Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Haxball

Sick Blik

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 918
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Hoppa

Was het eerste wat in me op kwam hoor. @Ivoo; is het er sowieso wel mee eens (;c) @mvdw1995; ook?

Oh Ivo, ik zag je post niet. Als jij dat leuk vindt dan doe je dat hoor.

@sirkeith;

http://www.haxball.com/?roomid=~2d03f8a6c80b3fa5ef935cef6d9424c24bcf5ff88a8c1ea10258240a4913aecbf&pass=1

pass=mu

bewerkt door Mangata
Link naar opmerking
Deel via andere websites

As0NBxq.png

of

YJjkDpj.png

[MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION];

Nu zie ik ze wel. :P

Vind de eerste de leukste, weet niet wat [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; vindt?

Heb het net ff gespeeld en ik ben een baas! Ik wil ook wel mee doen met een toernooitje!

Kan op zich wel nu. Kunnen [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; en [MENTION=3718]Denny[/MENTION]; ook meedoen.

Heb trouwens een systeem klaar voor het toernooi:

Iedereen speelt eerst een regular season, zoals bij Amerikaanse sporten. Daarin kom je iedereen 2 keer tegen, een ontmoeting bestaat uit een best-of-3 potjes. 10 min time limit, 5 goals is winst, de ene ontmoeting ben je blauw en de andere keer rood. Doelsaldo wordt bijgehouden en kan beslissend zijn, aanvallend spel wordt dus beloond. Na het regular season wordt een stand opgemaakt en de beste 8 teams (want we hebben er 9 nu, mochten er meer komen blijft het de beste 8, of we moeten er opeens 16 krijgen) gaan de playoffs in, die worden via seedings tegenover elkaar gezet (1vs8 enz.) Dan wordt het 1 ontmoeting, best of 7. Wie 4 games wint gaat door. Als er animo voor is kunnen we ook nog een loser's side doen, maar dat zien we wel. Ik wil in het begin expres niet teveel games spelen, zodat niet iedereen afhaakt. Je mag zelf je eigen games inplannen, zodra alle teams gemaakt zijn.

bewerkt door The Kerfts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. The Kerfts

2. Tom.

3. Hansje

4. Nick

5. JanVertonghen'

6. Ivoo

7. Bernard

8. Cimbomcu

9. Stefan.'