Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FMusic 100 - 2014

Simonsav

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 305
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Snap de fuzz niet zo. De Nine Inch Nails versie blijf ik veel intenser en krachtiger vinden.

Ben ik met je eens. Vind die van Cash ook erg goed hoor, maar het origineel is nog beter.

Toffe eindlijst is het geworden! Bedankt weer Simon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook van mij complimentjes en bedankjes! Was het vergeten om te doen zie ik. FM100 is altijd iets waar ik naar uitkijk als ik december op de kalender zie staan:) Vaak een goede bron van prachtige muziek die ik nog niet ken. Thnx!(y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog eens gekeken naar de inzendingen, en ik heb zelf een top 400 gemaakt ter voorbereiding... Ik heb gemerkt dat ik wel hier en daar iets vergeten ben (faithless, snow patrol) door hier te kijken in de lijst, maar zal sowieso in vier maanden wel nog veel toevoegen. Enige dat ik voorbij heb zien komen dat in mijn lijst staat is The XX -Intro, Pendulum - Blood Sugar, Deadmau5 - I Remember en enkele Muse/Editors/Bob Marley liedjes. ;c

Ik ga mij zo hard belachelijk maken :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog eens gekeken naar de inzendingen, en ik heb zelf een top 400 gemaakt ter voorbereiding... Ik heb gemerkt dat ik wel hier en daar iets vergeten ben (faithless, snow patrol) door hier te kijken in de lijst, maar zal sowieso in vier maanden wel nog veel toevoegen. Enige dat ik voorbij heb zien komen dat in mijn lijst staat is The XX -Intro, Pendulum - Blood Sugar, Deadmau5 - I Remember en enkele Muse/Editors/Bob Marley liedjes. ;c

Ik ga mij zo hard belachelijk maken :p

Mooi juist man een eigenzinnige lijst. Wat diversiteit hier is ook leuk, had zelf ook maar van mijn top 200 twee nummers in de top 100 staan afgelopen jaar en dat waren beiden zelfs nieuwkomers volgens mij. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik twijfel een beetje om zoals vorig jaar weer een top-500 te maken. Had gezegd dat ik zoiets nooit meer ging doen, maar heb nu natuurlijk wel een goeie basis gelegd. Als ik er op tijd aan begin moet het misschien toch weer lukken ;c

Jouw lijst zal tenminste minder divers zijn dan die van mij die volzit met elektronische (dans)muziek. Al komen heel wat genres aan bod, maar niet de genres die hier gewaardeerd worden of in ieder geval toch erg weinig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jouw lijst zal tenminste minder divers zijn dan die van mij die volzit met elektronische (dans)muziek. Al komen heel wat genres aan bod, maar niet de genres die hier gewaardeerd worden of in ieder geval toch erg weinig.

Meer divers, bedoel je? ;)

Kijk al uit naar je lijstje hoor. Het is tenminste eens wat anders, worden hier al genoeg dezelfde lijstjes gepost vol Pink Floyd en The Beatles en Bruce Springsteen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meer divers, bedoel je? ;)

Kijk al uit naar je lijstje hoor. Het is tenminste eens wat anders, worden hier al genoeg dezelfde lijstjes gepost vol Pink Floyd en The Beatles en Bruce Springsteen.

Haha, het is maar hoe je het bekijkt, maar het is ook niet allemaal electronica, en qua electronica is het ook divers, maar als je dat als één genre behandelt is het idd minder divers, maar wel excentrieker dus. Pink Floyd staat (trouwens) ook in mijn lijst, maar vermoed dat niets in de punten zal eindigen... .

Link naar opmerking
Deel via andere websites