter voorbereiding... Ik heb gemerkt dat ik wel hier en daar iets vergeten ben (faithless, snow patrol) door hier te kijken in de lijst, maar zal sowieso in vier maanden wel nog veel toevoegen. Enige dat ik voorbij heb zien komen dat in mijn lijst staat is The XX -Intro, Pendulum - Blood Sugar, Deadmau5 - I Remember en enkele Muse/Editors/Bob Marley liedjes. ;c Ik ga mij zo hard belachelijk maken :p Mooi juist man een eigenzinnige lijst. Wat diversiteit hier is ook leuk, had zelf ook maar van mijn top 200 twee nummers in de top 100 staan afgelopen jaar en dat waren beiden zelfs nieuwkomers volgens mij. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 Wat dat betreft ben ik meer een grijze muis ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 Ik twijfel een beetje om zoals vorig jaar weer een top-500 te maken. Had gezegd dat ik zoiets nooit meer ging doen, maar heb nu natuurlijk wel een goeie basis gelegd. Als ik er op tijd aan begin moet het misschien toch weer lukken ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 Ik twijfel een beetje om zoals vorig jaar weer een top-500 te maken. Had gezegd dat ik zoiets nooit meer ging doen, maar heb nu natuurlijk wel een goeie basis gelegd. Als ik er op tijd aan begin moet het misschien toch weer lukken ;c Jouw lijst zal tenminste minder divers zijn dan die van mij die volzit met elektronische (dans)muziek. Al komen heel wat genres aan bod, maar niet de genres die hier gewaardeerd worden of in ieder geval toch erg weinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 Jouw lijst zal tenminste minder divers zijn dan die van mij die volzit met elektronische (dans)muziek. Al komen heel wat genres aan bod, maar niet de genres die hier gewaardeerd worden of in ieder geval toch erg weinig. Meer divers, bedoel je? ;) Kijk al uit naar je lijstje hoor. Het is tenminste eens wat anders, worden hier al genoeg dezelfde lijstjes gepost vol Pink Floyd en The Beatles en Bruce Springsteen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 Meer divers, bedoel je? ;) Kijk al uit naar je lijstje hoor. Het is tenminste eens wat anders, worden hier al genoeg dezelfde lijstjes gepost vol Pink Floyd en The Beatles en Bruce Springsteen. Haha, het is maar hoe je het bekijkt, maar het is ook niet allemaal electronica, en qua electronica is het ook divers, maar als je dat als één genre behandelt is het idd minder divers, maar wel excentrieker dus. Pink Floyd staat (trouwens) ook in mijn lijst, maar vermoed dat niets in de punten zal eindigen... . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 Oh, maar ik vind Pink Floyd en The Beatles ook geweldig hoor. Gaat me er gewoon om dat hier heel veel gelijkaardige lijstjes worden ingeleverd, die bijna alleen bestaan uit (klassieke) rock en aanverwanten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 Denk dat Hans een van de meest gevarieerde lijsten heeft juist. :D Maar dat is hier al gauw inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten